לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

It's just one of those days...


נכתב על ידי , 31/1/2013 15:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחושה


יש לי פתאום תחושה שהכל יהיה בסדר.

רק תחושה?

נכתב על ידי , 30/1/2013 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגשות מעורבים


אני כלכך שמחה שהוא חזר

אבל אסור לסמוך עליו, די לשמוח!

 

אני כלכך שמחה לגרום לו לחייך

אבל בו זמנית זה מרגיש כלכך לא נכון

 

אני הייתי רוצה לחזור לדבר איתו כמו פעם

אבל הכל כלכך שונה עכשיו וזה נראה לא אפשרי

 

כלכך אינלי כוח לציונים האלה

אבל אסור לשכוח שכן יש להם חשיבות

 

כבר מרגישים את הסוף

אבל אסור לשחרר ויש כלכך הרבה מה לעשות

 

אני כלכך מתגעגעת אליה וצריכה אותה

אבל ממש לא נעים לי שאני פונה אליה רק כשאני צריכה אותה

 

היא כלכך שונה עכשיו ומגעיל לי לדבר איתה

אבל חסרות לי השיחות האלה שלנו על כל דבר בעולם

 

היא כלכך גדלה והשתנתה ואני גאה בה

אבל אני מתגעגעת לקטנטונת התמימה והחמודה שלי

 

אני כלכך רוצה לצאת ולהיות עצמאית ובוגרת

אבל כלכך מפחדת לעזוב את הכל ולהישאר חסרת הגנה ותמיכה

 

אני יודעת בדיוק מה אני צריכה

אבל בכלל לא יודעת מה אני רוצה

 

אני באמת לא יודעת מה אני מרגישה יותר.


*כל פסקה היא בנושא שונה ועל אדם שונה. אין שתי פסקאות על אותו אדם.
*יש רגשות ותחושות שאני כן בטוחה בהם. בעיקר עייפות. 

*כן, אני עייפה. עייפה ומבולבלת.

נכתב על ידי , 28/1/2013 11:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך יודעים שזו י"ב?


1. את לא באה לבצפר.

2. את לא באה לבצפר כי לא עשית שיעורים.

3. את לא באה לבצפר ואשכרה נשארת בבית ומשלימה שיעורים.

4. יום הלימודים שלך הוא חצי מב-י"א אבל איכשהו, את עייפה פי 500.

5. את כבר לא יכולה להסתכל על המורים.

6. המורים כבר לא יכולים להסתכל עליך.

7. לא משנה, גם ככה אתם בקושי רואים אחד ת'שני.

8. נמאס לך מהכל בערך.

9. לישון 5 דקות יותר זו חובה ולא מותרות.

10. את כבר יודעת מזמן שמגן ממש לא מגן.

11. את כבר יודעת שזה לא משנה כמה תלמדי לבגרות/מתכונת/מבחן.

12. כי את כבר יודעת שבדרך פלאים משרד החינוך שוב ימצא שאלות לדפוק אותך איתן.

13. כבר ויתרת מזמן על קריירה נורמלית.

14. כבר התפשרת על שירות שלפחות יוציא אותך מהבית.

15. את שוב מחפשת עבודה.

16. את שוב מרוששת.

17. שוב, נמאס לך מהכל בערך.

18. את כבר יודעת שזה לא משנה מתי תלכי לישון.

19. כי את כבר יודעת שתקומי עייפה.

20. את כבר יודעת שלא יהיה 100.

21. את כבר מודה על כל 80.

22. וכל 90 זה בכלל חגיגה.

23. את כבר מוותרת על מיונים לשירות.

24. כי את כבר יודעת שהסיכוי שתתקבלי קלוש.

25. מצד שני, את יודעת שהרווחת יום חופש.

26. את יודעת שיום החופש הזה נועד לשתי מטרות: לישון ולהשלים שיעורי בית.

27. את פשוט שונאת את הילדה בת ה4 שרצתה כבר להגיע לגיל 18.

28. כי את פשוט מתה לחזור לגיל 4.

29. השאיפה הכי גדולה שלך היא להגיע כבר למיטה.

30. אגב, שאיפות, את שוכחת לנשום לפעמים.

31. וכדורי הרגעה זה כבר חלק מסדר היום שלך.

32. אפרופו סדר יום, ישראבלוג כבר מזמן לא חלק ממנו.

33. תכלס, אין לך זמן לדברים שאת אוהבת.

34. גם אין לך זמן לאנשים שאת אוהבת.

35. גם אין לך זמן לעצמך שאת אוהבת.

36. סופ"ש הוא למטרות שינה בלבד.

37. אה ולהשלמת שיעורי בית.

38. הערכתך למורים פוחתת ממגן למגן.

39. הערכתך לציונים פוחתת ממגן למגן.

40. הערכתך לעצמך פוחתת ממגן למגן.

41. את מוצאת את עצמך חולמת בלילות על בגרויות.

42. את מוצאת את עצמך חולמת בלילות על שעונים מתקתקים וזמן שאוזל.

43. את מוצאת את עצמך חולמת בלילות על המקצוע של המבחן הבא.

44. את מוצאת את עצמך חולמת בלילות על לישון ולחלום בלילות!

45. יום טוב הוא יום שיש בגרות בבוקר.

46. יום רע הוא יום חופש. ~ראי סעיף 3

47. את כבר לא צריכה מחזור כדי לתרץ מצברוח ירוד.

48. כל יום שעובר הוא תירוץ למצברוח ירוד.

49. את מתחילה להבין שאת טיפשה.

50. את מתחילה להבין שעדיף שתצאי מהכיתה ותלכי להתאמן. מילא תגמרי כזונה. אז לפחות לא זונה שמנה.

 

זה התחיל מדבר אחד.

אבל נמשך.

זרם לי.

בכל רגע עולות לי עוד ועוד מחשבות.

בצדק, מסך העריכה בישרא נורא שונה ממסך העריכה בוורד.

מסתבר שהוא נותן לי השראה.

טוב, זהו.

צריך לצאת.

אחרי הכל, לא סתם לקחתי היום יום חופש.

נכתב על ידי , 23/1/2013 19:44  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין


לי

זמן

לנשום.

 

אוף נבוך

נכתב על ידי , 22/1/2013 17:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)