לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fat Junk, leave me ALONE



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

Big Fat Junk. First day


שלום לכולם. היה לי בלוג בישרא, קיבלתי 'המלצה' למחוק אותו כי היו שם תמונות אישיות שלי,
לכן החלטתי למחוק אבל לא לוותר על הבלוגים בישרא.

אני מתחילה מההתחלה. יש לי בדיוק חודש לרזות, 7-8 קילו בערך. זה קשה, זה לא קל בכלל,
זה כואב וזה ישאיר אותי מותשת וחסרת שעות שינה ואת השרירים שלי תפוסים ומבואסים.

אבל היי, אם אהיה רזה בעוד חודש - הכל שווה את זה, לא?

*

היום אכלתי גליל ופל(70).
ואח"כ בגרות, ואז לא בבית (אז אני מקווה שאוכל לאכול רק דיאט קולה וסיגריות)

המשך יום נעים וקל,
בהצלחה למי שעושה היום בגרות באזרחות!
נכתב על ידי BigFatJunk , 14/6/2010 11:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


1. סלט ירקות או סלט פירות?
אף אחד מהם. איכס.

2. סופלה שוקולד עשיר או עוגה דלת קלוריות?
איכס. עליהם עדיף סלט ירקות...

3. האם ה-BMI (איזון המשקל עם הגובה) שלכן הוא מעל הנורמה?
לא, אני חושבת שאני 21 או משהו. עדיין שמנה מדי.

4. אתן באות לאירוע שמגישים בה מאכלים לא הכי (יותר נכון: הכי לא) דיאטטיים בעולם. האם תעמדו בפיתוי?
אני אקח כוס מים, דיאט קולה, או מסטיק.

5. באתן לארוחת חג והדודה מאיצה בכם לאכול את הכבד אווז העסיסי שהכינה. האם תעזו להגיד "לא תודה"?
אעז לומר "לא תודה, אני צמחונית כבר שנתיים"

6. יש מצב שאתן אוכלות דברים שאתן לא אוהבות במיוחד בכוח, רק בגלל שהוא משמין?
לא. להפך; אם הוא ממש משמין ואני לא אוהבת אותו, למה שאוכל אותו?

9. האם אתן מרוצות מהגוף שלכן?
לא. הכי לא. הייתי משייפת את הבטן שלי בנייר זכוכית אילו זה היה עוזר במשהו....

10. מאמינות במושג: "דיאטת השמנה"?
מאמינה לאנשים אחרים, ממש לא לעצמי.

נכתב על ידי BigFatJunk , 14/6/2010 11:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  BigFatJunk

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBigFatJunk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BigFatJunk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)