לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013


עוד שבת חסרת חיוך וחסרת תועלת.

נכתב על ידי , 31/5/2013 17:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השעות הקטנות


אני יושבת כאן עם עצמי ובין המושגים המפוצצים שאני לומדת אני מנסה להכריע בשאלה מה היחס שלי לשעות הקטנות האלה? מצד אחד, דאמיט! מהזה השעות האלה?! אני אמורה להיות שקועה בשינה עמוקה ובחלומות מתוקים על מיליוני דברים שיגרמו לי לחייך (וסוציולוגיה זה לא אחד מהם!) אז למה שאני אהיה בעלת יחס חיובי לשעות האלה? טכנית, הן כלל לא קיימות אצלי רוב ימי השנה. אבל מצד שני, הן מדהימות. השקט הממכר, האוויר הנקי, הרוגע המוחלט. קשה להסביר את זה אבל במובן מסויים הן קצת יותר נחמדות מהחלומות שאני רגילה לחלום בשעות הללו. הקולות היחידים שאני שומעת כרגע זה המקלדת והציוץ של הציפורים מחוץ לחלון. הריח היחיד הוא מהשמפו שלי ומהאוויר הנקי שבחוץ. הכל כלכך שליו. השעות הללו הן מעין שעות מעבריות - זה כבר לא אתמול כי אתמול נגמר ברגע שהלכת לישון אבל מצד שני זה עדיין לא בדיוק יום חדש כי, טוב, זה לא בדיוק יום בכלל. אלה שעות לא מוגדרות. הן כאן בפני עצמן. לא מבטיחות חוויות מיוחדות או התחלות חדשות. לא מסמלות כלום. הן ריקות כאלה. מכל בחינה. גם מבחינת המשמעות שלהן וגם מבחינת התוכן שלהן. בחיים לא הסתכלתי עליהן ככה.

החלטתי.

אני אוהבת את השעות הללו.

נכתב על ידי , 29/5/2013 03:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מספר חסוי


התלבטתי הרבה אם לכתוב לך או לא. בסוף החלטתי שכן, הסמס האחרון שלך ממני.
אתם חמודים ביחד. חישבתי את זה ואתם בטח יחד כבר בערך שנה וחצי. מזל טוב. ובהצלחה.

כשראיתי אתכם שמחתי שויתרת עליי בשבילו. וזה עוזר לי עוד יותר להתגבר על זה כבר.

מקווה שנהניתם בים. אבל יכלת להגיד היי במקום להסתתר מאחורי הכובע החתיך הזה ;)

 

כבר מהמספר החסוי ומהמילה הראשונה של הסמס ידעתי מי זה.

זו אינה ההודעה הראשונה ממנו. הן לא מטרידות. דווקא משמחות טיפה. לא יודעת למה.

אני פשוט מוחקת אותן, לא אומרת כלום לאף אחד, וממשיכה כאילו כלום.

אז למה את ההודעה הזו אני רוצה לזכור אחרי שאני אמחק אותה? כי היא האחרונה.

אין לה משמעות מיוחדת מידי. פשוט שהיא סוגרת מעגל.

אני שמחה שזה נגמר אז. אני לא אתגעגע. לא התגעגעתי עד כה.

אבל זה כן חכם שהוא מסמס לי רק מחסוי. אחרת הייתי יוצרת קשר חזרה, רק בשביל לדעת מה שלומו.

 

אבל ככה זה הכי טוב, באמת.

יש לי חבר מדהים וטוב לי והחיים שלי נפלאים.

אני מקווה שגם שלו.

 

ואני מקווה שזה באמת הסמס האחרון שלי ממנו.

נכתב על ידי , 28/5/2013 11:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ים


לקחת יום חופש. לנסוע לים. להשתחרר. להיות איתו. לדבר איתו. לצחוק איתו. לחייך איתו. לנשק אותו. לחבק אותו. לשכב לידו על החול החם. להיכנס איתו למים. לצחוק ולחייך בלי סוף. לבהות בו. להבין שהוא שלי. להיזכר כמה אני אוהבת אותו. לשבת איתו ולבהות באופק. לדעת שאני סומכת עליו. ללכת איתו יד ביד. לראות סרטונים ביחד. להיות ביחד פשוט. כי זה הכי חשוב.

 

באמת שאין דרך מקסימה יותר לחגוג את השנה וחצי האלה שעברנו ♥

 

אה, ולהישרף. רוסייה, כבר אמרתי? חסרון יחיד בערך.

נכתב על ידי , 22/5/2013 19:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד אחד מאחוריי


נשארו עוד ארבעה. כבר לא רק רואים או מריחים את הסוף. כבר אפשר לגעת בו אפילו. הוא כלכך קרוב. שבוע וחצי. וזהו.

ודחו לי את הגיוס. אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק. אני יודעת שיש לי מלא זמן. אלוהים יודע מה אני אעשה איתו.

נכתב על ידי , 21/5/2013 18:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)