לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדרך היחידה לברוח,היא האומנות




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

התחלה חדשה [?!]


הוא מבין אותי הכי טוב מכולם. כמעט כול יום אנחנו מדברים בטלפון לפחות שעה וחצי,ללא רגע אחד של שתיקה. הוא תמיד מצחיק אותי, יש לנו את השיחות הכי כנות,הכי אמיתיות,והכי מצחיקות. [כמובן שזה כולל שיחות על סקס לשון] אנחנו מדברים על ה=כ=ו=ל . יש דברים שאני לא יכולה לדבר עם כולם,ואני מדברת עליהם איתו. אף פעם לא הרגשתי פתוחה עד כדי כך לבנאדם. ובכול זאת מה שאתם חושבים שזה ? זה לא אהבה,זה ידידות. ולא אני לא אוהבת אותו,גם אם יגידו שאני כן. עד כמה שזה נשמע אדיוטי הוא כמו אח בישבילי. בעצם הוא אח שלי,הוא מחליף את האח האמיתי.
נכתב על ידי Masochistic , 19/9/2010 20:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Masochistic

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMasochistic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Masochistic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)