לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

* *....Time to FLY* *




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

היי!...


מכיוון שלא יכלתי להחליט על מצב רוח אחד מתוך האפשרויות הרבות שיש לי-פשוט לא סימנתי...

טוב אז קודם כל אני אציג את עצמי..
אני אור, בת 15 מסיימת השנה כיתה י`, וגרה באילת..
(ולא אני לא גרה במלון, אין לנו גמל בחצר, לאמא שלי אין מלון על שמה, וכן, יש לנו פה בתי ספר...)
טוב אז הסיפור שלי מתחיל לפני... 15 שנה בעצם..
נולדתי בירושלים, וכשהייתי בת חצי שנה ההורים שלי התגרשו...
מאז אני גרה עם אמא שלי.
עד גיל 3 וחצי בערך גרנו בירושלים ואז עברנו לאילת.
מגיל 4 וחצי 5 היה לאמא שלי חבר שהיא הייתה איתו 6 שנים כמעט.
מאז שהיא נפרדה ממנו היא מחליפה גברים כמו גרביים!..
ושלא תבינו לא נכון, זה לא שהיא יוצרת איזושהי מערכת יחסים עם כל אחד מהם..
זה פשוט "דפוק וזרוק"...
אז כמו שאמרתי ההורים שלי התגרשו כשהייתי בת חצי שנה, ומאז לא הייתי בקשר יציב במיוחד עם אבא שלי.
כשהייתי בת 11 בערך ניתקתי קשר לגמרי עם אבא שלי ועם כל המשפחה שלו...
לא דיברנו במשך 3 שנים!!
עד ששנה שעברה המדריכה שלי עזרה לי ליצור איתו קשר (כי לבד בחיים לא הייתי עושה את זה...) ומאז אני בקשר ממש טוב איתו.
אבל מאז אני גם בקשר גרוע יותר מיום ליום עם אמא שלי...
כבר ברחתי מהבית פעם אחת, פגעתי בעצמי כמה פעמים, אמא שלי הרביצה לי, החזרתי לה... בעצם מה לא קרה לי בשנה הזאת עם אמא שלי?...
אז זהו, עכשיו אני פה, ומהיום אני אספר לכם מה עובר עליי כל יום... (טוב אולי לא כל יום אבל לפחות פעמיים-שלוש בשבוע..)
זהו נראה לי שטחנתי לכם את השכל מספיק.. בתקווה שבאמת נשארתם לקרוא את כל זה........
בה ביי בינתיים,
אור.

נכתב על ידי , 16/6/2005 03:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 34

ICQ: 345974959  

תמונה




175
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*+*No-Name*+* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *+*No-Name*+* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)