לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אי אפשר לתאר בלוג. בלוג זה מה שעובר לכל אחד במוח, יש את האנשים שפשוט כותבים מה הם עשו היום, ויש את אלה שהמילים זורמות להם מהגוף לכל המוח, והם מתמלאים במן חמימות כזאת כשהם רואים את הדף מתמלא על צג המחשב. אני עוד לא יודעת איזה סוג אני, אבל מקווה לגלות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

שיר החרישה החודשי


היי אנשים.
אז החלטתי כל סוף חודש ככה, לשים את השיר שהכי חרשתי עליו החודש- הכי ריגש אותי או סתם הכי אהבתי החודש.
אז החודש זה "Bohemian Raphsody- glee version"
למה הגרסה של גלי? באמת שאני לא יודעת.. אולי זה בגלל שהמילים הרבה יותר ברורות וחזקות שם. אולי בגלל השילוב של זה עם הלידה של קווין- הוא הרג בנאדם, והתינוקת נולדה. אולי זה בגלל שההופעה נורא משקפת את השיר, יש המון בלאגן ואי סדר על הבמה- אבל בכל זאת זה נראה כל כך מסודר ומאורגן...

בכל מקרה הנה השיר:
אני לא מצליחה להדביק את זה ככה שזה יראה את הסרטון...  :/ מצטערת בפעם הבאה אולי אני אדע איך.
אם מישהו יודע איך להדביק ככה שייראו את הסרטון פה שיגיד לי ואני אשנה.

מקווה שתהנו :)
מיה
נכתב על ידי Maya's Angel , 28/6/2010 12:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Maya's Angel

בת: 27

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya's Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya's Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)