לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  הדיאטה מתחילה עכשיו!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

חזרתי! יום ארבעים + תמונות מצב !


 

סבבי

נכתב על ידי הדיאטה מתחילה עכשיו! , 25/9/2010 15:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



IM BACK - יום 40 . בערך. + תמונת מצב.


 

אמא שלי גילתה על הבלוג ביום שחזרתי הבייתה. היא קראה את כל הפוסטים .. הכל היא ראתה .

בחיים שלי היא לא צעקה עליי כלכך. היא הכריחה אותי לאכול. ישבה איתי כל ארוחה והסתכלה לי על הגרון לראות שאני בולעת.

היא נתנה לי כלכך הרבה עונשים שאני לא חושבת שראיתי את האור בחוץ. ישבתי כל היום בבית וראיתי טלוויזיה כי לקחו לי את המחשב.

אבל בגלל העובדה באזרחות שקיבלתי לפניי שבוע היו חייבים להחזיר לי את המחשב הבייתה

והינה אני כותבת לכן. (:

 

חזרתי- ובגדול .

אני לא הולכת לוותר כי בטח אני שולקת עכשיו שמונים מיליון בגלל שכמעט ולא יצאתי החוצה

ואני לא בטוחה שהליכה מהחדר למקרר זה בדיוק מוריד משהו.

אבל אמא שלי חזרה לעבודה שלה כרגיל ועכשיו היא לא בבית ויש לנו את אותה המטפלת אז ככה שהיא תומכת בי ותעזור לי (כי היא בעצמה אנורקסית.)

 

כבר שבוע שאני עושה הליכות של 7 ק"מ ב45 דק'. פעם זה היה 5 ק"מ ב45 דק'-60 דק' - ועכשיו הגדלתי את המרחק ואני הולכת הרבה יותר מהר(ורצה קילומטר) ויוצא לי בדיוק 45-50 דק'. סבבי

אתמול הייתה לי נפילה בגלל שלאחותי היה יומולדת ואני מתה על עוגות שוקולד שדוד שלי מכין (הוא שף אז.. טוב כבר מבינים.)

היום גם לא יצאתי כי עיקמתי את הקרסול אתמול, אבל אני יעשה הרבה אירובי (כי המחשב חזר ואז אני יכולה לעשות בחדר ובשושו) ומחר אני אצא בבוקר להליכה כרגיל.

 

הלכתי עכשיו לשקול את עצמי ואני שוקלת 75.9 . אוקיי .. מוזר. חשבתי שאני אהיה הרבה יותר.

אבל זה עומר שאני עליתי כמעט 2 קילו שלמים ! [והם כלכך הולכים לרדת]

מה אכלתי?

בוקר: פיטה [252 קל'] + כף חומוס [121 קל' מה?!] + פסטרת הודו דל שומן [21 קל']+ עגבניה [16 קל']. סה"כ: 409 רק בבוקר! פ=ר=ה.

צהריים: X

ערב: מלפפון [9 קל']  + כף קוטג' 9% [45 קל'] סה"כ: 54 קל'.

 

סה"כ קלוריות: 459 קל'.  ...

ספורט: אירובי של 25 דק' מהטלוויזיה + עוד הרבה אירובי + מהרשימות.

 

גאד אני כלכך רעבה. כבר התרגלתי לאכול מלא. פשוט פרה.

 

תמונת מצב: 

תאריך: 25/9/10



ירכיי חזיר. [הרמתי קצת את המכנס]

 


בטן ורגליים. שימו לב שמתחת לחזה יש לי כזה .. שומן . \:




נכתב על ידי הדיאטה מתחילה עכשיו! , 25/9/2010 14:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדיאטה מתחילה עכשיו! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדיאטה מתחילה עכשיו! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)