לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

כותבת בשנתי.


5 סיבות לא להעיר אותי עכשיו - 

 

1. כי אני קמה בבוקר ללמוד, הדבר המרכזי והחשוב ביותר בחיים שלי כרגע. כל שאר הדברים שיקרו לי אומנם יזכרו כחוויות, אבל ההישגים שאשיג בתחום הזה יכולים להשפיע לי על כל החיים. אל תעיר אותי, אני צריכה ללמוד ואם אהיה עייפה - אאלץ לישון במקום.

2. אני אוהבת לישון. באמת אוהבת. אם הייתי יכולה הייתי ישנה הרבה יותר. אז תן לי לעשות את מה שאני אוהבת. זה לא שאני לא אוהבת אותך, זה לא שאני לא אוהבת לגעת בך (ופי עשרות מונים - שאתה נוגע בי) אבל אני אוהבת יותר לישון. 

3. אני לא בטוחה שהסיבה שבגללה אתה רוצה להעיר אותי חשובה לי כמו שאתה חושב. לא, אני אתקן - היא לא חשובה לי כמו שאתה חושב. היא ברת חלוף, היא זמנית. מבחינתי זה יכול לחכות גם שבוע, גם שבועיים - גם חמישה. זה לא בוער בי כמו שזה בוער בך - והאמן לי, אני מודעת היטב לרמת הבערה של העניין בדמך. אבל היא לא הדדית, כדאי שתתחשב בזה לפני שאתה מנסה.

4. אני לא בטוחה שאני בכלל רוצה את זה. הרבה בגלל כל המטען שמגיע עם זה. הערת אותי כבר כל כך הרבה פעמים בגלל זה, אבל הייתה לך את החוצפה להירדם כשאני הייתי צריכה אותך ער. זה גרם לי להרגיש נורא, הרגשתי מנוצלת, לא הרגשתי נאהבת מספיק. אני יודעת כמה אתה מפחד לא להרגיש נאהב מספיק. אז אתה מבין.

5. אמרת שאתה אוהב אותי, ושאני חשובה לך. אז כסעיף סיכום - תן לי לישון, ותתפלל שאני אקום על צד ימין.

 

קטרינה II.

נכתב על ידי , 27/6/2015 02:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





35,040
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקטרינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קטרינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)