לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013

מספר חסוי


התלבטתי הרבה אם לכתוב לך או לא. בסוף החלטתי שכן, הסמס האחרון שלך ממני.
אתם חמודים ביחד. חישבתי את זה ואתם בטח יחד כבר בערך שנה וחצי. מזל טוב. ובהצלחה.

כשראיתי אתכם שמחתי שויתרת עליי בשבילו. וזה עוזר לי עוד יותר להתגבר על זה כבר.

מקווה שנהניתם בים. אבל יכלת להגיד היי במקום להסתתר מאחורי הכובע החתיך הזה ;)

 

כבר מהמספר החסוי ומהמילה הראשונה של הסמס ידעתי מי זה.

זו אינה ההודעה הראשונה ממנו. הן לא מטרידות. דווקא משמחות טיפה. לא יודעת למה.

אני פשוט מוחקת אותן, לא אומרת כלום לאף אחד, וממשיכה כאילו כלום.

אז למה את ההודעה הזו אני רוצה לזכור אחרי שאני אמחק אותה? כי היא האחרונה.

אין לה משמעות מיוחדת מידי. פשוט שהיא סוגרת מעגל.

אני שמחה שזה נגמר אז. אני לא אתגעגע. לא התגעגעתי עד כה.

אבל זה כן חכם שהוא מסמס לי רק מחסוי. אחרת הייתי יוצרת קשר חזרה, רק בשביל לדעת מה שלומו.

 

אבל ככה זה הכי טוב, באמת.

יש לי חבר מדהים וטוב לי והחיים שלי נפלאים.

אני מקווה שגם שלו.

 

ואני מקווה שזה באמת הסמס האחרון שלי ממנו.

נכתב על ידי , 28/5/2013 11:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)