לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היהודי הנודד

וידויים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2003

עין הוד


 


חבל שלא באת איתי היום לעין הוד,


בדיוק כשהגעתי, כאילו לפי הזמנה,


הרדיו נתן לי את אושיק לוי, 1970,


שר "זה מכבר".


 


יש שם המון גלריות,


אבל בלעדייך התביישתי להיכנס,


יש שם בית קפה שפעם התאהבתי בו,


אבל בלעדייך פתאום לא היה לי חשק.


 


גם מזג האוויר החליט להיות קצת חורף,


רוח וסגרירי, ושמיים עם ענני נוצה מרוחים,


וזו תקופה עם שקיעות כמו הזוהר הצפוני,


אז בכלל היה יכול להיות לנו דביק.


 


באמת הגיע הזמן שתראי משהו מחוץ לתל אביב.


(למרות שקפצת אלי השבוע,


אבל רק הזדיינו, אז אפילו שיצאת מהקונכייה שלך,


כל מה שראית היה אותי מעלייך).


 


זה אולי המקום הכי יפה בארץ,


בתים ערביים ישנים עם בוסתנים,


והכול ירוק ומלא פסלים וקרמיקה וזכוכית,


ותודה לפלמ"ח שגרש ת'ערבים.


 


יש שם מסעדה עם טאבון,


ואני אוהב את הריח, הוא מזכיר לי את קוסקו,


הסתובבתי, מנסה לצלם בראש את הבתים,


כל צמח מטפס על קיר,כל שער, כל קימור, כל קשת.


 


חבל שלא באת- היה יכול להיות לנו טוב.

 

נכתב על ידי , 14/12/2003 00:22  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 49

MSN:  wjblog




102,167

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיהודי הנודד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היהודי הנודד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)