לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's A Blog.smile.:D



Avatarכינוי:  להלה.ברווזוני.D:

בת: 24

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

היי כולם ^^


אז עוד מעט ל''ג בעומר חברה,איך אתם הולכים לבלות אותו?
אז חזרתי לבלוג(שובXD) ואני לא אזנח אותו יותר..
אז קיצר רשמו אותי לחטיבה אבל המטומטמים רשמו אותי למשו אחר
אז בקיצור יש להם מזל שלא פגשו אותי.
וגם אנשים כלכך אוהבים לעצבן?באמת שבא לי להחטיף לנ' כאפה.
היום הייתי בגונג,בביג ובחנות השולטת של ENTER
יש שם ציפיות של NICI ומלא בובות שלהם ו-תיקים *~*
וכמובן פלאפון בצורת צ'יפס שמתישהו אני חייברת לקנות..
וב-22.6 ישלי יומולדת אז אם באלכם לעשות לי טוב עם הלב תקנו לי
פלאפון המבורגר ^^
חיחי אבל הטלפונים האלו באמת חתיכים.
לפני שבוע הכנתי את החזיר הירוק מאנגרי בירדס שאגב אני יעלה
תמונה שלו שבוע הבא.
וגם עוד מעט בחבילה שלי עם כל החמש ציפורים של אנגרי בירדס מאמריקה
צריכה להגיע אז זה כבר עושה לי את הסופשבוע..
אמא הייתה באסיפת הורים ולמרות ציוניי הרעים לא כעסו עליי.
ככה שיאנלי מה להסתיר יותר וגם ב-4 ליוני אני כבר בדרך להולנד,פריז ובלגיה..
הלוו טו יורודיסני..ואז אני חייבת לקנות לעצמי את מיקי מאוס ואתסילבסטר...
ושמעתם על בית הרוחות שם?הוזה הולך להיות מגניב..ואם אמא הולכת לקברט אני כלכך לא הולכת עם הקבוצה של הילדים..
חח אז שיהיה סופשבוע נעים לכולם ו...תגיבו כי זה לא עולה כסף.. 
 
נכתב על ידי להלה.ברווזוני.D: , 19/5/2011 21:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , שטויות וכיף , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהלה.ברווזוני.D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להלה.ברווזוני.D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)