לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?WHY

.For the story


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

רגע אחד..


רגע אחד בא לי לגלות את כל הנקודות ולמצוא את הקשר ביניהן , הרגע הזה שבו בא לי לגלות את כל העולם ולחיות אותו ולא להחסיר ברגע ורק לחקור .. הרגע הזה נקרא רגע התעניינות , אושר , שמחה , התלהבות ..
רגע אחר אני רוצה לעצום את עיני ולא להתעורר כמה חודשים טובים , לנוח .. לא תמיד יש לי ממה לנוח ואני עדיין לא בטוחה מה גורם לי להיות כל כך תשושה אבל הרגע הזה מתמלא בחוסר חשק מוחלט לדבר פרט לשינה .. שינה עמוקה שתרחיק ממני הכל , תנקה לי את הראש..
הרגע הזה נקרא חוסר כוח , חוסר חשק , חוסר טעם , עייפות , אדישות ואפילו בריחה אם מסתכלים על הרגע הזה מהצד..
או שאפשר לקרוא לי אישה למופת שלא יודעת מה היא רוצה אבל היא רוצה זאת עכשיו או שפשוט אפשר לקרוא לי בן אדם ..
אבל הרגעים האלו אלה רק כותרות לאין סוף רגעים שונים שמתפתחים משני רגעים הללו והעץ הגדול שמצטבר בזכות העלים שלו הופך להיות עץ החיים ..
כרגע ? אני נמצאת בצד האדיש והעייף ואולי זה בגלל שישנתי גרוע או שפשוט אין חשק לכלום ..
והדבר היחידי שאני יודעת בטוח ? שאני הולכת לדפוק כזה שנ"צ אחרי מקלחת טובה ..
אדם עצלן כהרגלו .. אח כמה שאני שונאת את התכונה הזאת אבל .. אי אפשר בלעדיה.

שבת שלום לכולם ולא לשכוח לחייך ולא רק שמצלמים :-) 

נכתב על ידי Anastasia.h , 12/7/2013 15:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Anastasia.h

בת: 28




6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnastasia.h אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anastasia.h ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)