לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

אחרי שנשחרר


אני


אסגור בצנצנות את כל הזכרונות שכואב לזכור


ואכתוב את כל המילים שקשה לומר 


אכתוב, כדי לא לשמוע. 


 


אני אלך שוב על אותם שבילים צדדים, 


עשרות אלפי צעדים, 


כדי לטשטש את העקבות שהשארת,


שלא אאלץ להכיר את הדרך. 


 


אני אחלום את כל החלומות שאסור לחלום. 


כדי לשכוח את מפלצות המציאות -


אבנה להן עולם בין רבדי הדמיון.


 


אני אבזבז את כל הדמעות על שתיקות ריקות


ואדמם את מה שעוד זורם לי בורידים 


עד שארוקן את כל העורקים. 


 


אני אפרוט על המיתרים בדיסוננס גמור,


אהפוך את כל המנגינות


כדי שלא יהפכו לצליל.


 


אני אשתוק בכל הפעמים שתבקש שאדבר,


כשתתחנן לאמת אני אדאג לשקר,  


אפציר בך ללכת כשתבקש להישאר. 


-


 


אני רוצה שנשרטט קו שמחבר בין שתי נקודות,


ההתחלה וה... 


 


איום ונורא.

קטרינה.

נכתב על ידי , 24/1/2015 03:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאובקת מבדידות


אני לא מצטערת,
על היותי מי שאני.
אני מצטערת על כך שבהיותי אני, עולמות אחרים נסדקים.
זה העול שיהיה עליך לשאת אם תחליט להיות איתי.
חיי היומיום שלי הופכים בשניות לסיוט של בדידות מתמשכת, למעגל של עצבות, של חרדה, של ריקנות.
חור שחור של ריק שנפער באמצע החזה, והלבד כמו שד בולע אותי לתוכו. 
אולי כדאי שתבחר לשחרר כי לי לא יהיה האומץ מתוך בור הבדידות שמחכה לי בכל פניה.
אולי כדי שתשחרר כי לא תצטרך להיות פה כשאפול או כשאעלה מלוכלכת משנאה. בעוד הפחד, שחור ודביק, נצמד לכל חלק בי.

כשאצא משם, אשכח הכל, כאילו לא התקיים. אנער מעצמי את שאריות האבק ואלבש את חליפת הבטחון הצבעונית, שתחכה שם לכשאשוב.

עד הפעם הבאה,
עד הפעם הבאה,
עד הפעם הבאה,
של כל הפעמים העומדות לבוא. 

קטרינה 
נכתב על ידי , 9/1/2015 22:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35,040
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטרינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטרינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)