לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

שיפוטית


אני ממש שיפוטית.

ברמות מטורפות כאילו.

סוגשל גזענית במובן מסויים.

אבל לא בקטע של גזע.

אלא סתם נורא קשה לי לא להאמין לסטריאוטיפים

לא לשפוט אנשים לפי סכמות קיימות במוחי.

זה חרא, כן.

ואני מרגישה שזה הופך אותי לאדם נורא.

והלוואי שהייתי מצליחה לשנות את זה.

 

אני כן מרגישה באיזשהו מקום שאני משתפרת בעניין הזה.

למדתי להקשיב ופחות לשפוט.

והמעבר בין מיליון בתי ספר שונים עזר לי להבין וללמוד.

כל אחד הוא ייחודי.

מאוד.

ואסור לשפוט בכלליות.

בכלל לא אמורים לשפוט, כן?

אבל אם כבר לשפוט, אז כל אדם בפני עצמו.

ואחרי שאתה שומע אותו ומכיר אותו.

לא סתם ככה.

 

ובא לי לתת לעצמי כאפה.

כי, וואלה, חונכתי בבית נורא שיפוטי

עם אבא נורא שיפוטי

ועם דעות נורא שיפוטיות

וממש קשה לי לשנות את זה.

אני בכלל לא בטוחה שזה אפשרי.

 

אבל היי,

הצעד הראשונה לפתרון הוא להודות שיש בעיה!

או ש...לא?

נכתב על ידי , 13/12/2012 20:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)