לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

<: .My Stupid Life


Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

אז, מתחילים? (:


הי כולם. טוב קוראים לי ניקול, מב"ש. (באר שבע)
נכון לא עידכנתי בכלל, כי הייתי קצת עסוקה. סלחו לי? (:
אז בקיצור אתמול היה יומולדת לאבא שלי. דודים הגיעו, חברים, ועוד כל- מיני.
קיבלתי מאימא של אבא שלי חולצה מזה יפה... אני ממש אוהבת את החולצה. וגם קיבלתי ממנה כזה,
מקום כזה לעפרונות וטושים? - עם דובי חמוד כזה שתופס את זה. המבין יבין, הטיפש ינחש. (:
קיבלתי לפני חודש ככה, מכונת תפירה מחברים של ההורים שלי. יאפ, ממש חמודים <:
אז כנראה שהחיים לא כ"כ חרטא. נראלי. טוב בגלל שאימא שלי מתעקשת שאני ילך לסיפרייה,
גם בחופש- לקחתי הפעם את הספר 'אל תגלי'. אינלי שמץ על מה הוא מדבר. רק התחלתי לקרוא, אחד הספרים
שאני ממש אהבתי שלקחתי? בורות. 3>
של לואיס סצ'ר. אחד הספרים, יש לזה גם סרט, וספר מס' 2 נראלי, אבל לא ראיתי ת'סרט... אחותי אמרה שיש לה
אתזה איפשהו והיא בסוף לא הראה לי, לא נורא. D:

אהמ, קצר אבל... לאנורא. סבבי
תגיבו. 3>
בהי, ניקול.

נכתב על ידי , 17/7/2010 12:00  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוגיות 3: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוגיות 3: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)