לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FUCK . IT'S ME



כינוי:  FUCK . IT'S ME =_=

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

הידרדרתי . פתחתי בלוג =_=


הידרדרתי ... 

אשכרה פתחתי בלוג מרוב שיעמום -_-'

 

אבל זה קיץץץץץץץץ ! D:

ושוב עוד קיץ עובר בעלק עבודה , שנתנו לי . לשמור על קרובת משפחה .

בשביל סכום זעיר במיוחד . אבל זו משפחה .. ואני לא שומרת כ'כ טוב 

אז הסכום הוא בסדר גמור ^^

 

שנה הבאה תיכון . כאילו .. אחרי החופש ><

ואני חצי לחוצה חצי לא .

מה יהיה איתי ? האם באמת חיי החברה שלי ידרדרו במהירות ?!

אני לא מתחברת לערסים כמו החברות שלי . קשה לי ..

הם אנשים לא חסרי תרבות , חסרי נימוס .. ברור לחלוטין שהם גדלו

בבית צפוני ללא חינוך . 

ואני שונאת אנשים כאלו .

הם מפחידים אותי . והם לא חכמים במיוחד .. 

אז אפשר להגיד שאני אתחבר כנראה לחננות של הכיתה .. למרות שגיקים הם האהובים עליי

אני פשוט אווווווווהבת אנשים חכמים . עם אמירות כאלו של 'פאקקק , זה כ'כ נכון ! '

 

אני ילדה מאוד לא החלטית . פעם אני רוצה להתבודד כשאני עם כל החבר'ה , כשיש לי רגעים 

שלא ממש באלי להיות עם החברים שקוראים לעצמם חברים שלי . 

לפעמים לא באלי להיות חלק מהחבר'ה .. באלי חבורה משל עצמי כזאת של - הכניסה לחברים קרובים בלבד !

אבל לפעמים אני ממש רוצה להיות במרכז , להיות עם החבר'ה .. להיות מקובלת ..

 

לא שאני לא מקובלת . אני סוג של ><

זה מתחלק אצלנו ככה - מקובלים : אני רחוקה מלהיות שם

                             פחות מקובלים : לא עוד לא

                                                 - אני בין לבין . פעם ככה ופעם לא ככה . תלוי איך החברה רוצה להגדיר 

                                                                                                     להגדיר אותי כרגע . =_=

                             לא מקובלים : שפל המדרגה . אני בדרך , אל דאגה .. 

 

ועוד סיבה להיות לחוצה - תיכון !!

כיתה ח' היה לי ממש עומס - עבודות ומבחנים , ועוד איזה מבחנים .. 

[ נכשלתי בגלל המורה שלי . לאלא אני לא סתם מאשימה את המורה שלי . היא הציבה רף של קושי לכולם בלי לחשב מי יכול להצליח לעבור אותו ומי לא , כמובן שאני לא .. והרבה מהכיתה לא . שיעיפו אותה מהבצפר ! *~* ]

אבל יכול להיות שיהיה יותר טוב . זה בצפר שעוזר כזה .. לפני מבחנים והכל . אני ממש מקווה שיאהבו אותי שם . אחרת מצפות לי 4 שנים של סבל .

התאחלו לי בהצלחה ? (:

 

וסיבה שלא להיות בלחץ - אולי חיי החברה שלי לא ידרדרו ככלות הכל .. 

מלא אנשים שאני מכירה באים איתי לתיכון . וכמה מהחברות שלי אמרו לי שלא יהיו הרבה ערסים - אנחנו האשכנזים העפנו אותם . קיש ! קיש ! :P

זה אומר ש... פאקניג יש ! ^^"

 

אמא שלי כועסת עליי כי אני תמיד מתכננת דברים לעתיד . מצפה שדברים - כמו שציינתי למעלה - יקרו . 

כי אני פסימיסטית כזאת .

ואני ממש רוצה לשנות את זהו אני ממש לא יודעת איך . X:

 

בקיצוווווווווווווווווווור מחר אני כבר מתחילה ת'קניות לקראת התיכון הקרב ובא .

אל תדאגו .. בנתיים זה רק סיפרי לימוד ועוד ספרי קריאה לקיץ . יש אנשים שפשוט אוהבים לקרוא ואני בניהם .

אנשים ! תבינו שלקרוא זה כיף וזה חשוב . חיובי

 

טוב סיימתי להתלונן . למרות שאני אוהבת להתלונן , אני פשוט אאאאאאאאוהבת

להתלונן . לפרוק את כל הדעות שלי על המצב הנוכחי ..

זה כיפ וזה משחרר . תנסו את זה פעם , מומלץ D;

נכתב על ידי FUCK . IT'S ME =_= , 15/7/2010 23:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFUCK . IT'S ME =_= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FUCK . IT'S ME =_= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)