לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצצה אל עבר עולמו של חוצן

כינוי: 

בן: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הסחות


 גם אם אציץ הערב חמישים פעם בתיבת הדואר הנכנס, לא אמצא שם מייל ממך הממתין להיפתח. אני הרי יודע שאת אמורה להימצא כרגע באולם קולנוע בו תצפו בהקרנה פרטית, אינטימית ובלתי רשמית של אחד הסרטים האזוטריים המוקרנים לקהל "הרחב" (או שמא לקהל האיכותי המכווץ)  במסגרת הפסטיבל. אני הוזה אותך ישובה מחויכת לצדו של יובל, לבושה בג'ינס ובחולצת טריקו ההולמת את גזרתך, אוחזת במנת פופקורן גדושה, כיאה לילדה מפונקת שאינה זונחת את הצורך שלה להיות מתוגמלת כראוי על ידי הוריה. אתם ישובים לכם אי שם במרכז האולם, משמשים כתפאורה אנושית יחידה שאולי ויש בה כדי להפיס קמעה את בדידותו של המקרין הספון בחדרו ומשקיף לעבר האולם הריק. השאלה שאני מתחבט בה כרגע היא, האם יובל מחבק אותך במהלך הסרט, או שמא עלולה פעולה זו להסיח את דעתו ולפגום בכושר הצפייה שלו.

 איני יכול שלא להיזכר בסרט הראשון שראיתי עם חגית באותו ערב שנגעתי בה בפעם הראשונה ועוד לפני שביקשתי את ידה באופן רשמי. היה זה עיבוד קולנועי למחזה "המלט" מאת שיקספיר. אני זוכר שלאורך יותר ממחצית הסרט הייתי עסוק בתכנונים אופרטיביים כיצד ובאיזה עיתוי אצמיד אותה אלי ואחבקה, ובכך אכריז בעצם על כוונותיי הרציניות כלפיה.

המחשבה על האפשרות שידי החובקת תיתפס כחצופה, תיהדף בהפגנתיות ואתבזה, הטרידה את מנוחתי והסיחה את דעתי לחלוטין ממהלך הסרט.

לקראת סיום הסרט, אזרתי אומץ ושלחתי את ידי המהוססת והמצהירה את כוונותיי הברורות לעבר כתפיה החשופות. למרות שהופתעה קלות מידי הפולשנית כשהיא מפנה אלי חצי מבט, היא שמרה על קור רוח ונותרה לפחות לכאורה מרוכזת בסרט.

 את המחיר המביך שילמתי ביציאה,  כשהתקשיתי במידה מסוימת לנהל עם חגית שיחה רצינית ומעמיקה על הסרט שרק בהיתי בו כזומבי ושהיה עבורי לא יותר מאשר תירוץ לפרוץ קדימה את מחסום הידידות ולעבור לשלב החברות.

כעת אני מעסיק את עצמי בשאלה האם גם לך יש עכשיו ולו כמה רגעים של הסחות קלות במהלך הצפייה בסרט שבהם את נזכרת בי לפתע פתאום, או שמא את עסוקה בשאלה מה אני הייתי אומר על סצנה  כזו או אחרת, או מה דעתי על רמת המשחק. ואולי גם את בסיום הסרט תגלי קושי מסוים לנהל שיחה רצינית ומעמיקה עם יובל אודות הסרט שזה עתה צפיתם בו.

נכתב על ידי , 31/8/2010 19:04   בקטגוריות רגישות חברתית, תהיות על מערכות יחסים, אהבה ויחסים, חיזורים, יחסים בקולנוע, רטרוספקציה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך מונעים את המשבר הבא


 על מנת למנוע משבר בתחום המשכנתאות בישראל שעלול לגלוש למשבר פיננסי לאומי רב עצמה,
 יש צורך ללמוד וליישם לקחים מן המשבר הקולוסלי שפקד את ארה"ב לפני שנתיים וסחף אתו במורד הנהר מדינות רבות.
 כל זב חוטם יודע לומר כי אחד הלקחים החשובים ביותר שצריכים להילמד בעקבות המשבר בארה"ב הוא בתחום הרגולציה באשר למתן הלוואות ומשכנתאות לדיור על ידי הבנקים.
 צריך להנהיג רגולציה מחמירה על ידי בנק ישראל והפיקוח על הבנקים שתאלץ את הבנקים להיות הרבה יותר שקולים, זהירים, מפוקחים  ומבוקרים באשר למתן הלוואות ומשכנתאות לדיור כשבאים לבחון את פוטנציאל הערבים ויכולת ההחזר העתידית של הלווים לאורך שנים ארוכות, יאמרו אנשים.  צריך להגביל את גובה המשכנתאות כך שלא יעלו על 50% מערך הנכס, יאמרו אחרים וכן הלאה. 
ואני אומר שרגולציה עם כל הכבוד אינה מספיקה. הציבור צריך להבין שהרבית במשק עלולה עם השנים לטפס לגבהים כאלו שיקשו ויעיקו על יכולת ההחזר שלהם. יתכן שחלקים בציבור לא יעמדו לאורך שנים בתשלומים הגבוהים והם יהפכו להיות חדלי פירעון או בשפה פשוטה - פושטי רגל , ואפשר שיגררו את כל המשק למערבולת מסוכנת.
אי לכך, מן הראוי לערוך הסברה בקרב הציבור על מנת שיגלה מצידו אף הוא מידה של אחריות, כשהוא לוקח בחשבון תסריטים אפשריים  ומודע לאפשרות שרמת ההחזר שלו עלולה לנסוק גבוה מאוד. אין צל של ספק שהבנק מכיר את לקוחותיו פחות מאשר הלקוחות את עצמם ולכן כל כך חשוב להיות מודעים לשינויים עתידיים אפשריים שעלולים להפוך את הקערה על פיה. 
בעלי הגישה הפטרנליסטית ודאי יומרו  כי אין לסמוך על שיקול דעתם של הדיוטות הנבערים מדעת ולכן יש לגלגל את האחריות אל עבר רשויות המדינה שיאזנו ויציבו בולמי זעזועים.






נכתב על ידי , 23/8/2010 21:40   בקטגוריות משכנתאות, בנקים, רגולציה, כלכלה, פיננסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שערי העיר נפתחו בפני לרווחה ואני העדפתי לסגת


מאז ומתמיד הייתי איש של תהליכים יותר מאשר איש של יעדים.

 תהליכים עשויים לאתגר, לרגש ולהסעיר אותי, גם אם לא נגעתי ביעד. לא אחת אני מוצא את עצמי מרפה ומוותר ממש על קו הסיום. פסגות ושיאים אינם מרגשים אותי והם מותירים אותי מרוקן מאנרגיות פנימיות.

ביחסים עם נשים אני רואה עצמי כצייד צימחוני שנהנה מפעילות הצייד עצמה אך לא מוצא עניין פרקטי ב"חיות" הניצודות.

כמו חיה שתוקפת חיה אחרת אך לא נוגעת בטרף, אולי כי התהליך עצמו  עד קו הסיום הושלם.

נשים שלא מגלות בי עניין מיוחד מאתגרות אותי הרבה יותר מאשר כאלו שמגלות בי עניין ונמשכות ואף חושקות בי,

מכיוון שבמקרים כאלו אותה בחורה שומטת לי מתחת לידיים את תהליך משחק הכיבוש על כל האסטרטגיות והטקטיקות שהייתי בהתאם בוחר להפעיל. דומה הדבר לתשבץ שכל התשובות רשומות ליד ולא במהופך. יהיו שאולי יגידו שאני לא מגלה  עניין להיות חבר במועדון שמוכן בזרועות פתוחות לקבל אותי.

בסוף השבוע האחרון נאלצתי ללכת  למופע בגפי לאחר שמישהי הבריזה לי ברגע האחרון. 

בכניסה למופע הכרתי באקראי שתי בחורות יפות, כוסיות  ומרשימות. האחת נשואה - א.ש  והשנייה רווקה א.צ. אלוהים פיצה אותי על עוגמת הנפש ושלח לי שתיים.

ממבט ראשון הבנתי שמצאתי חן בעיניי א.צ. היא נצמדה אלי כל העת כשפניה קורנות ומחוייכות וידיים שמדי פעם נוגעות לא נוגעות בי כביכול לא בכוונה. שפת הגוף של א.צ שידרה חד משמעית משיכה מינית עזה אלי.

חייב להודות שגם אני נמשכתי מאוד ל-א.צ והיה לי כיף גדול לשהות במחיצתה במהלך הערב, אך כשהסתיים המופע הייתי צריך לקבל החלטה מהירה האם להמשיך איתה הלאה למקום אחר, לאחר שהיא הייתה נפרדת לשלום מחברתה, לשם פיתוח ההכירות בינינו, או שמא עדיף לעצור בנקודה זו ולהביט על ההכירות ככזו שהיא יפה אך מוגבלת למקום ולזמן.

לקראת סוף הערב ניגשתי לשרותים ואז כששבתי, בחרה א.ש לשאול את א.צ בנוכחותי האם היא רוצה לבוא לישון אצלה.

א.צ השתהתה מעט בתשובתה, צודדה קלות את ראשה לעברי ואמרה - חכי, בואי נראה איך יתפתח הערב.

אני מניח שמה שגרם לי לפרוש הביתה בנקודה הזו, הייתה להיטות היתר של א.צ להמשיך הלאה וכמו כן לא מצאתי כל אתגר של כיבוש. שערי העיר נפתחו בפני לרווחה ואני העדפתי לסגת. 

 

 

 

    

 

  

 

נכתב על ידי , 3/8/2010 10:47   בקטגוריות מקריות, רגישות חברתית, תהיות על מערכות יחסים, אהבה ויחסים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לquasar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על quasar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)