לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  yarden X bla bla bla [=

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010


האאלוו[=
בגלל שלא עידכנתי מלאמלא זמן הרגשתי מחוייבת לפחות
להגיד לכם מה מצפה בפוסט הבא וטיפה לספר מה שעובר עלי ^_^

אז בירבור השמנה נסעה לאילת והותירה אותי לבדי שבוע שלם , אבל מה שטוב זה
שגם ההורים שלי טסו לשבוע שלם , אז אני ואחותי לבד בבית >"<
אחאחחח , התחושה , התחוושה D:
עוד לא קיבלתי תעודה , הבצפר הדפוק שלי והשטויות שלוו S:
עד שהם נזכרו לתת לנו , ההורים שלי כבר טסוו ;//
אז עדיין אינלי תחושה של חופש.. X=

מזל טוב לבר ואביחי השמנים האהוובים עלי שכבר חודש ביחחד 3>


אזזזזזזזזזזזזזזז P:
מה יהיה לנו בפוסט הבא ? XD
+עיצוב דנדש ושקסי שהכינה לי דתיה מהבלווג



טנקיו , עיצוב מהמם [=

+עוד דמות או שתיים בהישרדות איי הפנינה הדבילים ,
+ תחרויות שוות ברוח החופש הגדול
+ מבצעים מ-ד-ה-י-מ-ים למנויים P:

שווה להירשם !

נ.ב :
אני צריכה עזרה דחווף !
מישו יודע איך מעלים מברשות מהמחשב לקובץ שאנשים יוכלו להוריד אותו ?...
אווח זה ככ דחווף , אני רוצה לעשות מבצעים ולהעלות לכאן מברשות שאני הכנתיי ^_^


אז מאפינסים יקרים , חופש נעים ושבוע טוב 3>>

הפוסט יעלה בסביבות יום שלישי הבא בערב A;
יש למה לחכוות . (=
ירדנוצ '' קה D:

נכתב על ידי yarden X bla bla bla [= , 29/6/2010 23:50  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , שטויות וכיף , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyarden X bla bla bla [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yarden X bla bla bla [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)