לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2015

השישי של השכן


אני מתולתלת, בערך, השיער שלי גלי-בקבוקי מוזר כזה

תמיד רציתי שיער חלק קרשים
החברות עם השיער החלק המושלם תמיד רצו את שלי ולא הבינו מה השלמות בשיער חלק.


אתמול החברה הקיבוצניקית זרקה לי שהיא מתה לחוות שבת אחת כמו שלי

בלי לצאת, בלי לשתות, בלי לחגוג
ועם אחלה תירוץ לא להיות זמינה בפלאפון

כשכל חיי אני רק חולמת על סופש מתיש כמו שלה.

 

משהו פה לא הולך. עוד חודש ושטות 20. למה דווקא עכשיו החיים שלי החליטו להתפרק? 

נכתב על ידי , 10/2/2015 21:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתפרקת


זה נראה שאני לא עושה כלום כל היום. באמת.

גם נדמה שיש לי המון זמן לחיים האישיים שלי.

בטח יחסית לחיילת בסדיר.


אבל אין לי שנייה לחיים אישיים.

אפיילו לא בבית. אפילו לא עם חברים.

אני עובדת כמו טרקטור. טוחנת עבודה.

אני לא יכולה כבר.

אני מתפרקת.

 

תכלס, יש לי כמה אופציות. קבן או נפקדות. או להעמיד פנים. לא בא לי על אף אחת מהן. אבל זה היופי בצהל - לא שואלים אותך.

נכתב על ידי , 2/2/2015 20:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)