לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?WHY

.For the story


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

הודעה..


אני פשוט רוצה לפתוח את ההודעה בלהודות לך .. להודות לך על הכל ..
זה אמנם מצד אחד משהו שאני עושה כל יום , כל שניה שרק יוצא לי ואפשר להסתכל על זה בצורה כל כך יפה , 
על כמות הערכה שיש לי אלייך ועל כל חלק וחלק בך ומצד שני הלוואי והיו מילים שהיו יכולות באמת לתאר את מה שאני מרגישה וכמה שאני רוצה לומר לך ..
תודה לך על זה שאתה תמיד תהיה ההגיון מסביב לכל הבלאגן שאני יוצרת אפילו אם זה מכלום ..
תודה לך על זה שאתה אוהב אותי על מי שאני לא משנה כמה צדדים הכרת בי ..
תודה לך על זה שאתה תמיד שם .. אתה תמיד פה .. אתה בכל מקום .. בכל החלטה שלי , בכל מחשבה הכי קטנה שלי , בכל רגע שאני עוצמת את העיניים ופותחת אותן בחזרה .. תודה שתמיד הזרועות שלך פתוחות בשבילי ומקבלות את מי שאני כל פעם כל הזמן ..
אני למדתי הרבה על החיים האלה , למדתי ממך , למדתי מכל דבר הכי קטן .. עברת איתי כל כך המון .. 
ואני אבודה .. אני מודה שאני אבודה תמיד .. לא משנה כמה אגלה וכמה אעבור זה רק עושה אותי אבודה יותר .. אבודה בתוך המחשבות שלי , בתוך מצבים שונים .. פעם חשבתי שאם אדע יותר ? הכל יהיה קל יותר , יהיו לי תשובות לכל דבר .. וכן , זה איפשהו נכון שאחרי שאני לומדת הרבה דברים יש לי תשובות , יש לי ידע , יש לי ניסיון .. אבל מה שהבנתי שככל שאני מתבגרת , עוברת דברים , לומדת ואפילו עולה או יורדת ? אני עדיין אבודה .. והכל נהיה קשה יותר ...
אני לא יודעת אם זה המחשבות שמובילות את זה לקושי או שזה העובדה שאני גדלה .. זה שניהם , אני בטוחה בכך .. 
אבל תודה .. תודה שכשאני אבודה בתוך עצמי וכשאני מעוללת לעצמי דברים נפשית ונלחמת עם עצמי ? אתה תמיד פה בשבילי ומבין אותי יותר מכל אחד ..
תודה לך על זה כשתוקפות אותי כל כך הרבה מחשבות והן נעלמות בשניה ומתמלאת בי ריקנות בלתי נסבלת ולא בא לי להתעורר יותר ? אתה תמיד תהיה הסיבה שאקום לעוד יום ..
תודה לך על זה שאתה תמיד תהיה הסיבה לחיוך שלי .. הסיבה לנשימה שלי .. הסיבה לחיים שלי .. כי בלעדייך ? הייתי מאבדת כל טעם ומשמעות ..
תודה על כל הדברים שלימדת אותי , תודה על כל הדרכים שהראת לי , תודה על כל הפעמים שהיית צריך להביא לי כאפה כדי שאתעורר .. כאפה לא במובן הפיזית כמובן כן ? ..
תודה שאתה אוהב אותי כל יום וכל רגע .. כי אין לך מושג כמה שאני מעריכה אותך על זה..
כשאני אבודה ? אתה זאת הדרך שלי , השביל הזה שמוציא אותי מכל איבוד ..
תודה שבזכותך יש לי משהו בו להאמין .. ואני מאמינה בך .. בכל ליבי וכל נפשי ..
אתה זה הרגע האמת שלי ואין לי מחמאה יותר גדולה לתת מזו כרגע ..
אני אוהבת אותך .. אין בי מילים לתאר עד כמה ..
אין לך מושג כמה החיוך שלך מחזיק אותי על הרגליים .. אתה הוא הכוח שלי ..
וחשוב לי .. חשוב לי שתמיד תדע את זה לא משנה מה ..
אני אוהבת אותך אדיר ... אני כל כך אוהבת אותך ..
תודה לך על הכל .. 
נכתב על ידי Anastasia.h , 31/7/2013 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Anastasia.h

בת: 28




6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnastasia.h אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anastasia.h ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)