לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טקס פרסי ישרא-בלוג 2010



Avatarכינוי:  טקס פרסי ישראבלוג

בן: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

משווווו חשוווווווווווווווב (:


שלווומות לכוווולם (:

 

הייתה בעייה איתי ועם דקל ונמחקו כל הקטעי וידאו :S

 

אז אני אעשה את המצגת בלי תמונות ... ועם מוזיקה והכל

 

 

וערכתי הגרלונת בין כל המתמודדים ומי שיוצא הוא המנצח של כל הטקס!! בלי קשר לקטגוריה...

 

והמנצח הוווא............

 

 

 

 

 

 

איייקונס בוטיק.!!!!!!

 

 

 

מזללל טוב (:

 

 

לגבי הפרסים -דקל הייה אמווווווור להכין את הפרסים כי הפוטו שלי נדפק..

 

והוא גם טס לחו"ל וגם דפק לי ברז ..

והפרס היחיד הוא פרסום ..

אני מה זה מצטערת

 

ירין(:

נכתב על ידי טקס פרסי ישראבלוג , 15/8/2010 15:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Melon H&D בפווסט מנויים ענקי ! ב-7/9/2010 22:01
 



לדף הבא
דפים:  

954

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטקס פרסי ישראבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טקס פרסי ישראבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)