לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמנה לא גאה


עוד נקבה טיפוסית שהגיע הזמן שתשיל את הקילוגרמים המיותרים.

Avatarכינוי:  שברה את הבמה

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

1#


בוקר טוב, היום בגרות באזרחות פויה:/

 

אתמול בערב קיבלתי מוטיבציה וקראתי לאחותי הגדולה לצאת להליכה, חשבתי שהליכה זה באמת סתם ללכת מהר.

אבל בסוף יצא בגלל שאחותי בכושר מטורף הלכנו במשך שעה רצופה ללא עצירות בקצב של 12 קמ"ש.

אם הייתי מאטה בקצב הייתי צריכה לרוץ אליה ולצערי זה קרה הרבה, לא עצרתי אפילו פעם אחת ובאמת שאחרי זה הרגשתי שאני מפורקת לגמרי כיאילו שרפתי את כול היום הזה.

הרגשה טובה אש.

אז גם היום אנחנו חוזרות על זה עד שאני אפתח כושר ואחזור לרוץ.

 

-

עוד מעט אני נוסעת לבגרות אני לא כזה בלחץ גמככה יש לי מגן של 65 אז מקסימום אני אקבל 70 בע"ה ואני אצליח או שלא , פויה על אזרחות.

 

בנתיים זה התפריט שאני מתכננת לי היום האמת שמבחינת אוכל בריא יש לי בבית אבל מבחינת דל שומן זה טיפה בעיה אבל בשביל להקטין את הקיבה שלי אני צריכה להתחיל עם מימון של 600 קלוריות ליום ולא פחות מזה בשביל שהגוף שלי לא יקרוס ואני לא ארגיש תחושת רעב.

הרבה פעמים בגלל שומרי משקל שהייתי בעבר הייתי שוכחת להכניס את הירקות לחישוב יצא קצת טעות אז הפעם כן הכנסתי.

אני אכלתי ארוחת בוקר יחסית גדולה בגלל הבגרות היום.

אז זה התפריט להיום :

 

בוקר -

נס קפה עם 3% חלב (נגמר ה1% ) -35 קלוריות

2 כפיות סוכר בנס(אין סוכרזית) -38 קלוריות

כפית של גבינת שמנת סימפוניה 5 % - רשום עליה שכף זה 20 קלוריות (אז לקחתי כפית ובכול זאת לא הרגשתי שאני אוכלת לחם) אז 10 קלוריות.

פרוסת לחם דגנים קל - 39 קלוריות

גמבה בינונית - 27 קלוריות

 

סה"כ ארוחת בוקר 149 קלוריות.

 

צהריים : לא יותר מ200 קלוריות

 

ערב: עד 150 קלוריות.

 

סה"כ סיכום יום:

499 קלוריות .

 

שיהיה בהצלחה לכולם בבגרות ואזרחות זה ממש פויה.

 

לני

 


עריכה:

אני מתחרפנת כי אין לי משקל בבית הוא נשבר באחד מהתקפי הקריזות שלי לפני כמה חודשים, אז אני מקווה לקבל משקל בקרוב 89 זה משקל בערך ממה שאני חושבת שאני שוקלת.. אז אני מקווה להשקל מחר.

 

נכתב על ידי שברה את הבמה , 14/6/2010 12:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה ראשון


אני לא בדיוק יודעת מהיכן להתחיל, כול כך הרבה זמן חיכיתי לבמה הזאת לדבר על עצמי מבלי להרגיש "חופרת".

אז אני לני(שם בדוי בשביל האנונימיות) .

חיה בישראבלוג כמה שנים טובות, מסתירה את הגיל שלה טוב, אפילו טוב מדי.

והדבר השני שהיא הכי טובה להסתיר בו, זה את המשקל שלה .

מאז ומעולם תמיד הייתי ילדה שמוקפת באנשים בתור ילדה מתבגרת זה שיא העולם, ובתור ילדה שמנה זה שיא היקום.

תמיד היו את האלה שהיו מביטים עלי במין מבט של "איך לעזאזל את הצלחת להגיע לשם ואנחנו לא?" אז עם כול טיפוחי האגו האלו לא היה מקום להתחיל להשקיע ולהביט במראה.

עם השנים זה הפך להיות פשוט הרגל, יש לך פנים יפות, תחת טוב וגם אחלה טוסיק. אז "תעבדי עם מה שיש לך" .

מערכות יחסים בריאות או לא בריאות תמיד היו לי וגם את החיים הטובים למזלי התברכתי אפילו על גילי הצעיר.

אולי בגלל שרוב החברים שלי גדולים ממני בכמה שנים.

החברה המתועבת הזו גרמה לי להסתכל על עצמי במראה ולא להעריך, לפעמים להעריך ואם כבר להעריך אז להיות קיצונית ולאהוב לאהוב את מה שהיה עוד מקום לשיפור.

להתעלם מהחסרונות ומהבריאות שלי.

הגעתי למשקל 89. על גובה מטר 70. אני כותבת ובוכה, כותבת ובוכה.

מעולם לא קיבלתי הערות של ילדה שמנה, להפך.

תמיד ידעתי להסתיר תמיד ידעתי לקנות את הבגדים הנכונים,את המחטבים, את הסיגריות , את המסיבות ואת החבר הכי "הורס" שברור שגם היה בקרבי בצבא.

אז איך להגיע למצב הזה אתם אומרים? מגיעים למקום של אפאטיות.

של לסגור את הכול במפתחות של נפש ולא לדבר על זה יותר.

המצבים הקשים שעברתי בחיים שלי ב3 שנים האחרונות אפשרו לי לרחם על עצמי ולא להראות אפילו סימן חולשה אחד מול אחרים אז מבחינה חברתית התקדמתי ומבחינת הרס עצמי ראיתי את עצמי כמנצחת עוד יותר.

 

אז הנה אני היום, בחורה כבדת משקל, שנמצאת בגיל שלא מאפשר לה לפרוש כנפיים לאן שהיא באמת רוצה. רואה את כול החברים שלה מתחילים את החיים שלהם, ורואה את עצמה מביטה במראה ונגעלת.

ומבינה שזה או זה או כלום.

שינוי מתחיל מבפנים.

אז השינוי שלי הוא ההתחלה בטיפול נפשי עם עצמי, לנסות לחזק את הביטחון שלי שהשטח לריצפה שניצל את ההורמונים של גיל ההתבגרות וגרם לי לעשות טעות אחר טעות בחיים שלי. בינהם להשמין ולסכן את הבריאות שלי.

אז אני מתחילה דיאטה . ודיאטה תהפוך גם לאורך חיים.

החודש הזה יצטרך להכנס באופן אינטנסבי בגלל אירוע משפחתי בקרוב.

אבל כול השאר ילך לאט.

הציפיות שלי מעצמי מהבלוג הזה, לגרום לי להחזיר את הכנות לחיים שלי, ובינהם להשלים עם העובדה שאני בת 15. אפילו שהחברים שלי גדולים ממני.

 

הבלוג הזה צריך להיות שם בשבילי ברגעים האלה של השבירות, להחזיר את הבריאות לחיים שלי.

ומרגע זה אני מתחילה לשמור על אורך חיים בריא.

לפחות משתדלת,

מקווה להכיר מכאן את התומכים ולא התומכים, מקווה שתהיו לי לעזר , מקווה שאהיה לכם.

שלכם בדרך צלחה,

לני.

-

אופן התנהלות הבלוג:

בכול יום אפרסם כאן את יומן האכילה שלי, את אורח החיים היום יומי שלי ומה שמפריע לי לניהול השינוי.

לגבי התגובות, אתם מוזמנים להגיד ולספר לי מה אתם חושבים וטיפים תמיד יתקבלו בברכה.

אשמח אם תשתדלו לא לנסות לגלות את הזהות שלי ואם גיליתם? אל תספרו לי. תחסכו את זה ממני ומכם. הבלוג הזה נועד לעזור לי באנונימיות שלו כחלק ממסע חיזוק הביטחון העצמי שלי.

אם אי פעם תרצו ליצור איתי קשר מעבר לבלוג אתם מוזמנים להשאיר כתוב אימייל ומסנג'ר (יש עדיפות לאימיילים) ואני אשקול אם זה נכון לי לצרף אתכם , עם נתינת כתובת המסנג'ר שלי תחשף גם הזהות שלי ולכן עדיף אימייל.

 

אנשים בעלי תוכן שטחי ונאצי עם פן ילדותי מוזמנים ללכת מכאן, חבל על הזמן שלכם ושלי.

אני לא לוקחת ברצינות דברים כאלה.

 

בהצלחה לכולם

וגם בבגרות באזרחות מחר!


נכתב על ידי שברה את הבמה , 13/6/2010 14:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





162
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , שונות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשברה את הבמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שברה את הבמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)