לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Totally~Awesome

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

It all ends


נו מור עידכונים פור יו גייז (גייס אבל גייז זה יותר יפה) 

סורי, הבלוג הזה גרוע ואני שונאת אותו   

הייתה לי תקופה מדהימה איתו באמת! הרבה שמחה ואושר.

אבל עכשיו יש לי בלוג חדש ואנונימי (דונט יו אבר טריי טו לנחש)

ואני דיי אוהבת אותו כי אני כותבת שם הכל כל מה שבאלי (אפילו שאני שונאת את אמא שלי)

טובוש אהבות חיי (פרץ אהבה מעפן) ישראבלוג זה אחלה (קולה זה החיים) 

תמשיכו להיות מדליקולים כל מי שהגיב פה אייי פעם או כל מי שעקב אחרי\מנויי

להזדהות מיד. אבל עכשיו. טוב?

ביי ♥

 





 

אוההה ימי הכאפות *חודש קודם,פוסטים קודמים,עמוד קודם*

I'll never change. I promise ♥

נכתב על ידי Totally~Awesome , 16/7/2011 00:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , אופנה , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTotally~Awesome אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Totally~Awesome ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)