לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היהודי הנודד

וידויים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

טעם רע


 

אם יש דבר שאני לא יכול לסבול, זה טעם פה רע אצל בחורה. אי אפשר למנות את מספר הבחורות שזרקתי רק בגלל זה. כל-כך הרבה בחורות- נשיות, עדינות, נקיות בכל מובן אחר- סוחבות איתן מאורה מצחינה, שזה פשוט מטורף. והכי מטריף אותי שגם בנות שעל כל טיפונת זיעה שניגרת מהן טסות למקלחת, שעושות אמבטיות בושם, שמורחות קרם גוף פעמיים ביום ובאופן כללי דואגות לנטרול כל ריח טבעי, משום מה לא דואגות שכשינשקו אותן לא יפגשו ריחות לוע, קיבה ושאריות אוכל. פגשתי גם בחורות עם טעם נורא בפה שלפני זה היה להן חבר במשך שנים, ואני בשום אופן לא מצליח להבין איך האומלל סבל כזה דבר במשך כל-כך הרבה זמן. אני, כדי באמת לרצות מישהי, פשוט חייב לרצות לנשק אותה כל הזמן, רק מלנשק הדברים בכלל מתחילים אצלי, ולא משנה כמה אני נמשך אל הבחורה או כמה היא כוסית- טעם רע בפה ומבחינתי הכול נגמר. אני צריך טעם פה מתוק ועדין, לשון חמה ואיטית, שיניים לבנות, חניכיים ורודים. וכשאני מנשק בחורה, ומקבל במקום כל הנ"ל אד מעופש וחמוץ, פשוט בא לי לברוח. ריח רע בפה של בחורה זה באמת הדבר הכי דוחה בעולם.

נכתב על ידי , 18/11/2003 19:53  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 49

MSN:  wjblog




102,167

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיהודי הנודד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היהודי הנודד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)