לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


חתיך?????מה??אה...חשנו!!

כינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


אני לא מבינה מה הולך פה

משהו לא בסדר

הרגשה שלא טוב,משהו מקולקל

לא טוב לי הלא לעשות כלום הזה..

זה מכניס אותי לכל מיני סרטים ואני מתחילה לחשוב על שטויות

יש רגיעה עכשיו..יש עוד איזה שבועיים עד לבגרות בתקשו' אז אני לוקחת את הזמן

 

פתאום הכל בורח לי בין האצבעות

אני מתחילה להיכנס לסרטים שאולי אני לא אקבל תעודת בגרות

אני כבר לא זוכרת אם נכשלתי במשהו..בטוח בהיסטוריה או בלשון,בטוח

והשיעורי נהיגה

והדחף העצום הזה כבר למצוא את ה-קשר

כ"כ נמאס לי שאני תמיד נפגעת,ואולי אני מביאה את זה על עצמי?

 

קראתי איזה כתבה על אנשים שמגזימים בכל דבר שהם מספרים,

זה ממש מוגדר כמחלה,סוג של בעייה פסיכולוגית

כ"כ הזדהתי עם מה שכתוב שם

 

בא לי להתחיל לעבוד

בא לי להעסיק את עצמי

והכי בא לי לפרוש מהתפקיד

בא לי שיעריכו אותי (בייחוד לאה)

בא לי שנזכה בפסטיאון

בא לי שזה יגמר ויתחיל הצבא

בא לי שיקדימו לי את התאריך גיוס

בא לי לדעת מה הציונים שלי בבגרויות

בא לי שנגה תחזיר לי את ה600 ש"ח שהיא חייבת לי

 

"תפסיקי להגיד בא לי ולצפות שזה יקרה,את כבר בת 18"

 

נכתב על ידי , 1/6/2008 12:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,300
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnTelliG£n'][' Bi†ch‡ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nTelliG£n'][' Bi†ch‡ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)