לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני נורמאלי; המדינה משוגעת


מספיק קשה לי לעמוד בציפיות של עצמי; אל תפילו עליי את שלכם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

איזה כיף לי, יש לי ויזה


חברים, זה סופי - אני טס לארה"ב!!

 

אם היו לכם סימני שאלות, ספקות, היסוסים, second thoughts - אל חשש!! הג'דיי טס.

היום ביקרתי בשגרירות האמריקאית שברחוב הירקון על מנת לקבל ויזת J1 (ויזה לחילופי תרבויות)... הכינו אותנו לראיון מפחיד עם פקיד אמריקאי חמור סבר שישאל אלפי שאלות על תחביבים, על תעסוקה, על מצב משפחתי וכד'... איפה... כל העניין גזל כוווווולה שעה מזמני הלא-יקר, מה גם שרוב רובה של השעה הזו עברה בחיק כמה חבר'ה שהכרתי מהסמינר הסוכנותי ומהבחינות שקדמו לו. כיף חיים, לשבת בתור לראיון ולדסקס על מעבר הגבול האטרקטיבי ביותר למקסיקו... או חברת מובינג שאפשר לעשות בה כסף טוב בכמה שבועות...

אוקצור - יש לי ויזה, אני טס באמצע יוני, ועד אז אף אחד לא יכול עליי :)

נכתב על ידי , 5/5/2005 16:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 40

ICQ: 34787454 




657
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמיר_ח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמיר_ח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)