לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לקים+איפור+ביקורות=הבלוג!!! נדוש, הא?

Avatarכינוי:  גליווושית

בת: 24

ICQ: 617546572 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

עדכון, סגירה, וערוץ יוטיוב.


היוש!!!

סתם נו. אני תוהה אם אתם עדיין זוכרים אותי. 

עאלק. כאילו שמישהו אשכרה היה קורא קבוע של החרא הזה :P 

אז את הבלוג הזה, אני, גליה, ניהלתי במהלך כיתה ו'. וכל פעם שאני נזכרת בו אני מקבלת בחילה. הייתי כזאת דרמה קווין וכזאת חסרת ביטחון. אני לא מבינה למה לא העברתי את הבלוג הזה לטיוטות לפני זה. 

זה היה לפני חבר ראשון, לפני שידעתי איך לטפל בעור שלי (שבכנות? לא היה כזה נוראי..), לפני שנהיו לי חברות חדשות.

כל הקיטורים המיותרים האלה מביכים בטירוף. ורוב הפעמים לא הייתי כזאת פגועה או עצבנית. סתם חיפשתי כותרות מעניינות שאולי ימשכו קוראים במסך הבית :P

לכן, העברתי את כ-ל הפוסטים לטיוטות. 

ולא, אני לא אעדכן. יש לי גבולות.

אגב, זוכרים שהעליתי תמונות של מישל פאן ועשיתי מדריכים?

אז זהו, שפתחתי ערוץ עם חברה שלי, שלא הוזכרה כאן בבלוג- גל. זה סתם ערוץ כזה על איפור. ובכנות? אני חושבת שהשתפרתי :)

אני אסיים בסוג של סגירת מעגל עם קישור לערוץ שלי.

אז יאללה, ביי כפרות. 

נכתב על ידי גליווושית , 10/2/2013 18:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , עד גיל 14 , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגליווושית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גליווושית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)