לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Rehab Center From Life


I'm not telling go, I keep hanging on, everybody says that time heals the pain, I've been waiting forever that day never came.

Avatarכינוי:  EATmyBRAIN

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

יום כיפור קיבינימט!


לקראת יום כיפור כולם נהיו צדיקים פתאום, זה כוללל ת'פאקינג ההורים המפגרים שיש לי ><.

כל שנה הם הדליקו רדיו בפול ווליום ועשו סיבובים ליד הבית כנסת בכוונה!

אז מה פתאום הם החליטו הטיפשים האלה לצום?!

והאמא המפגרת שלי, היא טוחנת כמו בהמה, איך היא תצום יום שלם?!

ואבא שלי (הערס המצוי) איך יישרוד בלי לעשות על האש בבוקר יום כיפור כמייטב המסורת המשפחתית?!

 

והחברים שלי גם כן "שוברים את המסורת" ומתחילים לצום להם. למה?! הם עושים לי לחץ חברתי ומצפים גם ממני לצום!!!!

ועזבו את זה שזה לא הכי מומלץ לי לצום.. אנחנו חילונים גאים שמזלזלים ביום כיפור שכזה וכל מה שקשור לחגיי ישראל!!!

איך פיתאום נוצר מצב מביש שכזה שכולם צמים?!! OO:

 

טוב אני כבר רואה איך כל השכונה נהיית דוסית, אני כבר רואה את אבא שלי מגדל פאות,

אמא שלי עם סחבות על הראש וממשיכה עם היציאות העקומות שלה,

וחבריי הצדיקים עוברים לבצפר דתי :]

איזה בעיות מטומטמות נהיו לי, מה שמפתיע שאשכרה הצלחתי לכתוב עליה פוסט שלם XD


חברה שלי תקעה לי ת'רקע המכוער הזה, ועד שאני אקלוט איך מחליפים,

(או עד שהיא תפנים שאני לא הבובת בראץ שלה, כמו שהיא טוענת שאני)

 

 

ת-ת-מ-ו-ד-ד-ו

נכתב על ידי EATmyBRAIN , 16/9/2010 14:38  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אזרחות.


אזרחות. למרות שאמרת לי שלא...

אוקיי, המבין שיבין לו בשקט ואני שונא אנשים

שכותבים בדיחות פרטיות ודברים לא ברורים...

אבל אני זבל, וגם אמרו לי לא לכתוב או לרמוז

את מה שאני רומז זה הרגע...בכל מילה ומילה ><

לאמשנה...זה עקום.

נכתב על ידי EATmyBRAIN , 14/9/2010 23:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הכי מעוות שראיתם!


כרגע אני בדרכי לידידי הטוב, ששמו יצונזר בשלב זה \\\\\\.

סוחב אני את הIPHONE המסוקס שלי בזמן שאני פוסע לעבר ביתו של ידידי הגיי.

אני מקווה מאוד שהוא אינו קורה בבלוגי אחרת אני מעט בבעיהתיו.

(אגב - אני הולכ לכתוב עקום, בכל זאת IPHONE, תוותרו לי)


רציתי לשאל אתכם, האם גמ לחברים שלכם יש בעיות?.

ז'א, הגעתי למסקנה שכל פעם אני הולך אליהם או שאני איתם בכיתה,

או שאני פוגש אותם בבצפר, או אפילו בשירותים!! הם פשוט חופרים לי על חיהמ האומללים.

וזה לא שהחיים שךי כאלה מושלמים שאני צירך את הצרות שלהם.

אני אוהב אותם, באמת אבל יש גבול כמה אני יכול לשמוע.

אני מנסה ליתמוך, להקשיב ולעזזור להם כמה שאני יכול,

אבל הם שמים עלי זינ ויוצא שכל פעם שאנחנו ניפגשים,

אז הם מדברים על עצמם.

יכול להיות שזה מגיע לי, כי אני לא אחד שמשתף תעולם במשה שעובר עלי.

ובגלל זה הם פשוט מדברים, ומדברים ומדברים (מוקדש לX*לת)..אוקי אני מניח שעכשיו אני מת.

בכל מקרה, הבעיות שלהם מדכאת אותי ומעסיקות אותי יותר מידי (פאק כמה שאני נישמע אגואיסט)

הקטע שהבעוית האלה מעסיקות גם אותם יותר מידי, ואני פשוט כל הזמן חיי את הבעיות שלהם.

בסוף יוצא שאני יודע את כל ה"סודות' של כולם ואז עוד נדפקמזה.

בקיצר אני מרגיש כמו הצעצוע של כולם,אבל אני לא רוצה לריב איתם, הם בכל זאת חברים שלי,

ואני יודע שזה שאני מקשיב להם עוזר להם בדרך מעותת כלשהי.. אז אני אמשיך  בדרך הזאת

עד יום מותי הקרב ובא.. (:


 

אוקי כולם להגיד שלום לחבריהגיי שכרגע מולי, ושואל תצמו םה אני עושה ><

טוב ביושששששששששש

 

נכתב על ידי EATmyBRAIN , 10/9/2010 20:29  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEATmyBRAIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EATmyBRAIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)