לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


היי זה בלוג שבו אני אתלונן על הבעיות שלי, ואני מקווה שאתם תוכלו לתת לי עצות איך לפתור אותם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

המשך


אותה אהבה, אותן אכזבות, את כל הדברים האלה אתם יכולים לקרוא בפוסט הקודם...

 

עכשיו הסבר קצר ואז ההמשך של הבעיה:

 

אני ממש מאוהבת במישהו, אמרתי לו את זה לפני די הרבה זמן (נראה לי שבערך חצי שנה, אולי יותר...)

 

בוא לא הרגיש אותו דבר כלפיי, ואמרתי  לו שזה עב רלי ועכשיו אנחנו ידידים קרובים יותר...

הוא לא לומד איתי בבית הספר והוא גדול ממני בשנה, אנחנו נפגשים רק לעיתים רחוקות, בד"כ בחגים (אנחנו עובדים יחד, סוג של)

לאחרונה הוא נתן לי סיבות להאמין שהוא אוליי מרגיש כלפיי גם משהו, לסיבות הראשונות, פוסט קודם...

ועכשיו עוד סיבה:

 

כל פעם שמתכננים משהו הוא שולח לי אס אם אס כדי לברר אם אני באה או לא, כל פעם שיש משהו מיוחד הוא שולח לי אס אם אס על זה (נניח בראש השנה- שנה טובה)

כששאלתי אותו כשנפגשנו לא מזמן אם הוא שולח לכולם אס אם אסים או רק לי, הוא היסס שנייה וענה שרק לי..

 

מה דעתכם?

נכתב על ידי צרות , 29/9/2010 08:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  צרות

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצרות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צרות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)