לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PROJECT 72 ~ כול יום תמונה(:


72 ימים ימים בחופש , כול יום תמונה (כי אחרת יהיה פה איזה 255 תמונות) אני גם טסה לקנדה כול אוגוסט , כך שיהיה מעניין D:

Avatarכינוי:  ענבללע D:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

פוסט אחרון בהחלט , ובעצם פחות מ72 תמונות $:


שלום
אנשים חמודים שלי .
אז, הסתיים החופש הגדול . 
וכפי שהצבתי לי את החוקים -
אני סוגרת את הבלוג .
(לא שאת שאר החוקים הצלחתי לקיים, אבל מילא)
זה פוסט סיכום ,
72 ימים של החופש - ולצערי פחות מ72 תמונות, כי באופן מצער - אני עצלנית ונמאס לי להקטין תמונות ולשים להם חצאית מפגרת . 
אני חייבת לציין שהיה מאגניב להיות בבלוג הזה 
למרות שלא היו הרבה תגובות או אנשים ,
המשכתי לעדכן בשביל המעט שהגיבו ועשו לי חיוך בפנים  

מוזמנים להגיב , להמליץ, להסתכל, להזדהות, לא להזדהות או סתם להשאיר סימן ברשימות לעוף מפה :)


יום ראשון של החופש ~ 21.6
הייתי בהרכב, פגישת קיץ, ואז הלכתי לשניקוש אישתי לכאורה (: 




22.6 ~ טי מרקט , עם חברות D:



23.6 ~ מיכלי באה לבקר המותק הזו ♥



24.6 ~ נקיונות עם רותם האחחת היחידה ההיא . תראו איזה יופי צינזרתי אותה בלי ששמים לב ! (:



25.6 ~ באולינגג , עם המון בנות ובנים איזה יופידידו היה (:
כןכן התחלתי לצלם בקבוקי קולה |איכס| אחרכך גם עשינו תמונות שילדים יוצאים מן הבקבוק הסקסי, אבל נוותר להיום .



26.6 ~ האמ . אני חושבת שהייתי חולה . ואז יצאתי לטיול בשכונה כי אני מאגניבה (:


27.6
~ בייביסיטר למיכלוש . :)



28.6 ~ יאמ , פיצי דה שמעקס . תמונה מעט מלחיצה, לא ? בוכן, הייתי חולה למדיי כפי שזכור לי.

29.6 ~ יום צילומים ספונטני למדיי עם רזוווש . יאי שדה , זה כזה סקסי (:

1.7 ~ לילה לבבבבן מטורף |חע| אצל תאומים נפלאים . שניהם ישננו להם, בזמן שאנחנו שיחקנו בווי במרץ וראינו מת לצחוק 3. אמאל'ה . ואמריקן פאי, בע . ואז יצאנו לטיול זריחה מיוזמתי (;


2.7 ביקור המשצ"ים, שמ"צים, האלו, של אחי הגדול והסופר מאגניב . היה מעט, משעמם . נתגברנו . אג , מי היה ? אני חייבת לדעת אם כדאי לי :)

>3.7 ~ יום בים אצל סבוש וסבוש . היינו בים, ואז חזרנו לארוחת צהריים אחרי צהריים בביתהם . הפעילות הקבועה , הם הריי גרים חצי מילימטר מהים *-*

4.7 ~ פגישה מקומית עם חברותיי הנמוכות . יאמי :)
הו כמובן שזה לא פרסומת סמויה לבריאות כללית ! O:

5.7 ~ סדנאת פימו סופר שאווה ! הו , הכנתי את כול אלו ידידי הלא מאמינים ! לצערי, אני משתמשת רק באיזה אחד וחצי מהם , כי התליונים יצאו . לאנורא העיקר הכוונה D;



אני מצטערת, אין לי כוח לתמונות הבאות של החודש , בואו נעבור היישר לתמונות המאגניבות יותר :

~~
חודש שני - קנדה *-*

1.8 ~ הטיסה
מטוס . יושבים. רואים סרטים. 
17 שעות של הנאה פרטית . לא ישנתי בכלל :#


2.8 ~ התאקלמות .
טוב, האמת שלא היה הרבה בטריה ,
כי אמא שלי שכחה את המזוודה שלה בשדה תעופה (><)
אז רק צילמתי קצת . (;


3.8 ~ אצל משפחה
אצל משפחה עשירה וחביבה ,
ישלהם בית כזה מדהים , לייד הים .



4.8 ~ גרנדוויל איילנד עם פשוש *-*
יואביק , הבן של מישי שעובדת עם אבא שלי
(שבזכותה היינו בקנדה בשבתון שנה)
הוא כזה קווווווווווש ! (:


5.8 ~ לונא פארק , יומולדת לאחשלי
אחשלי בן 16 , והלונא פארק בן 100 (ואו ! זה הרבה)
אז באנו . ועשיתי את כול הדברים המפחידים כי אני מגניבה לפצצות !


6.8 ~ ביקור עם חברה 
אני הייתי שנה בקנדה, שבתון . לפני שלוש שנים. 
אז היא הייתה בין החברות היחידות שלי , ואני נשארתי בקשר איתה
אז באתי אליה ושיחקנו ווי ודיברנו .
היא סינית (בקנדה יש המון סינים..) חמווווווודה ! (:
ואני חייבת לציין - צינזרתי אותי רק בגלל שזו תמונה נוראית שלי, והיחידה שצילמו
האמא לפני שהלכתי קוראת באנגלית המצומצמת שלה : וואיט וואיט ! פיקצ'ר, פיקצ'ר !
 איזה יופי (;
 

7.8 ~ באקווריום
יום גשום , צפוף שם ככ .
והיה מעצבן בעיקר, כי המשפחה שלי איבדה אותי בגשם ,
התחת שלי נרטב והיה לי קר. נו טוב , היה יפה.



8.8 ~ באוולינג אצלה משפחה הצרפתית
מואה מואה , סלום סלום .


9.8 ~ נוף יפה ורנדומלי
ואלוהים יודע מה קרה ביום הזה 
הו, אני יודעת ! נראלי . היה את הקייטנה המעפנה . עזבוהו .

10.8 ~ נוף רנדומלי ואפילו עודיותר יפה 2 . בעוד יום קיטנה מעצבנת .
היו ככ הרבה תמונות יפות מהיום הזה !!
 

11.8 ~ משחק בייסבול קנדי , יאי ! 
היו הרבה, זקנים . ובובות , וילדים .
ודובי שכזה שמתהלך ורוקד מקראנה .
ופירות עם גרביונים שעושים תחרות ריצה .
אבל בעיקר שיעמום של שלוש שעות, הוי. 


12.8 ~ גרנדוויל איילנד עם בנות , משפחה .
המון חנויות מתוקות , מקוריות (לדוגמא : חנות מטאטאים . הו)
נחמדוש :)


13.8 ~ אצל חברה של אמא , עם כלים של מוזיקה וכאלה
וחתול חסר פרווה , שלא ראיתי האמת . טוב שכך .
לא מעניין .



14.8 ~ ים, טיול, הופעה . אי שם בקנדה הצפונית .
נחמד, יותר קר, מהממם בעיקר. יאי .



15.7 ~ יאכטטטטטה אצל קרובי משפחה . 
הלכנו לאי שכזה, שהוא אי שהוא הופך ל2 איים . ואו , אתם לא תבינו .
והיינו צריכים לשחות במים הקפואים האלו כדיי להגיע לאי , אוי לי זה קרח .
אבל שווה אתזה , זו חוויה . אחרכך גם קפצנו , כאילו, הם קפצו . ואני כמעט קפצתי ובסוף קפצתי מחצי סנטימטר 'קפצתי' . אמא .
אבל שחיתי לגמריי כי אני גיבוורה !.


16.7 ~ טיול אל הים, עם אחי הקטן אמוש, וחברו של אחי .
איזה כייף לעילם . היישר שהוא חזר קיבל חבר טוב לחודש , הם היו ביחד ושיחקו .
וקוראים לו ליאו והוא ספרדי ! 
נחמד .



17.8 ~בריכת גלים
דמינו ים. דמינו בריכת כלור . שלבו בניהם .
בריכה רגילה , ופעם בחצי שעה, מגיעים גלים ענקיים וסוחפים ! מי יודע מאיפה ..
איזה כייף זה . הבריכות בקנדה, בכלל , הרבה יותר מעולות . וזולות .
גלים .. מגלשות .. מקפצות .. ובארץ בריכה בלי כלום ועולה 60 ש"ח, אוי .


18.8 ~ סתם עוד יום. וכפי שהבנתם, ימים סתמיים בקנדה
זה ימים מהממים , פשוט , מהממים .


19.8 ~ סטנלי פארק, אופניים . איזה כיייף .
לייד המים, ליד הגשרים, לייד ההרים , הים . פארק אופניים מגניב ומאגניב .


20.8 - עליתי את הגראוס O:


 
21.8 חתולה, ממ :)

22.8 ~ קייאקים !
 

23.8 ~ שמיים, מושלמים באופן רשמי .
 

24.8 ~ בים , התמונה כמעט אהובה עליי ♥


 
25.8 ~ נראלי שחיפשתי סנאים . הם ממש נעלמו O:


26.8 ~ בגן הבוטני, מין גשר שממש גבוה . יוא .
ואז היו הרבה אירגונים וכאלה, לא מעניין 27-30.8
רק קלטו את השמיים מהמטוס : 

טוב , נתראה אוליי בבלוג אחר, ביום אחר .
ועד אז יום טוב .
מוזמנים להמליץ, להגיב, וכאלה (:
תודה על הקבועים , המגיבים , היה כייף גדול עם הבלוג !
נתראה ♥
*אני לא זוכרת מאיזה בלוג, אבל תודה על החתימה ><

נכתב על ידי ענבללע D: , 20/9/2010 18:03  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,709
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענבללע D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענבללע D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)