לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


מה כבר אפשר לספר ?.... דאממ... תביננו לבד כשתקראו ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

כסף,שעמום,געגועים לבצפר@_@


החופשש התחיל והשעמום חוגג. חודשיים שלמים בללי עיסוק,כל מה שאת רוצה לעשות זה לבלות לבלות ולבלות.

אבל תמיד יש את ה-ד-ב-ר שיהרוס לך את הציפיות לחופש. כסף! לא תמיד תמצאי פרוטה בארנק שלך אחרי שבמשך שנה בזבזת הכל

על ממתקים ,עטים,בגדים וכל השטויות האלה. או שאם לחשוב אחרת ההורים שלך לוקחים ממך הכל.

מי שכבר בגיל המתאים לעבודה כיף לו יש לו עיסוק במהלך החודשיים האלה .

כל הזמן לחפש לעצמך עיסוק חדש כבר מעצבן עד כדי כך שאתה מתחיל לפתוח אתרי אינטרנט סתם ככה ולא לעדכן אותם (אולי חצי יום ) ,בלוגים

כמו שאני עשיתי ואני מעדכנת פה ושם אבל תכלס כבר הכלל נמאסס מחשב, טלוויזיה ,לטייל גי'זסס נמאס כבר מהשגרה היומיומית אבל עד כדי כך נמאס

שכבר באלי לחזור לבית ספר ולמבחנים ולקריזות על המורות שלי .. (למרות שלא שיצא לי לפתוח את הפה שליהרבה) ... תכלס, עם חופש נועד כדי לנוח

אז סבבי ,אני מבינה אחרי שנה שלמה של עינויים ,אבל זהה חופשש? כשאתה משתעמם ודופק את הראש בריק מרוב שאתה לא יודע מה לעשות .?

 

טוב אני מסיימת כאן את הפוסט והלכתי לחפש לעצמי עיסוק חדש עוד פעם... 

 

נ.ב -> למי יש העצות לבילויים מעניינים בחופש בלי לרושש את ההורים ובלי לבלות כל הזמן במקדונלדס ?.. אשמח לשמוע הצעות XD

נכתב על ידי miss OmG @_@ , 4/7/2010 16:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  miss OmG @_@

בת: 27

ICQ: 343609107 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss OmG @_@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss OmG @_@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)