לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Cupcake's stuff



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

9/2013

אנשים


לעולם לא יפסיקו להפתיע לאכזב אותי.

נכתב על ידי , 28/9/2013 21:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הזה


הוא לא עושה לי טוב

אני מתגעגעת לעבודה.

ואני מתה להתגייס.

נכתב על ידי , 23/9/2013 17:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוכות


יש כאלה שאומרים שהוא החג הכי יפה ומדהים בשנה העברית.

אני שונאת אותו.

לשבת בחוץ, בחום, עם חרקים שונים.

כשהרגליים שלך נוגעות בדשא וכל רגע יכול לצוץ שם איזה נחש שיקיש אותך, סתם כי בא לו.

בכלל, הסוכה הזאת היא כמו סאונה.

זה סיוט כזה.

והריצות האלה, מהמטבח לסוכה ובחזרה? במדרגות. וואו, חוויה.

 

אה, וכמעט שכחתי.

משפחה.

משוש חיי.

גורמים לי להתגעגע לעבודה.

לפחות שם משלמים לי כסף על זה שאני מוקפת באנשים קטנים, חופרים ומציקים.

פה אני מוכרחה לעשות את זה בלי תשלום.

וכאן הם אפילו לא חמודים.

כוסעמק.

 

אני שונאת את החג הזה.

תנו לי כבר את שבועות עם המזגן ועוגות הגבינה שלי!

נכתב על ידי , 20/9/2013 15:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש


אין כמו לצאת מהגן ולדעת שעכשיו יש לי שבוע וחצי של חופש.

לישון עד כמה שבא לי ולא להתעורר ב6 כמו חננה.

להחליף שירים באוזניות ולא להחליף טיטולי קקי.

שבוע וחצי שבו "גדולים" ו"קטנים" זה מידות בלבד. בלבד!

שבוע וחצי בלי הדיבור גננת הזה שכבר סיגלתי לעצמי.

 

אבל פאק, בבית הכל כזה גרוע, אני כבר מעדיפה את הגן.

איך בא לי לכתוב לו, פשוט יש לי כלכך הרבה מה להגיד לו.

כלכך הרבה מחשבות עפות לי בראש, אני חייבת לספר לו.

אבל די, אסור לכתוב לו. אסור.

והמצב כלכך חרא איתו. ועם כולם, תכלס.

 

לא יודעת, שבוע וחצי של חופש לא חופשי בעליל.

אני כלואה נפשית, וכאן הבעיה.

המחשבות שלי הן הכלא הכי נורא שיש.

ואני בטוחה שאני אתחרפן לפני שיסתיים השבוע וחצי הזה.

נכתב על ידי , 17/9/2013 21:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הולכת לאיבוד


כלכך הרבה משמעויות.
נכתב על ידי , 9/9/2013 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להגיון חולה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הגיון חולה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)