לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The truth does'nt hurt



Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2011

אדם דומיננטי צובר לעצמו אויבים


וואי, שנייים פשוט שלא הייתי פה .. 

שחכתי מהבלוג, בינתיים עבר כ"כ הרבה, כבר כמעט שכחתי כמה כיף לכתוב בישראבלוג, גם אם זה לעצמי 3>

אני ממש לא יודעת מאיפה להתחיל לכתוב, אני עצבנית מכ"כ הרבה דברים, יותר מדי דברים מפריעים לי

אני אתחיל מיום שישי, היום יום ראשון

הכל התחיל ככה -


נסעתי עם חברות שלי למסיבה בגני התערוכה, מסיבה ענקית, מלא שעות, רקדנו רקדנו רקדנו, בניייים בנייים ועוד בנים (:

כיף רצח

פתאום איזה מישהו בן עשרים ומשהו מסומם לגמרי, בא אליי מאחורה, הורדתי את הידיים שלו, ואז הוא בא וצרח לי באוזן בגלל המוזיקה -

"וואלה מאמי חבל, באמת חבל, יש לך פנים יפות אבל את ממש שמנה, אם היית רזה היית יכולה להראות טוב אבל את שמנה טילים"

אפשר להגיד שזה הרס לי את כל הערב ,

אבל כשחזרתי אמא שלי דיברה איתי, ואמרה לי שגם אם עכשיו אני אשקול 54 במקום 62, זה לא ישנה

כי אז ירדו על השיער שלי

על הרגליים

על הפנים

על זה שאני מגמגמת

לא חסר על מה להעיר לאנשים, זה קל, וזה נוח

אני רואה את כל האנשים שאמורים להיות חברים שלי, ומבינה שמביניהם אני באמת אוהבת רק שתי בנות

כל השאר , חרא .

אם איזה מישהו ספציפי מוציא מילה מהפה, פתאום כולם שותקים, משנים דעה, עושים חרם על ילדה שלא עשתה כלום, עולם דפוק תאמינו לי

אנשים מנסים להתחבר לאנשים שניראים טוב יותר

למאאאגניבים

וואלק לרוב האנשים האלה שיותר בצד, שקוראים ספרים בהפסקה, כל ה "ילדי כאפות", שווים בערך חמישים פרחות וערסים

ואני גם ערסים, וגם פרחה, וגם פריקית, וגם חננה, וגם קוראת ספרים בהפסקה, למה ? ככה באלי

מממממזו המדינה הזו שאת לא יכולה לעבור בשקט ברחוב לבי ששמונה אנשים יתלחשו מאחורי הגב שלך על מה שאת לובשת, או על השיער שלך

מה אתם מעבירים עליי ביקורת, מי אתם יבני זונות לכו תחפשו חיים ,

ועדיין יש בי איזה דחף להתחבר אליהם, למה ? אין לי מושג

אני מבלה עם אנשים בשישי, צחוקים ופנאן, פתאום איזה בנאדם שלפני חמש דקות חשבתי שהוא הכי מגניב בארץ, מוציא איזו מילה או הערה, ומיד הכל מתהפך

כל החרא יוצא, אפילו אנשים שמקללים ב "יהומו"

מה עובר על העולםםםםםםם שלנו מהההההההההההההההההההההההההה, אחח אחח, 

תמשיכו, תמשיכו לזקוף תאף פרחות, מדברות איתי שנייים בפייסבוק בצ'אט אבל ליד החברות שלכן אתן לא אומרות לי שלום, מתביישות בי? על הזין

הרי אחרי הכל, מתחת למייקאפ, ולאייליינר שגם ככה אתן שמות מגעיל, אין לכן כלום

תקומו בבוקר בלי מחליק ובלי איפור ובלי המותגים שלכן, אפאחד לא ירצה להתקרב אליהן, אף פאקינג אחד

אז בכיף

שהעולם ימשיך לחיות באשליות, לשפוט על פי מראה חיצוני, אני מרחמת על אנשים כאלה, באמת באמת מרחמת

ומנסה להתרחק מהם


"אדם דומיננטי צובר לעצמו אויבים"


שיהיה לכולכם שבוע מושלם, תאהבו את עצמכם ולא, אני לא אכעס אם תגיבו, להת' <3

Sush 


 im Beautiful NO MATTER EHAT THEY SAY.. 




נכתב על ידי , 23/1/2011 21:39  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoldhammerBitcH * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DoldhammerBitcH * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)