לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?WHY

.For the story


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

אבודה..


אי אפשר לשנות בן אדם ובכל זאת אני נלחמת בעובדה הזאת כל יום .. פשוט כל יום מחדש..
ההרגשה שדבר לא מספיק , השאיפה הזאת לשלמות .. מה נהיה ממני ? ..
כמה שיכולתי לחשוב על עצמי דברים , כמה שיכולתי לא לאהוב את מי שאני ? זה בחיים לא הגיע לרמה כזאת..
אחד הדברים שלמדתי בתקופה האחרונה ? שאני כל כך מעדיפה להפגע , שיפגעו בי ובנקודות הכי חלשות שבי אבל לא לפגוע בעצמי ..
הבנתי שזה כל כך כואב לפגוע , לאכזב את הבן אדם הכי קרוב אלייך ולהבין שאת עושה זאת כל יום ..
המחשבה של מליון צעדים קדימה לפני כל צעד הורגת אותי , ועוד יותר ? הטירוף שבא לי אחרי שאני מפספסת משהו קטן .. קטן שפשוט הורס את הכל ..
בשביל האדם הזה , זה אולי עוד רגע של אכזבה ובשבילי ? עוד פעם נהרס המגדל שהתחלתי לבנות אותו מההריסות של היום הקודם ..
זה כל כך מתסכל ..
אני מרגישה באמת אבודה מכף רגל עד לראש.. אני כבר לא יודעת מה לומר ובאמת שאני לא יודעת .. 
אני מרגישה שלאט לאט כל מה שהאמנתי בו אני מאמינה בו מתוך הרגל כי זה הדבר היחידי שאני מכירה וכמה שאני יכולה לשקר לעצמי או להרגיש משקרת ? אני לא יכולה אחרת .. אני פשוט לא יכולה ..
אני שבורה ..אני פשוט שבורה.. 
נכתב על ידי Anastasia.h , 30/6/2013 19:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Anastasia.h

בת: 28




6,188
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnastasia.h אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anastasia.h ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)