לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופים וסופות


וסרדינים בקופסאת שימורים

Avatarכינוי:  ג'ו

מין: נקבה

MSN:  רדו לי מהזנב

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ציפיות וכריות


תמיד ראיתי את עצמי בתור בחורה שמבינה. מבינה מצבים, מבינה אנשים, קולטת מה קורה מאחורי הקלעים.

לא ברור למה, האמת. כנראה שהיה לזה תקדים.

בכל אופן, בזמן האחרון אני מרגישה שאני מאבדת את זה. כל חוש שהיה או חשבתי שהיה לי.

אני מוצאת את עצמי, כל-כך הרבה יותר מדי פעמים, מרגישה כמו האידיוט המושלם, בחיי.

מרגישה שאנשים מפתיעים ומאכזבים ומתפוצצים לי בפנים, ולא מבינה מאיפה לעזאזל זה בא.

איך לא ראיתי את זה קודם, איך התעלמתי ולא שפטתי נכון ואיך לא קלטתי.

 

אולי זו אני, שמנסה לשכנע את עצמי בכל פעם מחדש שכולם אנשים טובים בסך-הכל,

מחפשת בכוח את האישור הזה. ממציאה תכונות שמעולם לא היו לאף-אחד.

ואולי זה הם בכלל, ואיך אפשר לנחש מה עובר למישהו בראש ומה יהיה הצעד הבא.

 

צריכה להגביה את החומות ולהנמיך את הציפיות.

נכתב על ידי ג'ו , 14/11/2015 23:56   בקטגוריות אוף, ברצינות, אהבה ויחסים, עמוק  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרגע הזה ש


את מתקלחת בבוקר (2 בצהריים) והכל טוב ויפה

ואז את יוצאת מתנגבת מתלבשת (בערך) ועומדת למרוח קרם על הפנים היפות שלך

ויש את הקרם שסתם ויש את הקרם שהוא גם קרם הגנה (כן אני לבנה כמו הדף הזה)

ואת מתלבטת לרגע מה לשים

ומחליטה את הזה עם הקרם הגנה כי בטוח תצאי לעולם הגדול היום ותתקלי בשמש

 

ואז את נשארת לרבוץ בבית לנצח ♥

נכתב על ידי ג'ו , 5/4/2014 16:40   בקטגוריות חחח, ברצינות, עמוק, אוף  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא רוצה לריב


כל החודש האחרון אנחנו כבר לא מסתדרים כל-כך טוב בתוך הראש שלי. 

הגוף שלי מתפרק מהכאב, מהמחשבות שרצות בלי הפסקה.

אני אוהבת אותך. באמת, באמת אוהבת כמו שלא אהבתי מעולם. ואני מתגעגעת אלייך בכל שנייה ביום, אפילו כשאנחנו ביחד.

אני רוצה לכעוס עלייך אבל בסוף יוצא שאני הכי כועסת על עצמי, וכל פעם שאני עומדת לומר את כל הדברים האלה שמעיקים עליי כל-כך אני מצליחה רק לשתוק הרבה. זה הורס אותי כשכאתה עובר לידי ולא מסתכל, או פשוט מסתכל דרכי. ככה זה מרגיש.

כשאתה אפילו לא מחייך אליי, איך אני אמורה לחשוב שאתה שמח לראות אותי? 

אני מרגישה כמו נטל, כמו אבן שאתה גורר איתך בחיים הנפלאים שלך, שמפריעה לך תמיד. אני לא רוצה להפריע, אני לא רוצה להיות מטרד.

ואולי אתה אפילו לא שם לב לאיך הקול שלך נשמע כשאתה עונה לטלפון, כאילו שכל דבר בעולם חשוב יותר ממני כרגע. וגם כשאתה בעצמך מתקשר, רק בשביל לסמן על זה וי ולהמשיך.

אני יודעת ששום דבר לא פוגע בך, שאתה שוכח וסולח וחוזר למסלול, ואולי בגלל זה קשה לך להבין. אני זוכרת הכל, כל פעם שהיית עסוק במשהו אחר כשרציתי כל-כך שתחבק אותי. שלא תתעלם ממני. כל פעם שלא אמרת ביי כשהלכת, פשוט כי מיהרת, כי לא חשבת. כשלא נישקת אותי.

כל פעם שנראית משועמם ממה שאמרתי ורק רציתי לשתוק ולהעלם מהעולם. אני זוכרת, ומגלגלת את זה בתוך הראש שלי אינספור פעמים, וזה מצטבר.

ואני לא רוצה לריב. אני רוצה שתאהב אותי והכל יהיה בסדר, כמו שתמיד היינו בסדר. אבל יש לי מין תחושה כזאת, שגורמת לי לבכות בלי הפסקה, שזה כבר לא יכול לחזור להיות כמו תמיד. שיש יותר מדי מטען. 

ואולי זו אשמתי, אולי אני צריכה להפסיק להיות היסטרית ולהתרגש מכל דבר, להעלב מכל שטות. אולי אני פשוט צריכה להפסיק לבכות, אבל אני באמת לא יכולה. כאילו לא מספיק שמצב הרוח שלי משתנה שמונים פעם ביום, עכשיו גם יש סיבה להיות עצובה. עכשיו אני בוכה עלייך, ועלינו, ומתפללת שיהיה לי את הכוח לומר לך את כל זה לפני שהשתיקה תתפוצץ. 

ושוב משחקים את המשחק הזה של מי יישבר ראשון, מי יתקשר ראשון. ועד שלא נדבר אני לא אצליח לתפקד, וכבר שבוע שאני הולכת לישון בתוך הדמעות של עצמי. ואני באמת רק רוצה שתהיה נחמד, ואתה הבנאדם הכי נחמד בעולם, אתה נחמד לכולם, למה אתה לא יכול להיות נחמד אליי. 

נכתב על ידי ג'ו , 20/10/2012 14:30   בקטגוריות אוף, ברצינות, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשקלתי היום


עכשיו באמת יש סיבה טובה למות
נכתב על ידי ג'ו , 20/10/2012 13:27   בקטגוריות אוף, ברצינות, משקל, שומנים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשיא הרצינות


האם אני שוקעת ברחמים עצמיים? כן, כמובן לחלוטין וללא צל של ספק.

ולמה לא בעצם? יש מתנדבים אחרים? אני לא רואה הרבה ידיים מורמות בקהל. מה, אף אחד לא רוצה לרחם עליי? אה לא?

אז למה שאני לא ארחם על עצמי? מה כואב לכם?

הנה, בוהו, אני עצובה ורע לי וכואב לי וקשה לי.

כל הזמן. העולם סובב סביבי ואני נורא נורא מסכנה.

נכתב על ידי ג'ו , 17/10/2012 18:03   בקטגוריות אוף, ברצינות, עמוק, פסימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקסם שבאהבה


הוא בין היתר הכוח המטורף שיש לך בידיים, היכולת למחוץ ולרסק למישהו את הלב.

ואתה לא קולט שאתה מסוגל, עד שזה קורה. עד שאתה מחזיק אותו חי ופועם ופשוט חונק אותו. כל-כך קל, עניין של שניות. 

והוא נעים ומדגדג מאחורי האזניים, הכוח הזה. 

 

רק עלייך, יצור פלא יקר, שום דבר לא עובד.

אין לי כוח עלייך, אולי לאף-אחד אין. שמיניות באוויר, וכלום לא משתנה, לא מזיז לך. אני היחידה שכואב לה.

אז תגיד לי אתה, איפה הכייף פה?

נכתב על ידי ג'ו , 13/10/2012 20:30   בקטגוריות אוף, ברצינות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף-פעם לא עובד


להיות מאתיים קילו פחות

להיות מאתיים קילו פחות

להיות מאתיים אלף מליון קילו פחות

 

ריס מזדיין

 

נכתב על ידי ג'ו , 15/9/2012 20:22   בקטגוריות אוף, ברצינות, משקל, שומנים, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים קשים עוברים על כוחותינו


הרצון למות מפעפע בתוכי

ופרצי בכי בלתי מוסברים

וכל מיני מחשבות

וחוסר סבלנות

ולא מתחשק לי להיות נחמדה לאף אחד

לנתק לכולם בפנים

לשבת לבד בחושך ולנסר את עצמי 

ולייסר את עצמי

 

בטח כי חגים

מחר צפוי שיא השפל (בלי עין הרע)

נכתב על ידי ג'ו , 15/9/2012 17:25   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליידי די.


אולי זה לעולם לא ישחרר אותי

הכמיהה החולנית לעצמות יפות, ודבר מלבדן.

ועדיין יש רגעים בודדים בהם אני מסוגלת להסתכל במראה ולחייך. או לעצום עיניים ולחבק את עצמי ולדעת שאני יפה ומוצלחת ומה רע לי כל-כך. זה האיזון המושלם, והגוף שלי בסדר, הוא באמת. 

אבל אז אני רוצה 20 קילו פחות

רוצה באמת.

ואפשר לומר שזה הכל שטויות, שזה לא מעניין אף-אחד מלבדי, המספרים האלה. שאולי עדיף לפתח קצת אישיות, או משהו מעניין.

אבל זה לא מעניין

הדבר היחיד שמשנה הוא שאני כזאת חזירה 

שלא מצליחה להשמיד את השומן המזדיין הזה.

כל-כך ענקית ומגודלת ליד כולם

אני רוצה לבכות ובאמת

שכבר לא יודעת בגלל מה.

נכתב על ידי ג'ו , 9/9/2012 11:25   בקטגוריות אוף, ברצינות, משקל, שומנים, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וכשהוא מסתכל עליי ומחייך


מזדחלות לי לראש מחשבות רעות

על 

אני לא אספר

ועל כמה שאני רוצה להתחתן איתו

וזה לא בסדר

כי 

הכל טוב לי כל-כך

הכל טוב לנו

ואני רק

עוצמת עיניים ומדמיינת 

את הידיים של

 

די

מוח רע

נכתב על ידי ג'ו , 8/9/2012 19:47   בקטגוריות אוף, ברצינות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי אני מבייצת עכשיו


לפעמים כשאני מסתכלת על עצמי במראה ומתחשק לי לבכות עד שהפרצוף שלי יימחק מעל פני האדמה

אני נזכרת בתקופות בהן הייתי מכוערת יותר

שמנה יותר

והעור שלי נראה אפילו גרוע יותר מעכשיו

ועדיין היו לי חברים

שאהבו אותי

משום מה

זה גורם לי להרגיש קצת יותר טוב

עם ההדרדרות הגופנית הדוחה שלי

לצד זה

מונחות התקופות בהן הייתי רזה וחיננית

ועסוקה עד כדי אושר

ואני חוזרת לבכות

 

כיאה למצבי

או לכל מצב

בתכלס

נכתב על ידי ג'ו , 15/8/2012 02:43   בקטגוריות אוף, חחח, ברצינות, משקל, שומנים, פסימי, שחרור קיטור, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשב


משהו בחברה מנסה באופן תמידי להוקיע כל דכדוך

אנשים פשוט לא מסוגלים לקבל ולעכל את זה שלפעמים עצובים

הם לא מסוגלים

קשה להם לראות 

קשה להם להכיל אותו בתוכם

אז מה עכשיו

אנחנו צריכים להתחבא בבית? רק כי סמיילי לא מרוח לי על הפרצוף עשרים וארבע שבע?

זה קיים ואין מה לעשות בנידון

צר לי

זה המצב

לפעמים עצובים

ובוכים

לפעמים לא בא לחייך

זה לא אומר שצריך להיעלם מהעולם

אני לא צריכה לדאוג לבידור של כל מי שברדיוס עשרה קילומטרים 

ולחשוש שהחמיצות שלי תבאס לו את התחת

זה מצחיק כמעט כמו שבברית המועצות היו כולאים נכים בבתים שלהם

פשוט לא ראו ולא ידעו

וזה היה נורא יפה

כי לא היו נכים

כן אה

זה מרגיז אותי

כי למה אני צריכה להתקפל

למה אני צריכה לשבת בחדר

סליחה

אני אשב לידכם ואהיה עצובה כמה שאני רוצה

ואתם תהיו שמחים

כמה שתרצו

ואם יתחשק לי אני אחייך

ואם לא אני אבכה עד שיימאס

ואין שום סיבה לכבות את האור

אתם יכולים להסתכל

זה הכל תהליכים טבעיים

של זריחות ושקיעות

ואם זה משחק על המצפון שלכם

ועושה לכם לא נעים

ולא נוח

אז חבל

כאילו

באסה

החיים קשים

תעצמו עיניים כמו שעושים תמיד על הכל

ואז יהיה כמו שלא חולים ולא מתים ולא הורגים מסביב

ויופי טופי אחלה בחלה

נכתב על ידי ג'ו , 11/8/2012 03:33   בקטגוריות אוף, חחח, ברצינות, עמוק, מוות, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו מוזר


אני לא מסוגלת ללכת לישון למרות שכבר כואב לי כל הגוף וברור שלגמרי צריך לישון וזו שעה פסיכית וחסרת פואנטה גם

כאילו אני לא מצליחה לעייף את עצמי מספיק לבד וכמה מטומטם שאני נשארת ערה כשזה מיותר

במקום לנוח כמו בנאדם

אני מפחדת להיכנס למיטה ולהירדם ולא להתעורר אותו דבר

אפשר לחשוב שיש הבדל

אבל יש

היום הזה

היום שנגמר והיום שמתחיל

זה שובר לי את הלב

אני מרגישה שהיום לא אהבו אותי

כמו שהייתי רוצה

הוא לא מעביר את זה

ומה לעזאזל

למה שוב אני צריכה לבכות בגלל כלום

אני לא רוצה להיקשר כלכך הרבה אני לא

ממש ממש לא רוצה

כי זה ייגמר

הוא מהאנשים האלה שאוכלים את העולם

מהאנשים האלה שמשיגים כל מה שהם רוצים

והוא הראשון שאני הצלחתי אז

זה רק עניין של זמן עד שהוא ירצה משהו אחר

יש הרבה דגיגות יפות בים

אולי הן גם חופרות פחות

ובוכות פחות

ויש להן תחת חטוב

ופעם זה לא היה מזיז לי

אבל עכשיו זה כן

מי אשם בזה שאני לא יכולה להרגיש שלמה עם עצמנו

לא יכולה להרגיש בטחון

לא יכולה להרגע

חוץ משתי שניות שבהן אני שומעת שהכל בסדר ונרגעת

ואז שוב נלחצת כאילו לא היה לפני רגע

 

טוב די

אולי בכל זאת ננסה לישון קצת לפני שהשמש תהרוג אותנו

נכתב על ידי ג'ו , 30/7/2012 04:33   בקטגוריות אוף, ברצינות, עמוק, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגעילולה


אני חושבת שאם להסתכל על החיים בתור מסע או תהליך או דרך ארוכה

הרבה יותר קל לקבל את כל הרע שקורה

לחיות בהווה נשמע לי כמו הדבר הכי עצוב וחסר תקווה בעולם

ההווה הוא אף פעם לא

אנחנו תמיד זוכרים או מצפים ל

 

השמנתי נורא

וזה מדכא

אני רוצה לשקול 46

וכוסאמק אני יכולה

נכתב על ידי ג'ו , 26/7/2012 19:22   בקטגוריות אוף, ברצינות, חחח, משקל, שומנים, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כל הזמן חולמת


הגעגועים אוכלים אותי מבפנים. אני רוצה להתחפר בשקט בתוך היישות האיתנה שלך ולהיבלע, פשוט להסתכל עלייך ולנשום ולא להצטרך להסביר שום דבר או לדבר שום דבר.

כל פעם שאתה מתקשר אני עוטה על עצמי את הפרצוף השמח וממלמלת כל מיני שטויות וצוחקת מדי ולא יודעת מה בדיוק נכון לומר. הכי גרוע זה שלא חשוב מה, הבחירה שלי אף-פעם לא תהיה במילים הנכונות שיעבירו את התחושה הנכונה.

חלמתי שאני בהריון, מרוח הקודש כנראה, שהרחם שלי עובד ובועט וכמעט התחשק לי שזה יהיה אמיתי.

אני מפחדת שמתישהו כל הלא-מספיקים הקטנים האלה יתאספו לערימה גדולה של יש בחורות טובות יותר. באמת יש.

עצוב לי עכשיו, כואב ממש בתוך הבפנים של הכל ואני מרגישה שמישהו הוציא את כל האוויר מהעולם הזה.

ויש בי כל-כך הרבה רוע, כל-כך הרבה שנאה, אני שופטת הכל ואת כולם ולא רוצה לתקשר ולא רוצה לצאת מהבית. רק תנו לשקוע עד הסוף.

ובא לי להקיא.

אני מרגישה כמו ילדה בת 12 שצריכים להגיד לה שטוב בסדר תרגעי זה הכל שטויות מה את בוכה. אני קצת.

מה את רוצה מה את רוצה מה את רוצה

 

20 קילו פחות

נכתב על ידי ג'ו , 12/7/2012 14:50   בקטגוריות אוף, ברצינות, חחח, מוות, עמוק, שומנים, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תישארי יציבה כי


אני אוהבת את זה שכשדברים מתחילים להסתדר פחות או יותר בראש שלי, פתאום אני מתפנה רגשית מספיק בשביל לראות הרבה המון אינספור בעיות של כל האנשים שמסביב. או שאולי זה דווקא להיפך, כל המסכנוּת הזו פשוט מפמפמת לי באוזן לאסוף את עצמי. זה אף-פעם לא זמן טוב להתמוטט בו, אבל עכשיו במיוחד, נו.

וכולם כל-כך עצובים, שזה עושה לי נעים. חוסר האונים הזה שאני שוחה בו, המון תסבוכות שאין ביכולתנו אפילו להתחיל לחשוב על לפתור.

אני כאילו

כאילו מתחשק לי לחבק את כל האנשים בעולם ואולי זה יעזור

זה לא יעזור

קצת מפחיד להבין שזה מורכב יותר

ובכלל לא בשליטתי

אני סתם גלגל הצלה

שלא משתמשים בו

אף פעם לא משתמשים בו

ואם הוא לא היה קופץ

דור היה טובע

הייתי הורגת את עצמי

מה הקשר עכשיו

 

 

כוסאמק

לבכות ולהקיא

לבכות

ולהקיא ולבכות

נכתב על ידי ג'ו , 12/7/2012 00:00   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בורות ופרפרים או


כשמתים בקיץ

 


 

אז עצוב

וחם בקבר

כולם במשקפי שמש והרגליים רועדות

ואתה לא יודע לאן צריך ללכת

ומתי זמן טוב לבכות

 

ושמים בצד

כי עכשיו שמחים

בואי נדבר על משהו אחר

עם החברים היפים שלך תדבר על משהו אחר כי

אני רוצה לדבר על זה

 

אין לי כוח להעמיד פנים

ובכנות

אני לא מבינה איך לך יש

 

אני רוצה לדבר על הסבתא הגוססת שלי

אני רוצה לדבר על הבת הקטנה של השכנים שמתה מסרטן

אני רוצה לדבר על הזקנים בבית אבות שצורחים ואוכלים בזונדה

אני רוצה לבכות איתם

אני רוצה שתרצה לבכות ביחד איתי

 


 

אולי יש יותר טוב?

נכתב על ידי ג'ו , 29/6/2012 19:32   בקטגוריות אוף, ברצינות, חולי, מוות, עמוק, פסימי, אופטימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת אנשים עצובים


כי זה כאילו

קל יותר להתמודד איתם

הם צריכים אותך

ואני תמיד מרגישה שמחה יותר לידם

או נהנית מההתבוססות בעצב ביחד

 

קצת מרושע

לרצות שלאנשים שאני אוהבת

יהיה רע

רק כדי שלי יהיה נוח

 

אבל זה נכון.

נכתב על ידי ג'ו , 20/6/2012 21:36   בקטגוריות ברצינות, אוף, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בא לי לבכות


פתאום חשבתי על זה, כמה מטורף, כמה פאקינג מטורף מה שעומד לקרות עכשיו.

איך מסכמים דינמיקה של שש, או שלוש שנים, או אפילו השבוע האחרון, בדף שקטן יותר מכף היד שלי. השבוע האחרון.

ומה יקרה עכשיו? אנחנו לא ניפגש יותר בחיים? אולי פעם ב.

וכל הדברים האלה שלא הספקתי לעשות, כל האנשים שלא הספקתי לחבק, כל המילים היפות שרציתי לומר אבל המשכתי ללכת.

וזהו, זה באמת נגמר. אני כבר לא אוכל לומר שמחר.

ואני אהפוך לבן-אדם אמיתי. איך זה עובד?

אני כבר לא בת 14, ממתי לעזאזל?

זה מפחיד אותי כמעט כמו ניתוחים, או הרדמה, או פצעים פתוחים.

אני לא יודעת מה.

אני בוכה כי אני חושבת שאולי יכולתי באמת להכיר אותם. יכולנו להיות חברים.

אבל כבר לא נוכל לדעת, נכון? כי מכבים את האור וכל אחד הולך לעניינים והחיים שלו ואני נשארת לבד בפאניקה ובוכה כי מישהו חשב עליי וזה בטח לא קורה.

ובוכה כי אמצע הלילה, וכי הכל לא נכון, וצריך לקחת דברים בידיים.

אני רוצה לחשוב עכשיו על בגדים ונעליים ומסיבות אבל אני כועסת על עצמי כל-כך שלא הספקנו לסדר שום דבר כמו שצריך ואנחנו כאן כמעט שנתיים וכל הבלאגן הזה.

אולי זו לא הייתה ההחלטה הנכונה, להשאיר אותה בבית. אולי אנחנו לא יכולים לעשות את זה. ומה זה כבר משנה לה? אני לא יודעת. זה בטח משנה משהו, אבל. אבל תוך כדי כל-כך הרבה דברים מתפרקים שאני תוהה אם זה היה שווה את זה.

הבעיה האמיתית שלנו היא שאנחנו הורסים לאט. כלומר, אני לא יכולה לדעת כמה טוב היה אם היינו מתפוצצים, אבל זה תמיד נשמע מוצלח יותר. נגמר מהר יותר. וככה, אנחנו פשוט מתפוררים. אף-אחד לא שם לב, כי עדיין עומדים על הרגליים, עדיין הכל כרגיל, חוץ ממה שלא. וכשאתה מתעורר כבר מאוחר מדי, אתה שקוע עד הצוואר בחול טובעני.

ומעניין אם הוא רואה אותי כמו שאני רואה אותו, עכשיו. אם יש לנו סיכוי. אני רוצה שיהיה לנו סיכוי. אני רוצה אהבה וזה לא אני בכלל לומר את זה אבל, אני באמת. לכפר על הטמטום שלי ולנסות. כי מה כבר יכול לקרות, זה חייב להיות נכון. זה פשוט חייב.

ואני לא מאמינה בזה שהורסים ידידות עם זוגיות. אהבה חייבת לצמוח מחברות אמיתית, אחרת זה סתם קשקוש. אחרת אתה מתעורר בבוקר למחרת ורוצה להקיא ואז אתה מוחק אנשים מהזכרון של הטלפון והם נעלמים. ולא אכפת לך לאן הם הלכו או אם הם עדיין חיים בכלל. אני רוצה שיהיה לי אכפת, גם אחרי שיזרקו אותי מכל המדרגות, אני רוצה שזה יהיה באמת. וכשזה באמת אתה לא מפסיק לאהוב יומיים אחר-כך. זה לא נעלם. אם זה נעלם זה אף-פעם לא היה שם. אבל זה שם. זה שם עכשיו, אנחנו יכולים לעבוד, אוקיי?

ולפעמים אני מלקה את עצמי על כל המחשבות המעופפות חסרות החשיבות האלה. בשביל מה הן שם בכלל, יכולתי להסתדר נפלא בלי לעכל שהכל נגמר. בלי לומר לעצמי שזה עצוב ואז לא לעשות שום דבר לגבי זה. אבל לא יהיה מעניין ככה, נכון? לא יהיה רובד נסתר לסיפור, וכולם רוצים רובד נסתר. הרי זה כל הכייף.

 


 

  

נכתב על ידי ג'ו , 19/5/2012 03:38   בקטגוריות ברצינות, עמוק, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור, בית ספר, אוף  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היסטריה


ולפעמים אין לי שליטה, אני מסתובבת כאחוזת טירוף. הידיים רועדות והדופק עולה והמבט לא מצליח להישאר ממוקד.

אולי זה כל הקפה הזה, שאני ממש מגזימה איתו. פשוט בשביל לא להקיא, או לישון.

אולי זה סתם הלחץ.

גם כשאני מפסיקה לזוז וגם כשאני מפסיקה לדבר וסתם נשכבת על הגב, מנסה לנשום לאט בכוח, העורק שאני אוהבת בצוואר מאיים להתפוצץ והאישונים מרצדים במהירות שמסחררת אפילו אותי.

 

לפעמים אני מפספסת את התחנה שלי וזה גורם לי לבכות, או שמישהו מקשקש לי על פתק ישן.

אין בזה שום הגיון, לעזאזל, אני יודעת. זה לא חשוב אפילו, אני בכלל לא מאחרת, כבר שנה שלא הסתכלתי על הפתק הזה.

ובכל זאת.

 

רק מתחשק לי להתכרבל לכדור קטן ולא לדאוג ולא לחשוב ושהכל יסתדר.

שהשיער שלי יפסיק להלבין ושלא תהיה לי בחילה.

נכתב על ידי ג'ו , 16/5/2012 00:44   בקטגוריות אוף, ברצינות, חולי, מוות, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
19,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)