לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2012

תהרגו אותי


מישהו....? בבקשה...?
נכתב על ידי , 29/11/2012 17:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברות


תמיד אמרו לי שאני לא יודעת לבחור לעצמי חברים. אבל החלק הגרוע הוא כנראה החברות.

כולן בוגדות ומגעילות כאלה. ובכלל, בנות זה נורא. הן צבועות בכלכך הרבה מובנים.

איכשהו קרה שפתאום איבדתי את רוב הבנות שהחשבתי לחברות בשנים האחרונות.

בעצם, גם את כל החברים, אבל זה כבר מפגר יותר ופחות מפריע לי.

אבל הבנות.

 

פשוט המצב הקיים היום הוא שכל אחת הפכה בדיוק למה שהיא אמרה פעם  שהיא שונאת.

וזה מדהים! כי פעם אם היו אומרים לי שזה הכי עצוב ונפוץ שאדם הופך למה שהוא תמיד אמר שהוא לעולם לא יהיה

הייתי צוחקת לאנשים בפרצוף.

איך זה הגיוני שמישהו יהפוך לדבר שהכי דוחה אותו בעולם?!

אבל הרי זה כאן, עומד לנגד עיניי.

וכדי שאני לא אגיד שזה סתם פוקס, זה לא משהו חד פעמי...

 

אני מנסה לדמיין לעצמי את עצמי הופכת לאוסף של כל התכונות שאני שונאת באנשים אחרים:

אוהבת מזרחית, מתלבשת חשוף וזנותי, עושה מלא רעש ובלאגן, לא מכבדת אף אחד מסביבי וכו'...

זה לא נראה לי כמשהו אפשרי...

כי זאת אני ואני לא אוהבת את זה ואני לעולם לא אהיה כזאת!

אז איך זה הגיוני שכל מי שאמרה לי את את המשפט הזה אי פעם הפכה לבדיוק.... "כזאת"...?

 

אולי לא נכון להכליל את כולן כאן כי כל מקרה לגופו וזה.

כל אחת מהן הייתה כלכך מיוחדת כשהכרתי אותה לראשונה.

לכל אחת התחברתי מסיבה אחרת ובכל אחת היו את הפלוסים והמינוסים שלמדתי להסתדר איתם.

אבל היום כל אחת מהן כלכך שונה מהבחורה שהכרתי פעם.

כל אחת פשוט הפכה למה שהיא הייתה אומרת פעם שהיא הכי שונאת והיא לעולם לא תהיה.

 

אני לא אפרט כי אפשר ליצור מזה ספר שפשוט יראה את הצביעות והדו-פרצופיות של אנשים

אבל אני ממש לא אכחיש שזה אחד הדברים שהכי מעציבים אותי בעולם.

וככה איבדתי המון אנשים חשובים במהלך החיים למען האמת.


אני מניחה שכל אחד מאיתנו באמת לא יודע מה יהיה איתו.

ושהדבר הכי עצוב בעולם הוא באמת כשאדם הופך למה שהוא תמיד אמר שהוא לעולם לא יהיה...

נכתב על ידי , 29/11/2012 15:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ועוד יום


וככה הזמן עובר לו לאט לאט או מהר מהר והכל פשוט מתבזבז לו

ואני עייפה.

נכתב על ידי , 28/11/2012 16:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסקת אש - נכון!


אולי זו הדעה הכי לא פופולרית להביע בקול ובגאווה בימינו אבל אני באמת מאמינה שהפסקת אש הייתה הצעד הנכון ביותר מבחינת המדינה שלנו.

אמנם נכון שזה נראה כאילו נכנענו ובאיזשהו מקום זה כן מראה על תבוסתנות, אבל תחשבו על זה רגע.

 

אם לא היו מכריזים על הפסקת אש צהל כבר היה נכנס לעזה קרקעית. תחשבו שהיינו מדברים כבר כעבור שעות תמימות על כמה עשרות הרוגים, שלא לספור בכלל את הפצועים. אולי זה נראה לכם כמשהו חשוב, "זה בשביל שלום בעתיד" אבל אנחנו מדברים פה על חיים של אנשים. אולי אצל הערבים כשמישהו מת אז כולם חוגגים את זה שהוא שאהיד גיבור, אבל אצלנו, לא משנה כמה הוא יוצא גיבור, אף אחד לא באמת שמח. נכון, גאים בכל חייל שמוכן למות למען הארץ ושלום עתידי, אבל מאחורה נשארת משפחה עם חור עצום.

אתם מתבכיינים שמסכנים המילואימניקים האלה שהפסידו שבוע מהחיים שלהם בלי להיכנס לעזה אפילו אבל תחשבו על זה רגע, עדיף ששבוע הם יהיו רחוקים מהמשפחה בלי לעשות כלום ויפסידו שבוע מהחיים מאשר שיכנסו לשם ויפסידו ברגע אחד את כל החיים שלהם.

 

ואולי אתם בטוחים במיליוני אחוזים שאם הייתה כניסה קרקעית אז זה היה הפתח האולטימטיבי לשלום - אבל אל תהיו מפגרים!

אנשים, תראו, כרגע, רוב העולם תומך בישראל. זה הרבה יותר מהתמיכה שישראל זוכה לה בדרך כלל במהלך מבצעים כאלה. זה מעמיד אותנו בעמדת כוח מסויימת מול החמאס כי מבחינת העולם כרגע, אנחנו הקורבנות ורק הגנו על עצמנו.

בואו נדמיין מצב שצהל כן היה נכנס לעזה קרקעית. עזבו את כל הפצועים וההרוגים שהיו מצידנו - גם בעזה עצמה היו לא מעט נפגעים. האם זה מה שמפריע לי? למען האמת, לא ממש. מפריע לי שתוך יומיים כל העולם היה מתהפך עלינו. תוך שנייה היינו הופכים מקורבנות לתוקפים ורוצחים בדם קר. תחשבו שהיינו צריכים לסגת משם תוך רגע, והמצב הסופי לא באמת היה שונה בהרבה מהמצב שבו חתמנו על הפסקת האש אתמול, חוץ מעוד כמה עשרות חיילים פצועים מצידנו.

 

ובכלל, תשמעו, בינינו, מה שרואים משם לא רואים מכאן.

זה שסיימתם את בית הספר היסודי בהצטיינות ויש לכם עדכוני חדשות 24/7 מול הפרצוף לא הופך אתכם למומחים מדיניים.

אתם לא באמת יודעים כל מה שהולך שם, ולא, זה שאתם רואים חדשות כל היום לא ישנה את זה.

לא משנה כמה התקשורת שלנו נדחפת, יש המון דברים שאף פעם לא ייתנו לאזרח הפשוט מהשורה לגלות.

יש שיקולים שאולי לא נראים לנו נכונים אבל בגלל זה הם שם, מתדיינים וחותמים על הסכמי הפסקת אש, ואנחנו כאן, מול המחשב או הטלוויזיה, מתלוננים על ההחלטות שלהם.

 

אז תעשו לי טובה.

בפייסבוק כל אחד יכול להיות חכם גדול ולצרוח "בחרת ביבי - קיבלת זיבי" ולהתלונן על חוסר התועלת של כל המבצע הזה.

אבל בואו נחשוב על זה רגע, אולי הפסקת האש הזו לא הייתה כזה צעד מטומטם אחרי הכל.

כי בסופו של דבר, זה צבא הגנה לישראל. לא צבא התקפה.


ואת, כן את עם החבר הקרבי שישב שבוע על הגבול ובסוף לא נכנס בכלל, את שקיללת אתמול בפייסבוק ת'אמאמאמאאשל ביבי בגלל שכביכול *סתם* מלא זמן את לא רואה את החבר שלך, אז את, תנשמי, טוב?

אני בטוחה שאם החבר שלך היה נכנס ומת שם העובדה שהוא גיבור הייתה הדבר האחרון שיעניין אותך.


נ"ב

תגובות יתקבלו בברכה. אני בעד עימותים פוליטיים ומתורבתים. אבל אם תקללו, סתם חבל, אני אפילו לא אקרא (:

נכתב על ידי , 22/11/2012 14:06  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה


ששוב לא ייצא לחגוג

מזל טוב לנו ♥

 

הערת שוליים: לא ככה דמיינתי את חגיגות השנה שלנו...

נכתב על ידי , 20/11/2012 07:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)