לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

8/2013

הערב האחרון


משום מה, איך ששמתי לב לנושא החם, ידעתי שיש לי מה לכתוב.

 

היא הייתה אחת האנשים הכי קרובים אליי בעולם כולו. חברה טובה מהסוג שאף פעם לא יבגוד בך או יעזוב אותך. מאלה שיהיו שם תמיד ויבינו הכל. כזאת שיותר מבוגרת ולכן בעלת ניסיון חיים עשיר כלכך שתמיד יש לה עוד איזה סיפור שעדיין לא שמעת. סמכתי עליה יותר מעל כל אחד אחר. אהבתי אותה יותר ממה שאהבתי כל אחד אחר. דיברתי איתה יותר מאשר עם כל אחד אחר. היא הייתה מיוחדת.

 

היה חורף. גשם מטורף. אבל אבא הבטיח לי אז נסענו סוףסוף לקנות לי מגפיים. כשנכנסנו לחנות ידעתי שזה הזוג. צבע חום-קפה עם פרווה ובלי עקב. בדיוק מה שחיפשתי! איזה כיף. לא רוצה לחזור הביתה. רוצה לצאת ולהשוויץ במגפיים המושלמות שלי! ומי האדם הראשון שצריך לראות אותן? היא. אין שום ספק. אז יאללה, אבא, נוסעים אליה.

 

הגענו אליה לבניין. חיכינו למעלית. נמאס לי. אני אעלה במדרגות, אבא, ניפגש שם. הגעתי לפניו לדלת של הדירה שלה. צילצלתי. היא פותחת את הדלת עם חיוך גדול. אני מתכופפת קצת כדי לחבק את המטר-וחצי-של-אהבה הללו. היא מדגדגת אותי בבטן. אני צוחקת ומתחילה להתלהב מהנעליים. אבא מאחוריי, סוגר את הדלת. מתיישבים מסביב לשולחן, אוכלים עוגיות שיבולת שועל, מדברים. ראו שהיא הרגישה רע, אבל היא לא אמרה מילה על כך. היא רק הקשיבה לי מתלהבת מהמגפיים החדשות.

אבא הלך לבית הכנסת אז הייתה לנו זמן לשיחת בנות קצת יותר רצינית. סיפרתי לה על הבצפר והחברות. יום לפני כן הייתה מיני-מלחמת-אוכל אז היה הרבה מה לספר. היא סיפרה לי כמה מהסיפורים המרתקים שלה, אלה שאפילו ששמעתי כבר מיליון פעם עדיין מבדרים ומצחיקים. אמרה לי שהיא גאה בי. ואוהבת אותי. דיברנו על אחי. וקיבלתי טיפים לגבי ההורים והחיים. שיחה רגילה מבחינתנו.

אבל רוב הזמן, אני דיברתי. היא רק הביטה בי, חייכה והנהנה, בעיניים מלאות עצב, יאוש ואהבה אינסופית.

 

אבא חזר. נוסעים הביתה. קמנו. התכופפתי קצת שוב. חיבוק חזק חזק חזק. צחקוק קטן. אמרתי לה "פאקה.. אובידמסיה.." (ביי.. נתראה..) עם חיוך גדול ועדיין מתלהב מהנעליים ומהערב המקסים שבילינו יחד. היא נתנה לי נשיקה חזקה בבטן כשהתיישרתי. נשיקה על גב היד. חייכתי אליה. הבטתי שוב בעיניים שלי. מלאות כאב, עצב ואהבה אינסופית. התרחקנו במסדרון, הפעם היישר אל המדרגות. היא עמדה על סף הדלת ושלחה נשיקות באוויר. נופפתי לה ורצתי את המדרגות עד האוטו.

 

יומיים אחרכך דודה שלי נפטרה.

אף פעם לא חשבתי שזה היה הערב האחרון שלנו ביחד.

נכתב על ידי , 1/8/2013 20:34  
הקטע משוייך לנושא החם: הפעם האחרונה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)