לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

אתם.


אין לי כוח אליכם. לאף אחד מכם. פשוט תניחו לי. די. אני לא יכולה לשמוע אתכם יותר. אתם לא יוצאים לי מהראש. אתם לא יוצאים לי מהוריד. נמאס לי

 כלכך. מכולכם. אני פשוט מרגישה שאני נקרעת. כל אחד מושך לכיוון שלו. ואני פשוט קורסת לי כאן. ואתם לא שמים לב. ולא אכפת לכם. ואתם לא רואים. ואתם לא יודעים. ואני לא יכולה איתכם יותר. פשוט אין לי כוח אליכם. אין. אני לא יכולה יותר. תנו לי ללכת. כולכם. כל אחד ואחד מכם. תעזבו אותי. תתרחקו ממני. תנו לי לנשום. תנו לי לחיות. תנו לי לחשוב. תסתמו את הפה שלכם. תזיזו את המבטים שלכם. לכו מכאן. אני לא צריכה אתכם. אני צריכה שקט. אני צריכה למצוא את עצמי. אני כבר לא זוכרת מי אני. אתם מערערים אותי. מערערים כל החלטה שלי. אתם פוגעים לי. ואתם אפילו לא שמים לב. אתם אומרים שזה לטובתי. אבל אתם לא יודעים מה טובתי. אתם לא יודעים עליי כלום. אתם לא. אתם כלום. אם הייתם מתעניינים אולי הייתם יודעים. אבל אתם לא. כל אחד מרחם רק על עצמו. ובסופו של דבר כל אחד מאיתנו לבד. ואני לבד. והלוואי שהייתי לבד. ואתם פשוט לא עוזבים. ואין לי כוח אליכם. באמת. נמאס לי מכם. אני רוצה שתעזבו. שתלכו. שתשתקו. שתתרחקו. אני אקח אחריות על עצמי. על המעשים שלי. אני אהיה אני. אני אטעה. אני אפול. אני אקום. אני אחיה. לא אתם. אתם לא אני. בבקשה תעזבו. בבקשה תלכו. בבקשה תשתקו.

אני לא יכולה איתכם עוד.

אתם הורגים אותי.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/2/2013 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)