לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופים וסופות


וסרדינים בקופסאת שימורים

Avatarכינוי:  ג'ו

מין: נקבה

MSN:  רדו לי מהזנב

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אין לי פתרון פשוט


זה נכון מה שאומרים, כשהחיים מתנהלים באופן תקין המילים לא מתחברות. 

אין שום דבר מלוכלך או עצוב או נורא להקיא החוצה, אז בשביל מה בכלל לנסות לסבך? 

בשביל מה לחפור עמוק מספיק והרי בסופו של דבר למצוא, הגועל עוד שם. 

אבל הכל במקומו מונח, הכל מלבד הריקנות. עוד לא החלטתי היכן להניח אותה, ואולי בגלל זה היא אינה מניחה.

 

אני קצת משקרת כל פעם שאני חוזרת ומתנצלת ומבטיחה שאני בכלל לא נהנית מהנפילות, מההיסטריה, התקפי הבכי הלא ברורים והשתיקות האינסופיות. 

הם נעימים לי, הם ואולי קמצוץ הרחמים שמגיע איתם, באמת. 

אני אוהבת את תחושת השגעון, כשהיא באה ולא מרפה. אני אוהבת את המסכנות שאני מתעטפת בה.

אני אוהבת לדעת שאף אחד לא יכול להבין, שהכל כל-כך כל-כך מסובך, שאין קסם.

הכל הרי שם, אפשר לכסות את הטירוף בשמלות יפות ושיער בהיר, שכבות של טיח על הפנים ואודם אדום אבל עדיין עדין.

מתחת לכל זה מסתתרת בחורה שרוצה לצעוק שהיא משוגעת נורא, שאם היא תשחרר לרגע אז העולם יתמוטט עליה.

שלא רוצה לבקש עזרה כי זה מעל ומעבר לבינתכם. אתם פשוט לא תבינו, טיפשים שכמותכם.

 

הכי קל זה לומר שאין פתרון פשוט, שאולי אפילו אין פתרון בכלל.

לדעת שלא משנה מה, בסוף הכל יתפוצץ לך בפנים ואת תסיימי בוכה את עצמך למוות.

ותכלס

מה רע 

נכתב על ידי ג'ו , 27/9/2013 15:27   בקטגוריות ברצינות, חחח, מוות, עמוק  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים קשים עוברים על כוחותינו


הרצון למות מפעפע בתוכי

ופרצי בכי בלתי מוסברים

וכל מיני מחשבות

וחוסר סבלנות

ולא מתחשק לי להיות נחמדה לאף אחד

לנתק לכולם בפנים

לשבת לבד בחושך ולנסר את עצמי 

ולייסר את עצמי

 

בטח כי חגים

מחר צפוי שיא השפל (בלי עין הרע)

נכתב על ידי ג'ו , 15/9/2012 17:25   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשב


משהו בחברה מנסה באופן תמידי להוקיע כל דכדוך

אנשים פשוט לא מסוגלים לקבל ולעכל את זה שלפעמים עצובים

הם לא מסוגלים

קשה להם לראות 

קשה להם להכיל אותו בתוכם

אז מה עכשיו

אנחנו צריכים להתחבא בבית? רק כי סמיילי לא מרוח לי על הפרצוף עשרים וארבע שבע?

זה קיים ואין מה לעשות בנידון

צר לי

זה המצב

לפעמים עצובים

ובוכים

לפעמים לא בא לחייך

זה לא אומר שצריך להיעלם מהעולם

אני לא צריכה לדאוג לבידור של כל מי שברדיוס עשרה קילומטרים 

ולחשוש שהחמיצות שלי תבאס לו את התחת

זה מצחיק כמעט כמו שבברית המועצות היו כולאים נכים בבתים שלהם

פשוט לא ראו ולא ידעו

וזה היה נורא יפה

כי לא היו נכים

כן אה

זה מרגיז אותי

כי למה אני צריכה להתקפל

למה אני צריכה לשבת בחדר

סליחה

אני אשב לידכם ואהיה עצובה כמה שאני רוצה

ואתם תהיו שמחים

כמה שתרצו

ואם יתחשק לי אני אחייך

ואם לא אני אבכה עד שיימאס

ואין שום סיבה לכבות את האור

אתם יכולים להסתכל

זה הכל תהליכים טבעיים

של זריחות ושקיעות

ואם זה משחק על המצפון שלכם

ועושה לכם לא נעים

ולא נוח

אז חבל

כאילו

באסה

החיים קשים

תעצמו עיניים כמו שעושים תמיד על הכל

ואז יהיה כמו שלא חולים ולא מתים ולא הורגים מסביב

ויופי טופי אחלה בחלה

נכתב על ידי ג'ו , 11/8/2012 03:33   בקטגוריות אוף, חחח, ברצינות, עמוק, מוות, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ללמוד לנשום


זה לא סתם, שברגע שמשחררים את החבל קל יותר ללכת. כל כלב מחורבן יגיד לך, תפסיק לחנוק אותי. אני מכיר את הדרך בדיוק כמוך, הוא יגיד, אני זוכר לאן.

ואתה כמו בחורה היסטרית תמלמל שאתה מבין ויודע והכל טוב ויפה, אבל הרחוב סואן ומסוכן ואם פתאום חס וחלילה.

אתה מחבק את הילד שלך חזק-חזק כשמחכים לרכבת, שלא יעז אפילו להתקרב לפס הצהוב. שהרוח לא תעיף אותו, שלא יקפוץ אחרי פרפר מהקומה השמינית, תרחישים אפשריים כאלה.

זה הדבר הנכון לעשות, זה הדבר החכם לעשות, וזה בדיוק מה שאתה עושה. עד שיש לך חמישה ילדים.

כשיש לך חמישה ילדים אתה לא יכול להרים את כולם על הידיים אפילו שהרכבת מגיעה ממש עוד שנייה. אתה פשוט לא יכול, מקסימום אחד, לא כולל זה שבעגלה.

כשיש לך עשרה חתולים אתה לא בוכה בלילה כשאחד מהם לא חוזר. כי אי אפשר, אתה מבין, אין מספיק לילות ביום בשביל זה.

אז לפעמים אתה משחרר את הכלבלב המסכן מהרצועה, לעיניי נערה שבדיוק חוצה את הכביש ובטוחה שאתה אידיוט מושלם וחסר אחריות. לפעמים הוא בורח או מת, רב הזמן הולך ליד הרגל שלך עד הבית.

אולי בסופו של דבר אחד הילדים ייפול לתוך פסי הרכבת, או יישכח באוטו עד שיחנק, אבל רובם ישרדו ואפילו יצאו ממש בסדר.

החתולים יחזרו הביתה אחרי יומיים או שלושה, אם לא יקלעו במקרה לאיזו קטטה.

מה שאני מנסה לומר הוא, שכשכל האהבה שלך, כל המשמעות שלך, כל הארנבים בכובע אחד, והכובע טובע בים, העולם קורס עלייך. יש חושך מוחלט והשמיים נופלים לתוך הבור האינסופי שבאדמה.

אבל הקסם בחיים הוא דווקא במגוון המרהיב של האפשרויות, בהמון הגדול. שפע של חיוכים, שפע של שמחות ורעיונות ומטרות והצלחות, שפע של אהבות, שפע של אנשים. שפע שלא נגמר לעולם.

אז אולי במקום להתמקד במבחן שאתה עומד להיכשל בו, בבחור שלא התקשר, בקפלים הקטנים שבצידיי העיניים, במקום להילחץ ולרעוד מפחד, במקום להשקיע את כולך - אולי, וזו רק הצעה, כדאי לקחת דברים בקלות. קלות שלא אופיינית לי ולשכמותי, קלות שמקורה לא בטיפשות או בהכחשה, אלא אחת שנובעת מההבנה וההכרה בכך שהזמן איננו חוזר. בכך שכשיש לך הרבה חברים פתאום הקשר עם החבר הכי טוב הופך לטוב אפילו יותר. כי אין בו תלות חולנית, אין בו פחד מוות, אלא בחירה אמיתית. פתאום כשאת מסוגלת לנשום בסדירות מבלי להתעלף, מה שלא ציפית לו דווקא מצליח.

ואני לא אומרת, תעשו שלא יהיה לכם אכפת, ששום דבר לא יהיה חשוב, אני לא. אני אומרת, תעשו שזה לא יהיה הדבר החשוב היחיד. תעשו שיהיו הרבה קטנים, חלק יותר וחלק פחות.

אבל העיקר הוא שתוודאו שכשהכוכב הכי גדול שלכם מתכווץ לתוך עצמו עד לחור שחור, שהיקום לא יפסיק להתקיים, כי יהיו עוד כוכבים.

והם מתחלפים, באים והולכים, וגם אנחנו.

אבל זה די בסדר, כשחושבים על זה.

אז תחשבו על זה קצת. רק לא יותר מדי, שלא יכאב.

נכתב על ידי ג'ו , 1/8/2012 20:16   בקטגוריות ברצינות, עמוק, מתוק, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, מוות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כל הזמן חולמת


הגעגועים אוכלים אותי מבפנים. אני רוצה להתחפר בשקט בתוך היישות האיתנה שלך ולהיבלע, פשוט להסתכל עלייך ולנשום ולא להצטרך להסביר שום דבר או לדבר שום דבר.

כל פעם שאתה מתקשר אני עוטה על עצמי את הפרצוף השמח וממלמלת כל מיני שטויות וצוחקת מדי ולא יודעת מה בדיוק נכון לומר. הכי גרוע זה שלא חשוב מה, הבחירה שלי אף-פעם לא תהיה במילים הנכונות שיעבירו את התחושה הנכונה.

חלמתי שאני בהריון, מרוח הקודש כנראה, שהרחם שלי עובד ובועט וכמעט התחשק לי שזה יהיה אמיתי.

אני מפחדת שמתישהו כל הלא-מספיקים הקטנים האלה יתאספו לערימה גדולה של יש בחורות טובות יותר. באמת יש.

עצוב לי עכשיו, כואב ממש בתוך הבפנים של הכל ואני מרגישה שמישהו הוציא את כל האוויר מהעולם הזה.

ויש בי כל-כך הרבה רוע, כל-כך הרבה שנאה, אני שופטת הכל ואת כולם ולא רוצה לתקשר ולא רוצה לצאת מהבית. רק תנו לשקוע עד הסוף.

ובא לי להקיא.

אני מרגישה כמו ילדה בת 12 שצריכים להגיד לה שטוב בסדר תרגעי זה הכל שטויות מה את בוכה. אני קצת.

מה את רוצה מה את רוצה מה את רוצה

 

20 קילו פחות

נכתב על ידי ג'ו , 12/7/2012 14:50   בקטגוריות אוף, ברצינות, חחח, מוות, עמוק, שומנים, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תישארי יציבה כי


אני אוהבת את זה שכשדברים מתחילים להסתדר פחות או יותר בראש שלי, פתאום אני מתפנה רגשית מספיק בשביל לראות הרבה המון אינספור בעיות של כל האנשים שמסביב. או שאולי זה דווקא להיפך, כל המסכנוּת הזו פשוט מפמפמת לי באוזן לאסוף את עצמי. זה אף-פעם לא זמן טוב להתמוטט בו, אבל עכשיו במיוחד, נו.

וכולם כל-כך עצובים, שזה עושה לי נעים. חוסר האונים הזה שאני שוחה בו, המון תסבוכות שאין ביכולתנו אפילו להתחיל לחשוב על לפתור.

אני כאילו

כאילו מתחשק לי לחבק את כל האנשים בעולם ואולי זה יעזור

זה לא יעזור

קצת מפחיד להבין שזה מורכב יותר

ובכלל לא בשליטתי

אני סתם גלגל הצלה

שלא משתמשים בו

אף פעם לא משתמשים בו

ואם הוא לא היה קופץ

דור היה טובע

הייתי הורגת את עצמי

מה הקשר עכשיו

 

 

כוסאמק

לבכות ולהקיא

לבכות

ולהקיא ולבכות

נכתב על ידי ג'ו , 12/7/2012 00:00   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בורות ופרפרים או


כשמתים בקיץ

 


 

אז עצוב

וחם בקבר

כולם במשקפי שמש והרגליים רועדות

ואתה לא יודע לאן צריך ללכת

ומתי זמן טוב לבכות

 

ושמים בצד

כי עכשיו שמחים

בואי נדבר על משהו אחר

עם החברים היפים שלך תדבר על משהו אחר כי

אני רוצה לדבר על זה

 

אין לי כוח להעמיד פנים

ובכנות

אני לא מבינה איך לך יש

 

אני רוצה לדבר על הסבתא הגוססת שלי

אני רוצה לדבר על הבת הקטנה של השכנים שמתה מסרטן

אני רוצה לדבר על הזקנים בבית אבות שצורחים ואוכלים בזונדה

אני רוצה לבכות איתם

אני רוצה שתרצה לבכות ביחד איתי

 


 

אולי יש יותר טוב?

נכתב על ידי ג'ו , 29/6/2012 19:32   בקטגוריות אוף, ברצינות, חולי, מוות, עמוק, פסימי, אופטימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זכרון שרירי


יש פצעים כאלה, שכולם מכירים, נקודות כואבות שמשותפות גם לקטנים וגם לגדולים. אתם יודעים, גם לבחורות היפות וגם לילד השמן וגם לאישה המבוגרת שמחכה בשמש עם שקיות של תפוחי אדמה ואקונומיקה.

לא לכולם מאותה מלחמה, הקרבות שונים, כמובן. אבל הכאב, אני חושבת, הכאב אותו כאב.

לחלקנו הפצעים פתוחים, מדממים החוצה, מגעילים, מגלידים לאט. אלה האנשים שצועקים ובוכים, וכולם רואים וכולם יודעים וכולם מבינים למה. אבא שלו נפטר, לבת הקטנה יש סרטן, בעלה עזב. אז מותר.

אחרי תקופה זה מחלים, לא לחלוטין אבל כמעט, נשארת צלקת קטנה או מכוערת, משהו ששנים אחר-כך אולי אפשר יהיה להרהר בו עם חצי חיוך. אולי לא.

הכאב קהה, החיים המשיכו, אבל הגוף זוכר.

לאחרים מכות יבשות, יבשות זה כי כל הדמעות נשארות בפנים. כתמים ירוקים או סגולים שמדממים רק לתוך עצמם, מחניקים אנקה. כי חברה שלו מתעלמת ממנו, והילדה עם השיער השחור החלק אמרה לכולם לא לשחק איתה בהפסקה, וכי הוא מחזיק בחיים רק כדי שאשתו לא תהיה עצובה.

זה יעבור מעצמו, סביר להניח. הוא ימות והיא תהיה עצובה, הלימודים יסתיימו והחממה תתפרק, תהיה לו חברה חדשה. רק שקע קטן מתחת לעין שנדמיין עליו את הפנס, המשקוף של הדלת על הכתף או האגרוף בבטן. זה יעבור בשתיקה.

ויש את התאים שאי אפשר להסביר. המלכודת הנצחית, שכדי לנטרל חייבים לכרות גם חלק ממך.

ויש את התרופות שאמורות לעזור, אלה שאנחנו תלויים בהן כדי פשוט לחיות, שעה לפני האוכל, פעמיים ביום. כפית מהאבקה הזאת עם מים מוקדם בבוקר יום כן יום לא. וחצי מהכדור הוורוד לפני השינה, במקום השינה.

ויש את אלה שאנחנו לוקחים כדי לטשטש. גם לגיבורים הכי גדולים אומרים, לפעמים עדיף להסכים בשביל להמשיך לתפקד. אין מול מי לעשות שרירים עכשיו, אתה תרגיש יותר טוב, וזה העיקר.

וכשנעשה בלתי נסבל אני שותקת ובולעת, כי הסבירו לי פעם שהגוף זוכר כאב. הוא נחרט כמו במספריים על עור רך. אתה חושב שהוא הלך אחרי שנגמר, אבל השביל הזה נשאר, בעצבים, בחיבורים, בתת-מודע. אני לא יודעת.

בסוף זה יתפרץ, שום דבר לא נעלם עד שהוא מת, השקט הוא זמני בלבד, אבל לא היית מעדיף להאריך אותו? קח משהו בשביל הכאב, רק אל תגזים. שמור על מינון שישמור על חיוך, חבל להעביר את החיים עם פרצוף חמוץ. גם הקמטים במצח, בין הגבות, נחרטים.

 

לכולם יש איזה כאב, שמדיר שינה, שמסיח את הדעת מהדברים החשובים באמת, שגורם להם לשקוע קצת.

כולנו מכירים אותו בעצמנו, מפעם לפעם יוצא לנו לזהות אותו גם באחרים. הוא הנקודה שלא כדאי ללחוץ עליה, אבל כשנמאס אולי לוחצים בכוונה.

אז הפלסטר הארור לא מרפא את הפצע, האלחוש לא תופר את הקרעים, והחיוך מפלסטיק לא ממלא את החורים. אז אי אפשר לפתור באמת, כי לא לכל הצרות בעולם יש פתרון. אבל אנחנו מנסים, נכון? זה מה שאנחנו עושים. את המקסימום שאפשר, מנקים מסביב, סותמים זמנית, ממשיכים ללכת.

וכל הכוכב הזה מלא באנשים נכים, כרותי ידיים וכרותי רגליים, עקורי לב, עם עין מזכוכית. כולם בוכים וקמים ומחייכים. חובשים ומחייכים.

וזה היופי, רק תסתכלו עליו, כמה שהוא נפלא.

 


 

עריכת *אומייגאד-תראו-אני-במומלצים*

סתם,

תודה רבה לכל האנשים שקוראים ומגיבים, נדמה לי שמעולם לא היו בחור הזה כל-כך הרבה מכם (אני לא מוצלחת בקטע ההמוני).

קצת עמוס עכשיו אבל כשיהיה יותר זמן מבטיחה להגיב לכל אחד בנפרד, אני קוראת הכל וזה באמת-באמת מרגש.

אתם נהדרים!!!

נכתב על ידי ג'ו , 2/6/2012 13:38   בקטגוריות ברצינות, חולי, מוות, עמוק, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, מתוק  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היסטריה


ולפעמים אין לי שליטה, אני מסתובבת כאחוזת טירוף. הידיים רועדות והדופק עולה והמבט לא מצליח להישאר ממוקד.

אולי זה כל הקפה הזה, שאני ממש מגזימה איתו. פשוט בשביל לא להקיא, או לישון.

אולי זה סתם הלחץ.

גם כשאני מפסיקה לזוז וגם כשאני מפסיקה לדבר וסתם נשכבת על הגב, מנסה לנשום לאט בכוח, העורק שאני אוהבת בצוואר מאיים להתפוצץ והאישונים מרצדים במהירות שמסחררת אפילו אותי.

 

לפעמים אני מפספסת את התחנה שלי וזה גורם לי לבכות, או שמישהו מקשקש לי על פתק ישן.

אין בזה שום הגיון, לעזאזל, אני יודעת. זה לא חשוב אפילו, אני בכלל לא מאחרת, כבר שנה שלא הסתכלתי על הפתק הזה.

ובכל זאת.

 

רק מתחשק לי להתכרבל לכדור קטן ולא לדאוג ולא לחשוב ושהכל יסתדר.

שהשיער שלי יפסיק להלבין ושלא תהיה לי בחילה.

נכתב על ידי ג'ו , 16/5/2012 00:44   בקטגוריות אוף, ברצינות, חולי, מוות, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלגל החיים


הלכתי חזרה מהקופ"ח והמדרכה הייתה צרה ותחנת אוטובוס שניצבה במרכזה הצרה אותה אפילו יותר. לפניי הלכו שני בחורים זרים עם עיניים מלוכסנות בגב, דוחפים לפניהם שני כיסאות גלגלים שעל כל אחד מהם קשיש מצומק. לעברנו התקדמה אם צעירה עם שיער כהה פזור עד הכתפיים ועור מבריק, אוחזת בעגלת תאומים.

לרגע נוצר עיכוב בגלל צוואר הבקבוק ובהיתי בעיניים של הזעטוטים הקטנים.

מייד אחר-כך חציתי את הכביש באלכסון והמשכתי הביתה בבכי וריצה קלה.

נכתב על ידי ג'ו , 14/5/2012 00:00   בקטגוריות ברצינות, מוות, חולי, עמוק, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רפאים


ואנחנו הולכים אחד אל תוך השני

אחד בתוך השלישי

בעיניים עצומות

כולנו חורים שחורים בולעים חורים שחורים

בורות שמתמלאים בוץ

של אבק ודמעות

 

ואף-אחד לא מדבר

רק רועמים

בשקט

 

שום דבר לא בסדר

וכבר די נמאס לי לחזור על זה.

נכתב על ידי ג'ו , 12/5/2012 00:44   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם אשכרה


לא מבינים, אה?

 

באמת באמת באמת

באמת

לא יכולה יותר

 

ופאקינג בוכה בלי הפסקה

רק לחנוק את עצמי

נכתב על ידי ג'ו , 2/5/2012 22:39   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, פסימי, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלי להקיא


אני מרגישה מטונפת

דוחה ומגעילה

 

אני מרגישה

שהכל מתמוטט מסביב ו

במקום לקום ולעשות משהו אני פשוט יושבת בצד ובוכה

כי יש כל-כך הרבה דברים לעשות

ואין לי מושג מאיפה להתחיל

אז לא עושים כלום

 

אני רוצה מרחבים פתוחים ודשא וחיבוק ולבכות

וכל מה שיש זה לבכות

ופטישים קטנים שמנקרים את המוח

ומחויבויות

ופרצופים מאוכזבים מכל עבר

 

וכאילו

נמאס לי ממצב הרוח המחורבן הזה

אבל לא באמת

אולי הוא יעבור כשאני אמצה אותו לחלוטין

אצמח ממנו

או קשקוש אחר

 

אז שום דבר לא בסדר

אבל זה זמן מצויין בשבילכם ללכת

תודה

אתם מתוקים

זה כייף שיש עם מי לדבר

שיישאר גם כשאני מכוערת

אין דברים כאלה

באמת

אין

נכתב על ידי ג'ו , 23/4/2012 00:01   בקטגוריות אוף, ברצינות, חחח, מוות, עמוק, שומנים, פסימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"יואו, אני רוצה להתאבד!


לא יודעת מה עדיף, כאילו, אני מתלבטת בין כדורים לבין לקפוץ מהגג. כי מצד אחד, בלקפוץ יש את כל החוויה המשחררת של לעוף, אבל אז זה ממש כואב, ויש סיכוי שאני אחיה עוד כמה שניות. אבל אני בטוח לא אשרוד, זה קומה 11, מה נראה לך.

וגם אני חושבת לפעמים מה יקרה, איך זה ירגיש, ומה עם כל האנשים שמכירים אותי. לא יודעת.

אני כבר כל-כך מיואשת שלא אכפת לי ללכת לבד ברחוב באמצע הלילה, שיחטפו או יאנסו אותי, זה לא משנה."

 

לא ציפיתי לזה.

נכתב על ידי ג'ו , 5/4/2012 02:35   בקטגוריות מוות, פסימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב


עצוב לי נורא

על הרקבון שבכל מקום

ועל זה שבי

וגם על סתם

ולהיות זה יותר מדי

לא מבינה למה

נכתב על ידי ג'ו , 3/4/2012 23:39   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



\


אין לי כוח אין לי כוח אין לי כוח ונמאס לי כפול מליונתאלפים

לא יכולה יותר זה משגע אותי זה סוחט ממני כל טיפה ורק בבקשה שהכל ייעלם ויתנו לי לעשות את הכלום שלי בשקט

וכל הזמן סטרס שלא נגמר והיסטריה מטורפת ואני רק רוצה לבכות ולהיות אחרי ממש כמו כל השנים האלה

והאחרי לא מגיע הוא לא מגיע ואני רוצה אותו מאוד וגם שהכל פשוט יסתדר כמו שצריך להסתדר

זה באמת לא המון לבקש זה די מינימלי אוקיי בבקשה שיהיה שום דבר מסביבי ומסך לבן ושתיקה ואוויר

 

נכתב על ידי ג'ו , 3/4/2012 21:55   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, פסימי, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולד דוג.


קיבלנו מכתב מהביטוח שמודיע שמפסיקים לתת קצבת ילדים.

פתאום זה הכה בי.

איזה יופי.

 

ולהכל יש משמעות, חוץ מלדברים חסרי המשמעות. חוץ מזה, להכל.

נכתב על ידי ג'ו , 27/3/2012 00:58   בקטגוריות מוות, חחח, ברצינות  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא מצחיק.


אני אומרת לכם, ואני לא סתם אומרת, כי לא הייתי סתם.

זה חשוב מדי בשביל להיות סתם.

אני אומרת כי אני משתגעת, כי זה לא נורמלי, כי זה כבר לא בסדר.

כי אני כבר חושבת, כי אני לא חושבת שזה יכול לעבור מעצמו.

אני לא רוצה שתתחילו לדבר איתי בהגיון של ההגיון ההגיוני שלכם. זה לא קשור לזה. זה לא קשור לשום דבר שקורה ולשום דבר שלא קורה.

אני לא רוצה לנסות אפילו להסביר כי זה לא משהו שאפשר להסביר. זה משהו שאפשר לטאטא מתחת לשטיח למרות שאנחנו בכלל לא משתמשים בשטיחים כי זה סיוט לנקות אותם. אז מה אתם חושבים? מה אתם חושבים?! שזה פשוט ייעלם ככה סתם, מעצמו? למה אף-אחד לא מוכן לרגע לשקול ברצינות את האפשרות שאני באמת משתגעת. שאני באמת ובתמים.

שאני לא ממציאה את זה לעצמי. ומה זה בעצם משנה, מה, מה, אם אנשים ממציאים לעצמם את הזבל הזה אז הם בסדר גמור? אפילו לחשוב על להמציא, אפילו לשקול את זה, זה כבר לא בסדר בכלל. בכלל לא ואני יודעת כי אני לא.

והעולם קורס. והעולם קורס בצורה העצובה ביותר שאני יכולה להעלות על דעתי גם אם היא די מוגבלת. הוא קורס והוא מתפורר והוא נשפך לכל מקום כמו חומצה והוא צורב לך את הידיים.

ואני לא רוצה יותר להתמודד עם שום דבר.

אין לי כוח להתמודד ויותר טוב, כן יש אפילו יותר טוב, לא מתחשק לי.

מתחשק לי לבכות ולהיות דרמתית ולעשות סצנה ולצעוק עליכם ממש ממש חזק. אבל אני לא אעשה את זה, נכון? בטח שלא. כי הכל בסדר. למה שלא יהיה בסדר? תראי איך הכל נפלא. הכל כל-כך.

אז אני אבכה רק כשכולם מרוכזים מדי בעצמם בשביל לשים לב. מעניין כמה חזק צריך ליילל כדי שמישהו ישמע אותך. מעניין כמה זמן אני צריכה לשתוק כדי שמישהו ייזכר. אבל לא באמת מעניין. 

 

אני רוצה שיטפלו בי, שיחבקו אותי וישכיבו אותי לישון ויקריאו לי סיפור לפני השינה. אני רוצה ש, אם זה לא יותר מדי לבקש, כמובן, שכל העולם יתעסק רק בי. ממש כולם. שיהיה להם אכפת ושיעשו לי את הפרצוף האומלל-מזדהה שלהם. אני רוצה שכולם כל הזמן ישאלו מה קרה ויחזיקו לי את היד ואני רק אבכה בהיסטריה, כי זה מה שאני עושה הכי טוב. כזו מוכשרת!!!

 

זה יספיק לבנתיים. תודה סנטה! אין עלייך.

נכתב על ידי ג'ו , 19/3/2012 00:00   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיבור.


דדושקה, יא פו טיבה ססקוצ'לס.

 

היום זה ה-92 הלא קיים.

למרות שלפי העברי נולדת 10 ימים לפני פורים.

וכבר עברו כמעט 4 שנים, לא ייאמן.

 

ב-2007 היה לנו 100 ביחד.

13 לי

ו-87 לך.

 

והמוות, טוב, הוא לנצח יישאר סימן שאלה ענקי שמתקתק בתוך הראש שלנו.

מנקר פשוט כי ככה ולא טורח להסביר.

אולי אנחנו לא באמת רוצים לדעת.

נכתב על ידי ג'ו , 15/3/2012 21:55   בקטגוריות ברצינות, חולי, מוות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רסק תפוחים


חלמתי שנשרו לי כל השיניים והרגשתי אותן מתנדנדות ונופלות, זה היה עצוב בצורה שקשה אפילו להסביר במילים. כל-כך אמיתי והתעוררתי בדמעות, מופתעת שהן בכלל עוד שם.

זה כאב כמעט כמו אז ב-2003 כשהיה חשש מטילים לא קונבנציונאליים מעיראק. הייתי בכיתה ג' והלכנו לכל מקום עם מסיכות אב"כ תלויות על הכתף, קופסאת הקרטון ההיא קושטה בהרבה יותר מדי מדבקות שניסו לפצות על ההיסטריה. חלמתי באותה תקופה אינספור פעמים שסוף העולם באמת-באמת מגיע, ראיתי המון פיצוצים וגסיסות ומוות וזה היה מאוד מגוון אבל בסופם הייתי נשארת לבד או לא נשארת בכלל. ופחדתי תמיד, והשחרתי בפנים כל פעם קצת.

 

וככה ייצא שבזמן האחרון לא זכרתי חלומות, כי מי ישן מספיק ומה זה חשוב. בעצם אחרי שהייתי מכירה בחורים נחמדים הלילות התמלאו בידיים יפות ומחבקות בתוך הראש שלי, אבל רק בזה.

והנה אתמול 9 שעות ודקה וחצי של סיוט

 

לא טוב

 

חחח אוקיי זה ממש טיפשי

נכתב על ידי ג'ו , 9/3/2012 01:11   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
19,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)