לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

panda's life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

חודש מרץ : יום הולדת,פורים ועוד






היי חברים image

אז חודש מרץ עבר לו והחלטתי לעשות עידכון חודשי לא ארוך מידיי ,כי עוד מעט נוסעת למשפחה

לכבוד ליל הסדר ולכן יש סיכויי שבעידכון הבא יהיו איזכורים לחודש הנ"ל,שנתחיל?


אז ביום השני לחודש הלו הוא השני למרץ חגגתי את יום הולדתי ה21  (זקנה שכמותי)

בגלל שזה יצא יום שני ההורים לקחו אותי למסעדה עם המשפחה וכמה חברים שלנו שמבחינתי הם גם משפחה.

היה ממש נחמד קיבלתי פרחים וזר לראש יפיפה מדודה שלי וכמובן מעטפות עם כסף כדיי שיהיה מה לבזבז ברגילה של פסח.

אחריי הערב הממש ממלא  חזרתי לדירה ואמא קנתה לי ולבנות עוגה והביאה לי נרות כדיי שנחגוג יחד

מה שכן אמא עשתה תחסיס מלוכלך והביאה לי נרות שלא ניכבים =ם= כמה ערמומי מצידה, היה ממש מצחיק שעמדנו שלוש בנות מול העוגה וניסינו לכבות בכל הכוח את הנרות הארורים הללו (בסוף הצלחנו). לאחר מכן המשכתי את החגיגות קצת לאורך השבוע והסופ"ש.



פורים השנה היה ממש טוב אליי היתחפשתי פעמיים וממש שמחתי על מה שיצא וגם החמיאו לא מעט.


תחפושת ראשונה הייתה איילהimage, הכנתי כתר פרחים עם קרניים לבד ולמרות שלא כל כך אהבתי את הקרניים

הלוק הסופי אכן ענה על הציפיות שלי, גם התאמנתי על האיפור סופ"ש לפניי והתוצאה הייתה מרשימה מאוד בשביל פעם ראשונה. הלכתי עם התחפושת הזו למקיף שאני משרתת בו לנשף פורים עם החניכות שלי שנורא היתלהבו ואחת מהן גם התחפשה לאיילה 

תחפושת שנייה הייתה רוזי שהיא הדמות מהמודעה של WE CAN DO IT. החלטנו כל בנות הגרעין שניתחפש אליה ליום האיזורי שערכו לנו

מצאנו חולצות ג'ינס קנינו בד אדום מנוקד בלבן גזרנו בנדנות ואפילו הכנו מחזיקי מפתחות ופלקט,אין ספק שהשקענו.. כולם עפו ממש על התחפושת

היינו בין היחידות שהיתחפשו (והשקיעו) ואין ספק שגם יצאו תמונות ממש לא רעות מאותו יום.





אז היה את יום הבחירות,אבל לא ממש אדבר אליו כי נורא התאכזבתי מהתוצאות 

מה שכן זו הייתה הפעם הראשונה שאחותי הקטנה הצביע אז היה נחמד לראות אותה מתרגשת

באותו יום החליטו לעשות לנו יום ספורט ואחריו רצתי להיתארגן בדירה ויצאתי לחתונה של חברת ילדות

,היה מרגש ממש הייתי עם באני אולגה ודויד ושתינו ורקדנו. באני הישתכרה מהר מאוד ואחריה אולגה,לי לקח זמן בגלל שאני צריכה כמויות ממש גדולות של אלכוהול כדיי שהוא ישפיע עליי, אבל בסופו של דבר זה קרה והייתי בראש מטורףף מה שגרם לריקודים להיות עוד יותר כיפים ומשוחררים

בסוף האירוע באני ואני לקחנו מונית הביתה, איך שניכנסתי למיטה נירדמתי




וזהו לדעתי, בקרוב שיחרור (חודשיים) ואני מתרגשת ממש! אנחנו מתכננות טיסה לבית קיץ של המשפחה של אתיץ' בגיאורגיה

ועכשיו לחלק האומנותי...תמונות!





טיול עם המשפוחה




אתיץ' מגיעה לשמיים באחד הטיולים לאנדרטה


מימולדתת (נחשו מי נערת החודש בלוח השנה הגרעיני)







פורים עם החניכות (תאורה גרועה באולם ספורט)




הריסת איכות של ישרא בכל אופן האיפור ניסיון 



אחריי יום שלם והשיער קצת נהרס 

אביה מדגמנת את הטפט שהכנו

בנות גרעין :) מימין:אתיץ',אוריה,אביה ואנוכי (חסרה אור שהגיע מאוחר יותר וליאורה שלא התחפשה)



ג'ק הכלב המתוקי של דנדי,אני מאוהבת בו

קטני בוחרת פעם ראשונה 

איך שהלכתי לחתונה



דייט בהודו הקטנה עם אביולי,היה טעים!

שוקו הפתעות לקטני לאבא ולי

כשמחכים שהמדפסת תזוז =3=

עם באני שלי

באני מדגמנת נודלס

הסושי שלי *O* והקוקטייל ייגר

מה שלבשתי ליציאה לג'פאניקה עם הבנות

עם סיס הבובה

עם הבני דודים המקסימים שלי




נ.ב:פוסט זה נכתב ונישמר  בטיוטות ממש לפניי ערב פסח אך הועלה כעט.






שיהיה לכם חג שמח,

אוהבת טולי 

נכתב על ידי rainbow popsicle , 5/4/2015 03:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  rainbow popsicle

בת: 30

MSN:  rainbow popsicle

תמונה




קוראים אותי
1,827

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrainbow popsicle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rainbow popsicle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)