לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Truth is beautiful, but so are lies


No hope, no love, no glory. Happy endings gone forever more

Avatarכינוי:  תהיי יפה ותשתקי.

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

געגועים לשקט


נאבקת בעצמי וברפלקסים שלי לא להקיא, כי לקחתי משלשלים..
ושוב אני פה אחרי חודשיים קצת שקטים..
אלא מה, הרי אני תמיד אחזור לאותו מצב עלוב...
צמה ובולסת ומקיאה.. 
סחרחורות ובאסה, ואני מפחדת להתעלף יום אחד על ההגה תוך כדי נסיעה.. 
חסר אחריות מצד אחד, וקצת נחמד מצד שני.. 
הרבה עבודה וקצת אוכל ושעות שינה, אבל איכשהו אני רק משמינה.
הלוואי והייתי יודעת חצי דבר בעולם העקום הזה.. ערב טוב.
נכתב על ידי תהיי יפה ותשתקי. , 15/4/2012 21:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




״הפעם את תאכלי אצלי, כי את פה עד הערב״
מרגישה כמו איזה עכבר מעבדה כלוא, ולכולם מותר להסתכל ולחקור ולרשום כל צעד שלי.. איך בורחים מפה?
נכתב על ידי תהיי יפה ותשתקי. , 5/4/2012 17:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתהיי יפה ותשתקי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תהיי יפה ותשתקי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)