לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

התחלה חדשה


היי מה קורה ?..

טוב קצת על עצמי ...

שם: ריטה

גיל: 14

מנגנת על : עצבים

חחח =]

 

                                                      

 

טוב אז.. עוד מאט החופש הגדול אני מזה רוצה ללכת לעבוד אני אולי הלך לעבוד באזריעלי במקדונלס ...

ואי איזה שנה איתה לי משהו משהו .. תחילת שנה גרתי בחיפה המורות חפרו לי וניראה לי כמו לכולם .. רבתי אים אבא שלי ועברתי לגור בתל אביב אים אמא שלי ומאז ישתנו לי החיים פגשתי את הבן אדם הכיי נדיר שאפשר הוא ממש חמוד טוב לב וקיבל אותי כמו שאני אפילו שאני חדשה בסביבה...3> והוא הכיר לי חברים פו ועכשיו אנחנו מכייפים כימאט כול שישי מועדון D: חחח וגם יש לי חבר חדש הוא ממש סבבה 3>

סליחה על החפירה אבל רשמתי שאני מנגנת על העצבים ^^

בבתחלס יש צד חיובי ושלילי לחופש הגדול השלילי הוא שאני לא יראה את כול החברים שלי כול יום אבל הצד החיובי הוא שאני לא יראה את המורות המיזדיינות האלה סוף סוף !! אין יותר שיעורי בית ומיבחנים אז נענים מהחיים טוב לפחות לחודשיים....

 

נכתב על ידי , 15/6/2010 15:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

גיל: 27

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust_Rita אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just_Rita ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)