לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2015

סיגריה


אני לא מכירה הרבה אנשים שמעשנים כי הם אוהבים את זה.

בדרך כלל מתחילים כי זה קול או משהו. ואז פשוט מתרגלים. או מתמכרים, לא משנה איך תקראי לזה.

 

שאכטה ראשונה בחיים בגיל 20. עם כוס ג'ק דניאלס נקי בצד ומוזיקה טובה ברקע.

בחוץ חושך. טוב, כבר 1 לפנות בוקר. היא תסיים את הסיגריה ונלך לשבת עם החברים. והגיטרה.

לא, אני לא רוצה עוד שאכטה, הראשונה הייתה ממש דוחה ומביכה.

 

אל תהיי מצחיקה. את לא תביני איך זה משאכטה אחת, צריך סיגריה שלמה. וגם אז, כנראה לא תאהבי.

אני היחידה שאני מכירה שמהסיגריה הראשונה ידעה שהיא באמת באמת אוהבת את זה.

 

יושבים עם כולם והגיטרה. אחרי 2 בירות ואינספור ויסקי-קולה.

אני בראש טוב. לא שיכורה, אבל כיף לי.

לא מפחדת להוריד סיגריה שלמה לבד. אז הולכת על זה.

זה אוברדוז של ניקוטין וסחרחורת קלה ומטמטמת. זה מגעיל בפה וזה אפילו טיפה דוחה.

זה טוב. זה מדהים. הסיגריה הזאת זה מה שחיכיתי לו כל חיי.

 

מסתבר שיש עוד אנשים כמוני - את. באמת באמת אהבת את זה מהסיגריה הראשונה.

 

איך לא להתמכר עכשיו?

נכתב על ידי , 3/7/2015 16:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)