לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?WHY

.For the story


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

שלום וכל מילה מיותרת.


זוהי הפעם הראשונה מאז היותי בישראל שיצא לי לחוות את כל התחשות האיומות האלה. 

בעצם , זוהי הפעם הראשונה שזה החל להרגיש כל כך קרוב אלי ויותר מתמיד אני מרגישה שייכת לעם שלנו , לעם ישראל ולעם היהודי.

זו לא הקרבה שלי למקומות אשר נחשבים לסכנה מתמדת מכל הטילים האלה והאזעקות הלא פוסקות כל רגע.. זה כבר יותר מזה.

זו הדקירה בלב בכל פעם שמדווחים על עוד חייל שנפטר , זה כל רגע שחולף ההופך להיות לפחות שקט יותר ויותר.

גדלתי , ומכל גדילה שלי צמחה המודעות לסביבה שלי .. גדלתי , ועם הגדילה שלי אני רואה כמה המצב החמיר ויצא מכלל שליטה ואני ממשיכה לשאול את עצמי את אותה השאלה - איך הגענו למצב הזה ? ואחריה אין ספור שאלות שאין עליהן תשובות.

האם זה הפיתרון ? לאן הוא יוביל אותנו ?  שתיקה .. 

אמנם גדלתי ונהיתי מודעת , אך עדיין יש לאן לצמוח ודברים רבים להבין שכרגע אותם אני לא מבינה..

אני לא יודעת המון , אני מודה. אך יש רק דבר אחד שלגביו אני בטוחה אפילו באלפי אחוזים - אין דבר שאני רוצה יותר מזה שכל זה יגמר , והחיילים שלנו , החברים , הדודים , האבות והקרובי משפחה אשר נמצאים בסיוט המתמיד הזה יחזרו לשלום !!

 

 

נכתב על ידי Anastasia.h , 22/7/2014 16:34  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Anastasia.h

בת: 28




6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnastasia.h אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anastasia.h ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)