לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2013


אני מוותרת.
נכתב על ידי , 29/4/2013 19:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים לעשות היום:


  • לסיים עם העבודה
  • לשלוח את העבודה
  • לארגן תיק
  • להתארגן
  • להירגע ולהתכונן נפשית
  • להגיד ביי
  • לנסוע באוטובוס
  • להנות

ו....יצאנו לדרך!

ל"ג בעומר 2013 - פליז תהיה מדהים..

נכתב על ידי , 28/4/2013 09:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 







נכתב על ידי , 26/4/2013 20:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאבדת


אני מרגישה שהכל פשוט חומק מבין אצבעותיי בתקופה האחרונה.

יש יותר מידי דברים שאני מאבדת כעת.
אני מאבדת זמן. זמן יקר. במקום להשקיע אותו בדברים שצריך אני מבזבזת אותו על....כלום.

אני מאבדת אותה. שוב. סעמק. זה קורה פעם בכל תקופה. אבל זה נראה לי דיי סופי. אני דיי מיואשת ממנה.

אני מאבדת תקווה שאני אהיה באמת מרוצה מתעודת הבגרות שלי בסופו של דבר. באמת. כי אין לי זמן וכוח לשפר הכל.

אני מאבדת אמון באנושות. באמת. כולם סביבי עושים רושם של אנשים כלכך מטומטמים ופשוט בזבוז אוויר שהתייאשתי.

אני מאבדת אמון באנשים. כי הם מאכזבים אותי. קצר וקולע.

אני מאבדת את עצמי. אני לא עומדת בקצב של כל השינויים פה.

אני מאבדת את השפיות. כי יש המון מה לעשות ואני לא מספיקה כלום וזה מחרפן.

אני מאבדת דפים וספרים ומחברות והכל יום לפני שיש מתכונת באותו מקצוע.

אני מאבדת את הערכים שלי. הם פשוט זזים הצידה. יחד עם כל הדברים שהאמנתי בהם עד כה. מפנים מקום ל...ריקנות.

אני מאבדת את החיוך האמיתי שלי. הוא לא מופיע הרבה בזמן האחרון.

אני מאבדת אותו. אני פשוט מרגישה שאנחנו מתרחקים וזה דיי מייאש אותי ואני לא יודעת מה לעשות בעניין. הוא מכחיש.

אני מאבדת סבלנות. ממש. אני כבר לא יכולה לחכות לסיים עם הכל ולצלול לתוך הצבא.

 

אני מאבדת אחיזה במציאות.

שמתי לב שקשה לי להתרכז ולהפנים דברים.

אני חיה במן עולם משל עצמי כזה, חסר דאגות ולחצים.

אדישה כמעט לחלוטין לכל מה שקורה סביבי.

רק מתעצבנת כשאנשים מוציאים אותי מהעולם שלי בלי שום סיבה מוצדקת.

 

אני מאבדת הכל לאט לאט.

או אולי זה סתם כי הכל משתנה מהר מידי?

נכתב על ידי , 25/4/2013 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיוך מיוחד


הוא מתוק כזה.

והוא גורם לי לחייך.

מן חיוך מיוחד כזה.

חיוך שרק הוא מסוגל להעלות על פניי.

חיוך ששמור רק לו.

חיוך אמיתי וכנה.

חיוך כזה שבא מהלב.

חיוך שהפרפרים מהבטן הם אלו שמרימים את קצותיו.

חיוך שלי.

שהוא בעצם רק שלו.

רק שלנו.

 

בקיצור,

הוא גורם לי לחייך,

וזה תמיד מיוחד.

 

ואני אוהבת אותו מאוהב

נכתב על ידי , 23/4/2013 21:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)