לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

"..Just a city girl Livin' in a lonely world.."


אם אתה מול קהל שצועק לך בוז, דמיין שהם מריעים לך. יום אחד ? הם באמת יריעו 3>

Avatarכינוי:  City Girl

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011


מצחיק , כל פעם שאני מחליטה לחזור ולעדכן אני חוזרת עם עיצוב חדש, אבל זה יהיה קצת אחרת, קצת מיוחד יותר לדעתי :)
אני אעלה אותו בימים הקרובים, הוא לא יהיה מושקע או וואוי להפליא .. הוא יהיה נחמד כזה , נראה איך הוא ייצא..

ובנושא שלנו, חזרתי לבית הספר אתמול, וזה היה הבוקר הכי הזוי שהיה לי כבר הרבה זמן, נתחיל בעובדה שהתעוררתי (ואני מדגישה,התעוררתי) אחרי 6 שעות שינה בלבד , כי עד חצות לא ניסיתי ללכת לישון ומחצות פשוט לא נרדמתי.. מילא .. העניין הוא , שהתעוררתי מעורבים. כן כן, עורבים. החיה הצווחנית המפחידה הזאת שתמיד יש לה איזה קשר קסום לדמות המפחידה בסרט ... בקיצור התעוררתי בשבע בבוקר (כשאני מתחילה בימי ראשון ב9:30) והתחרפנתי לגמרי - אי אפשר לחזור לישון כי רעש , אי אפשר לקום כי מוקדם מדי (שעה וחצי לפחות) - בקיצור , סבל. בסוף ויתרתי , לקחתי את האייפוד, ואחרי שיטוט של חצי שעה קמתי וראיתי טלווייזיה בעודי מתארגנת לבית הספר.
(רק חשוב לי לציין ש-6 שעות שינה כנראה הספיקו לי ושנראיתי פשוט מקסימה אתמול, אז זה לא כ"כ נורא שקמתי מוקדם)
מהרגע שחזרתי לבית-הספר נזכרתי כמה כיף שם. NOT , חזרה לי היבלת באצבע איפה שמחזיקים את העיפרון, חזרתי לשיחות הנפש בחצר האחורית ובעיקר למחכנת חסרת השכל שלי.
לעומת זאת, היום בבוקר קמתי לשגרה באמת, מתחילים בשמונה, קמים בשבע, מספיקים להתייפייף כמה שיותר לפני שאבא אומר "5 דקות ליציאה" ואז מנסים להוסיף כמה שאפשר לפני שהוא בא לקרוא לי שוב. היום היה בסדר, יצאנו בזמן ולא איחרתי לאף שיעור. היה אמור להיות בוחן במתמטיקה והייתי ממש מרוצה שהלחץ החברתי של זיו הצליח להרוס את החננות של השכבה ואף - אחד לא הזכיר למורה. שיעורים היא כן זכרה לתת , אגב.
ליום השני נוספה גם ריצת 1,000 שבאה משום מקום וללא הודעה מוקדמת, שקרעה אותי לגמרי ויש לי מזל שהייתה בסוף היום..
החזרה הזאת לא התאימה לי .. אבל בעצם היה לוקח לה הרבה זמן לחזור .. ואין לי את כל הזמן שבעולם..
אז הבטחתי לעצמי לעשות שיעורים עד שעה אחרי שאני חוזרת הבית, זה עוד לא קרה. והבטחתי לעצמי לא לגרום לאבא ואחי לאחר לבית הספר, ניסיון ראשון עבד, מקווה שזה ימשיך ככה. ומה שאני מתכננת אבל ייקח לי הרבה זמן להוציא את זה לפועל - להיכנס לכושר. הלוואי עליי :\

ועוד קצת פרטים לסיום:
- בריצת 1,000 המקסימה עשיתי 6:03 , וקיבלתי 70
- המורה לאנגלית הבין היום שאני וצ'ארלי מדברות באנגלית בלי הפסקה , ואנחנו צריכות להיזהר.
- כשאני מקשיבה במתמטיקה אני מבינה בלי קשיים. יופי נוח !
- גרגמל אמר לי שהוא מרגיש אליי משהו, יופי , מצאת זמן להתאהב בי ! טובנו..גמאני דיי אוהבת אותך..
- אני לא אוהבת את טיביסיק* יותר .. : \
- בריטני חתיך, אבל אני יורדת ממנו, כי זה פשוט יותר מדי ואין ברירה.

הגעתי למסקנה שאחרי החגים זה אנטי-מוטיבציה ותירוץ לנסות להתחיל את מה שלא התחלת בתחילת השנה..


 


"אחרי החגים" טובים לכולם.. :) 

-
*טיביסיק זה=  הייתי דלוקה עליו סתם כזה בסוף ז',ודיי שכחתי ממנו בחופש אבל כל הזמן היינו בשיחות בסקייפ עם עוד אנשיים. לא מזמן היה לנו ת'טיול פתיחה של הצופים והוא איתי בגדוד.. אז ביום הראשון לא היינו כ"כ ביחד אבל בלילה וביום אחרי זה היינו ביחד ובסוף המסלול האחרון היה איחור של איזה שעה לאוטובוסים, וישבנו ולא הפסקנו לדבר, בלי הגזמה, היה קשר.

*גרגמל = טוב הוא ידיד טוב שלי והוא אמר לי שהוא מרגיש אליי משהו אבל זה לא מסתדר והוחלט שנישאר ידידים ..

נכתב על ידי City Girl , 24/10/2011 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCity Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על City Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)