לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופים וסופות


וסרדינים בקופסאת שימורים

Avatarכינוי:  ג'ו

מין: נקבה

MSN:  רדו לי מהזנב

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

הרגע שבו


מתבצע בפועל הניתוק הרגשי מן המציאות השוחקת

כשאני מתקשרת

ואומרים לי אני כבר חוזר אלייך

ואז אף אחד לא חוזר אליי

שעה

ושעתיים

ושלוש

ואני מבינה כמו ילדה גדולה שהאסימון שלה מתגלגל נורא לאט על הכביש

שצריך להפסיק להסתכל על השעון ולהסתובב במעגלים מסביב לשטן הסלולרי הקטן

שמייצר רק צלצולי פאנטום

 

כי הכל בסדר

והכל יהיה בסדר

לבבות לא ישברו

כמו גם צלחות

ודמעות לא יישפכו

וכולם ממשיכים לזוז

טופ טופ טופ

עם הרגליים הקטנות שלהם על המדרכה

וגם אני

 

כשתמצאו קצת זמן

תתקשרו

אולי מגיע לי כי אני בעצמי

ארורה כזו

אבל לפחות אני טורחת להמציא תירוצים

לפחות אני טורחת!

הרי בסוף הם תמיד מתקשרים

בלי הסברים

 

אני לא אבכה

וכנראה שזו תהיה

תחילתו המופלאה

של הסוף המר

כשאין דמעות

כל החיוכים בעולם ביחד

לא שווים שקל

 

הכי מצחיק לגלות שהוא בעצם מת

בטעות

סתם סתם

תרגעו

תשחו עם הזרם

חבל על שרירי הידיים

כולם מתים בסוף

נשיקות

נכתב על ידי ג'ו , 15/7/2012 19:34   בקטגוריות ברצינות, חחח, עמוק, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



19,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)