לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירת הבירבור


הדברים הקטנים שמהם מורכבים החיים. הבלוג מתעדכן כל יום, מלבד בימים שבהם הוא לא מתעדכן.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

והפעם: צחי נוי, דה נקסט ג'נריישן; מתקפת המשובטים.


 

 

שמתי לב (או: פינת הרעיונות שאין יותר מדי מה לומר עליהם)


* ש- כשיש מכונית משטרה עומדת בצד הכביש, אין כלי רכב בכלל שנשארים בנתיב הימני?
* ש- LIVE זה ההפך מ- EVIL
* ש- ברקוד זה ההפך מ-דו קרב
* ש- המדבקה שעל הפירות היא בלתי ניתנת להסרה, נקרעת לחלקיקים קטנים, ומשאירה שאריות נייר דביקות.
* ש- כשאתה קטן אתה מפספס את כל בדיחות הסקס בטלוויזיה, ואתה לא מבין שפיספסת אותם עד שאתה צופה שוב כשאתה מבוגר?
* ש- אם משנים את סדר האותיות ב"יוטבתה בעיר" יוצא "הרי תבעט בי"
* ש- נורא כיף להציק לחיות בית כשהן ישנות\לא זזות  - בדיוק כשאתה עירני ומשועמם.
* ש- "מר" בעברית ו -".MR" הם שתי מילים זהות עם אותה משמעות(אבל נקראות שונה)?
* ש- אין חוסר אונים כמו ילד שבלון ההליום שלו מתרחק ממני ורטיקלית (למעלה).
* ש- בשעת שקילה אנשים מכניסים את הבטן, בתת מודע הם מקווים שהמשקל יתבלבל מזה, ויראה תוצאה נחמדה יותר.

 

 

תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים
קלטתי פתאום שהפרסומות לקול ישראל ("הפרסום ברדיו עובד") שמשדרים תמיד בערוץ 1, הן למעשה בעלות ניגוד פנימי.
הם הרי מפרסמים את עצמם בטלוויזיה, בעוד שהם טוענים שפרסום ברדיו הוא הכי אפקטיבי (בעוד הם בזים לפרסום בטלוויזיה)!
אם הרדיו שלכם כל כך אפקטיבי, למה לכם לפרסם את עצמכם בטלוויזיה?

זה כמו לשים פרסומת ללוח ידיעות אחרונות בעמוד האחורי של לוח העיר!

 


צחי נוי -  החגיגה נמשכת
הנה פרסומת שנתקלתי בה (כמו רוב שוכני הרשת) תוך כדי שיטוט אקראי: אבי ביטר בפרסומת להרזיה.


למישהו זה מריח מוכר?

 

והנה לכם שעשועון לשבת:
"מצא את ההבדלים" - התשובה* למטה


* התשובה: אין הבדלים.

 

 

תודה רבה באמת!

כמו שציינתי בעבר; לשלוח מכתב תודה לנותן שירות, כמוהו כטיפ למלצר.
למרבה הצער מעטים הם האנשים שיודעים להודות על שירות איכותי;
5 אנשים עד היום התלהבו מהיחס החם שהענקתי להם והתעקשו לשלוח לי מכתב תודה.
ישבתי ואייתתי להם את כתובת האי מייל של אחראי המשמרת, על מנת שיוכלו לשלוח לי איזו מילה חמה.
5 אנשים הבטיחו בחגיגיות שהם כבר שולחים! נחשו כמה קיבלתי עד היום? זהו... שלא קיבלתי.

 

כמה עצוב זה לבוא כל חצי שעה לאחראי המשמרת ולשאול אותו אם כבר הגיע משהו עבורי, ולחזור לעמדה בלב כבד.
זה כמו לגלות שסנטה קלאוס השאיר לך גחלים בגרביים במקום הפאוור ריינג'ר שביקשת.

ואתם; בפעם הבאה שאתם מתקשרים לתומך והוא היה איתכם נחמד, תקדישו 5 דקות ותכתבו לו איזו מילה טובה. אין לכם מושג איך זה מעלה את מצב הרוח ורמת השירות. ואם אתם כבר מבטיחים, אל תשכחו אחרי דקה שהבטחתם! מישהו מחכה לזה!

 


הגיג 1
לא נראה לי שמחלת האפילפסיה משמחת במיוחד,
אז למה קוראים לזה  happy-lepsy???

 


נשבע לכם ששמעתי את זה
באחת מתוכנית הילדים של הבוקר (אל תשאלו אותי איך יצא לי לראות, אני בחיים לא אודה) הסביר הקוסם קליוסטרו לילדים שהמילה "אילוזיה" היא חיבור של המילים "אילו-זה-היה".


אני תוהה אם הכותב היה ממש מסומם (תראו את התוכנית בעצמכם ותבינו), או סתם רצה להעביר לילדים את המושג בדרך שתהיה להם קלה לזכירה.
אבל בכל מקרה - למה לשקר לילדים? הרי יום אחד הם ילמדו אנגלית ויגלו שהמילה "אילוזיה" מגיעה מהמילה הלועזית "אילוז'ן", וכל עולמם הקטן יחרב עליהם ברגע בידיעה ששיקרו להם בעודם רכים בשנים וקלים להשפעה.
התוצאה תהיה עשרות שנים של פאראנויה, חרדה מהסביבה, מקוסמים מזדקנים, וממילים לועזיות.


אגב; קליוסטרו יוצא עכשיו עם קולקצית בגדים חדשה לגברים - קא(ליו)סטרו מן.

 


זה HOT, זה NOT.
כולנו שמנו לב שהשם החדש "HOT" של חברת הכבלים מזכיר להפליא את המותג YES של הלווין, המתחרה.
אבל עם שינוי טקסטואלי מיניאטורי ניתן לראות בברור שמדובר בעצם בניגודים מוחלטים; כן, ולא.

 

 


הגיג 2
she's got the looks > she's got deluxe

 


פצע
מה האינסטינקט המזוכיסטי הזה לפתוח פצעים שכבר הגלידו?
למה יש נטיה לשלוף ממקומה כל פיסת עור שהתרוממה קצת?
כשעושים את זה, בעצם מקווים שזה ירד חלק ולא ישאיר סימן (משהו כמו מדבקה על פרי), אבל כולנו יודעים  שבסופו של דבר זה ידמם,
ויתחיל להגליד מחדש, ולמעשה אנחנו מאריכים את תהליך ההגלדה בעוד חמישה ימים בערך.
אם זה פצע גדול, אפשר לפתוח אותו עשרות פעמים עד שהוא נעלם בסופו של דבר (חודש אחרי).

 

אני מבין שהאינסטינקט הזה קיים, ואני מקבל אותו (ואפילו חוטא בו מדי פעם), אבל דבר אחד אני ל-א מוכן לקבל;
למה אנשים נוטים להציג את הפצעים שלהם לחברים?! למה?! זה מגעיל! ואתם יודעים שזה מגעיל!


זה בערך כמו להפליץ - כשאתה לבד אתה אפילו לא פותח חלון (ובאיזה מקום גם נהנה ממנו, כי הוא כמו הבייבי הפרטי שלך),
אבל כשיש עוד אנשים באוטו זה פשוט דוחה ובלתי מקובל. אנשים - תהנו מהגועל נפש שלכם בעצמכם, אף אחד אחר לא יאהב את הקליפה המחוספסת החומה והשעירה שגדלה לכם על היד!

 


במוקד
אנשים לא מצליחים להבין את ההבדל בין המחלקות השונות בחברה.
עזבו שאנחנו חברה של אינטרנט, נשמע לכם הגיוני שבאיזו חברה בעולם התומך הטכני גם יוכל לשנות את חבילת הגלישה שלכם או לשלוח לכם חשבונית?


בנוסף - ישנם לקוחות שמתקשרים כבר למחלקה הנכונה (שירות לקוחות למשל), אבל בהודעה המוקלטת בתחילת השיחה מציעים להם "לחץ 2 כדי לקבל נציג טכני".
אנשים אומרים לעצמם "המממ... נציג טכני... זה בנאדם חי... הכי טוב בנאדם חי, אני אלחץ 2, בנאדם חי יעזור לי יותר משירות לקוחות..."


ולא נשאר לי הרבה מה לעשות אחרי שהם מגיעים אלי, אלא לומר להם להתקשר שוב לאותו מספר והפעם  ל-א  להתפתות ללחוץ על שום דבר!!!!!!!

 


הייקו אחד ליום (יותר כמו שניים)
(אגב, בקרוב פוסט הייקו בלבד - מספר 2)

 

מראת אמבטיה -
פרצופים והצגות
הופעת יחיד.

 

החיטוט באף -
חוויה מלבבת,
התפוקה פחות.

 


המלצה יומית

הובא לידיעתי שרבים מקוראי לא ראו עדיין את הסרט ה FUN-טסטי: "הנסיכה הקסומה"
דבר ראשון: סרט חובה, מומלץ בחום, גם (ואולי במיוחד) לדור הצעיר (יש בדי וי די בספריה הקרובה לבייתכם).
דבר שני: הנה אתר שבעזרת מספר שאלות מועט יגלה לכם איזו דמות יכולתם להיות בסרט. אבל זה כמובן לאנשים שכבר ראו.

http://paradox.of.arden.tripod.com/quiz/princess/index.html

 

המלצה נוספת: קטעים מוזיקליים:
Mike Oldfield - in dulci jubilo
Yanni - Aria

 





תודות: תודה רבה לקורא תומר על ששלח לי את הלינק לתמונה של אבי ביטר.

מי שרוצה להשתתף בניסוי ולנסות את הדיאטה של אבי ביטר יכול לפנות לכתובת הבאה:

http://www.netcraft.co.il/clients/dee-sign/DrTivon/Nana/index.asp




נכתב על ידי , 27/12/2003 23:49  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לE-male אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על E-male ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)