לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סופים וסופות


וסרדינים בקופסאת שימורים

Avatarכינוי:  ג'ו

מין: נקבה

MSN:  רדו לי מהזנב

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ציפיות וכריות


תמיד ראיתי את עצמי בתור בחורה שמבינה. מבינה מצבים, מבינה אנשים, קולטת מה קורה מאחורי הקלעים.

לא ברור למה, האמת. כנראה שהיה לזה תקדים.

בכל אופן, בזמן האחרון אני מרגישה שאני מאבדת את זה. כל חוש שהיה או חשבתי שהיה לי.

אני מוצאת את עצמי, כל-כך הרבה יותר מדי פעמים, מרגישה כמו האידיוט המושלם, בחיי.

מרגישה שאנשים מפתיעים ומאכזבים ומתפוצצים לי בפנים, ולא מבינה מאיפה לעזאזל זה בא.

איך לא ראיתי את זה קודם, איך התעלמתי ולא שפטתי נכון ואיך לא קלטתי.

 

אולי זו אני, שמנסה לשכנע את עצמי בכל פעם מחדש שכולם אנשים טובים בסך-הכל,

מחפשת בכוח את האישור הזה. ממציאה תכונות שמעולם לא היו לאף-אחד.

ואולי זה הם בכלל, ואיך אפשר לנחש מה עובר למישהו בראש ומה יהיה הצעד הבא.

 

צריכה להגביה את החומות ולהנמיך את הציפיות.

נכתב על ידי ג'ו , 14/11/2015 23:56   בקטגוריות אוף, ברצינות, אהבה ויחסים, עמוק  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרגע הזה ש


את מתקלחת בבוקר (2 בצהריים) והכל טוב ויפה

ואז את יוצאת מתנגבת מתלבשת (בערך) ועומדת למרוח קרם על הפנים היפות שלך

ויש את הקרם שסתם ויש את הקרם שהוא גם קרם הגנה (כן אני לבנה כמו הדף הזה)

ואת מתלבטת לרגע מה לשים

ומחליטה את הזה עם הקרם הגנה כי בטוח תצאי לעולם הגדול היום ותתקלי בשמש

 

ואז את נשארת לרבוץ בבית לנצח ♥

נכתב על ידי ג'ו , 5/4/2014 16:40   בקטגוריות חחח, ברצינות, עמוק, אוף  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי פתרון פשוט


זה נכון מה שאומרים, כשהחיים מתנהלים באופן תקין המילים לא מתחברות. 

אין שום דבר מלוכלך או עצוב או נורא להקיא החוצה, אז בשביל מה בכלל לנסות לסבך? 

בשביל מה לחפור עמוק מספיק והרי בסופו של דבר למצוא, הגועל עוד שם. 

אבל הכל במקומו מונח, הכל מלבד הריקנות. עוד לא החלטתי היכן להניח אותה, ואולי בגלל זה היא אינה מניחה.

 

אני קצת משקרת כל פעם שאני חוזרת ומתנצלת ומבטיחה שאני בכלל לא נהנית מהנפילות, מההיסטריה, התקפי הבכי הלא ברורים והשתיקות האינסופיות. 

הם נעימים לי, הם ואולי קמצוץ הרחמים שמגיע איתם, באמת. 

אני אוהבת את תחושת השגעון, כשהיא באה ולא מרפה. אני אוהבת את המסכנות שאני מתעטפת בה.

אני אוהבת לדעת שאף אחד לא יכול להבין, שהכל כל-כך כל-כך מסובך, שאין קסם.

הכל הרי שם, אפשר לכסות את הטירוף בשמלות יפות ושיער בהיר, שכבות של טיח על הפנים ואודם אדום אבל עדיין עדין.

מתחת לכל זה מסתתרת בחורה שרוצה לצעוק שהיא משוגעת נורא, שאם היא תשחרר לרגע אז העולם יתמוטט עליה.

שלא רוצה לבקש עזרה כי זה מעל ומעבר לבינתכם. אתם פשוט לא תבינו, טיפשים שכמותכם.

 

הכי קל זה לומר שאין פתרון פשוט, שאולי אפילו אין פתרון בכלל.

לדעת שלא משנה מה, בסוף הכל יתפוצץ לך בפנים ואת תסיימי בוכה את עצמך למוות.

ותכלס

מה רע 

נכתב על ידי ג'ו , 27/9/2013 15:27   בקטגוריות ברצינות, חחח, מוות, עמוק  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תראו איזה יופי


כל-כך הרבה דברים קרו כאן באלף השנים האחרונות, אין לכם מושג. גם לי אין, אין לי שמץ מאיפה להתחיל, ומתי זה ייגמר, ואיך אם בכלל.

ולפעמים אני רוצה לעצור את הכל לנצח ולנשום לאט ובשקט את האוויר העומד, סתם כדי להוכיח משהו, איזו נקודה. סתם כדי להספיק לעכל, כי, הם אף-פעם לא נותנים לזה מספיק זמן.

כל הזמן רצים מפה לשם וחזרה, וזה טוב, זה בריא, רק כשאני חוזרת לעולם המקביל ויש רגע של כלום אני מבינה כמה אפס זמן יש שם בשביל לחשוב מחשבות ארורות. וזה כל-כך נפלא, עד ש, שוב, חוזרים ועוצרים וחושבים. ואני עודני זו שהייתי תמיד, רק הולכת וגדלה בקצב מסחרר.

כמעט בת 19, מי היה מאמין. מהגילאים האלה שלא חשבתי שאזכה להגיע אליהם, הא. מכל הסיבות שבעולם. ותראו מה זה, החיים פשוט מתגלגלים וגילגילגול וגילגילגל והופ, שובב אחד נפל.

ובלי לשים לב הנה אנחנו, כאן. אחוזים דיבוק. אחוזים חיבוק.

 

אין גבולות

רק הרבה אהבה

נכתב על ידי ג'ו , 3/2/2013 20:37   בקטגוריות ברצינות, מתוק, עמוק, אהבה ויחסים, אופטימי, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בשיא הרצינות


האם אני שוקעת ברחמים עצמיים? כן, כמובן לחלוטין וללא צל של ספק.

ולמה לא בעצם? יש מתנדבים אחרים? אני לא רואה הרבה ידיים מורמות בקהל. מה, אף אחד לא רוצה לרחם עליי? אה לא?

אז למה שאני לא ארחם על עצמי? מה כואב לכם?

הנה, בוהו, אני עצובה ורע לי וכואב לי וקשה לי.

כל הזמן. העולם סובב סביבי ואני נורא נורא מסכנה.

נכתב על ידי ג'ו , 17/10/2012 18:03   בקטגוריות אוף, ברצינות, עמוק, פסימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים, צבא  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חטא על


אני רוצה רגע לא לדבר על יום כיפור, ולהתעלם מהעובדה שאני כותבת ושומעת מוזיקה ולו יכולתי הייתי ממשיכה גם להימרח מול הטלוויזיה.

כלומר, כן, אני בחורה חלשה. אני מוותרת לעצמי כל הזמן, כל כל הזמן, באמת. אני לא מותחת עד קצה גבול היכולת, אני מרחמת על עצמי. אני פחדנית ובכיינית ובעיקר המון מרחמת על עצמי. אבל ברגע זה אני פשוט מרגישה כל-כך נפלא שזה לא מעניין. אני מרגישה יפה ומתוקנת ומשופרת ובשלבי עלייה. מתחשק לי לשיר ולרקוד ולרוץ על חוף הים ולשחות ולעצור את הנשימה או לשכב על הבטן בשמש.

מתחשק לי לספר לכולם המון דברים שהם לא רוצים לשמוע, לחזור על עצמי עד שישתיקו אותי. 

לחבק אותך חזק חזק ולהרגיש את הקיום המושלם שלך בכל מקום. 

לדעת שתמיד יהיה בסדר, ובמיוחד כשרע מאוד, כי דמעות הן הדבר הטוב ביותר בעולם. כאב פיזי שאי אפשר להסביר במילים וממלא אותי באושר מטורף.

איך זה בסדר?

אני אוהבת אותך 

אני אוהבת את הכל

ואת כולם

ואני קצת

איבדתי את זה

איבדתי בכלל, כל מיני דברים

אבל זה לא משנה

כי עדיין

יש לי הכל ויותר

 

ואת הסליחות שלי

אני מבקשת מאלוהים 

ואת הנפש החוטאת שלי אני מתקנת לאט-לאט

מהמרת על מה שיש ומה שאין בשביל להיות כל מה שתמיד רציתי

שזה כמעט כלום

בשביל להיות מה שבאמת צריך

שזה משהו טוב

נכתב על ידי ג'ו , 25/9/2012 23:09   בקטגוריות ברצינות, עמוק, מתוק, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליידי די.


אולי זה לעולם לא ישחרר אותי

הכמיהה החולנית לעצמות יפות, ודבר מלבדן.

ועדיין יש רגעים בודדים בהם אני מסוגלת להסתכל במראה ולחייך. או לעצום עיניים ולחבק את עצמי ולדעת שאני יפה ומוצלחת ומה רע לי כל-כך. זה האיזון המושלם, והגוף שלי בסדר, הוא באמת. 

אבל אז אני רוצה 20 קילו פחות

רוצה באמת.

ואפשר לומר שזה הכל שטויות, שזה לא מעניין אף-אחד מלבדי, המספרים האלה. שאולי עדיף לפתח קצת אישיות, או משהו מעניין.

אבל זה לא מעניין

הדבר היחיד שמשנה הוא שאני כזאת חזירה 

שלא מצליחה להשמיד את השומן המזדיין הזה.

כל-כך ענקית ומגודלת ליד כולם

אני רוצה לבכות ובאמת

שכבר לא יודעת בגלל מה.

נכתב על ידי ג'ו , 9/9/2012 11:25   בקטגוריות אוף, ברצינות, משקל, שומנים, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להליליהלילהיה


זה כזה מוזר כל החיים האלה והעולם והקיום האנושי ובכלל

כל הדברים שקורים ואי אפשר להסביר שום דבר הכל פשוט קורה 

ואנחנו חייבים להסתגל וגם מסתגלים בסופו של דבר זה לא כזה מסובך

הכל פשוט טוב ויפה

הידד

הידד מאוד

נכתב על ידי ג'ו , 3/9/2012 20:04   בקטגוריות ברצינות, חחח, מתוק, עמוק, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש גם ימים כאלה


בואו ננסה לשים דברים על השולחן, ג'יז, כמה זמן לא עשיתי את זה. בדרך כלל הכי יפה לי גיבוב של שטויות, כמה מילים מצורפות אחת לשנייה בלי שום סיבה ממשית, מין בלה, בלה בלה בלה? בלה בלה! מהדברים שאף-אחד לא יבין (כי אני מזה מורכבת שיואו) אבל למען האמת גם אני לא מבינה עד הסוף.

בואו ננסה לדבר בעברית, עם מילות קישור ופסיקים ונקודות בסוף משפט. פעם אהבתי נקודות כל-כך, הייתי מתגאה בהן ומשתמשת ללא הכרה. תינוקת שמכורה לנסיון להיות ילדה גדולה. ואז מישהו אמר לי שזה לא נעים לו, כל הנקודות-בסוף-משפט-שלי באמצע השיחה, זה עושה לו תחושה של סוף. אז סיימתי איתן.

השינוי הזה השתלב יפה עם הרגרסיה הכללית שלי, הצניחה המטומטמת בחזרה לשטויות ילדותיות (ולא בפן החינני). הפסקתי לפסק כי זה נראה לי נחמד יותר, ככה אפשר לצעוק ולהקיא הכל בבת אחת ולא אני זו שצריכה להחליט איך אמורים לפרש את הדברים. לא אני צריכה להחליט איפה לוקחים נשימה בין המילים, הכל רק גדול מאוד ולא מובן.

אף-אחד לא מצליח להבין למה אני מתכוונת, ואני חושבת שזה פשוט בגלל שאני לא יודעת לדבר. אני לא יודעת לבטא כלום, אולי כי אני לא יודעת כלום וקצת קשה לבטא את הבלתי קיים. אין לי חצי מושג לגבי שום דבר, בכל פעם ששואלים שאלה אני עונה את המובן מאליו או מתפרצת בזעם בתוך עצמי ועונה את הלא מובן מאליו אך עדיין לא יודעת למה. לא יודעת על מה אני מקשקשת, ומה הקשר בין ההברות האלו למחשבות שמתרוצצות לי בראש. 

אני לא מצליחה להפסיק להרגיש שאני משקרת לכולם כל הזמן, שאני כולי אשליה גדולה ושמנה שלא ברור מי אחראי לה בכלל. כאילו אני מנסה להצטייר בדיוק איך שרוצים, ועדיין יודעת שזה לא נכון ושבסופו של דבר הפנימיות חסרת הפנימיות ומלאת הריקנות שלי תתגלה וכולם יתרחקו לעבר משהו מעניין יותר. ולא נעים לי עם זה.

אין לי כוח וסבלנות להקשיב לאף-אחד, אפילו לאנשים שאני אוהבת הכי בעולם. אין לי סבלנות לענות להם, לדבר איתם, לחפש משהו חשוב לספר. אין בי שום דבר חשוב, וגם בהם אין. אז למה אנחנו טורחים להעמיד פנים? ובו זמנית זה מכעיס אותי כל-כך, ההתנהגות החצופה הזו שלי. כפיות טובה מזעזעת, שהייתה בבירור עולה לי על העצבים לו הייתה מגיעה מכיוון אחר. והנה אני מרשה לעצמי, כאילו מי יישמע מי אני, ומי צריך אותי, ומי עוד יצטרך אותי כשאני ככה.
הכל נהיה מאוס, נהיה לעוס, הכל חוזר על עצמו. אני משכנעת את עצמי שאני לא מרגישה טוב, שאני לא יכולה לצאת היום מהבית, שכואבת לי הבטן, שכואב לי הראש, שלא ישנתי מספיק. ואז מושכת את הלילה עד שהבוקר מאיר, כדי שוב לקום מחוסר מעש ליום חדש של חוסר מעש.

כנראה שבמקום מסוים אני נהנית מההתבוססות הזו, מהרחמים העצמיים. זה עושה לי נעים, זה נותן לי תשובות לכל השאלות (למה את לא מחזירה טלפונים? למה את מבטיחה להיפגש ולא טורחת להגיע? למה את ממשיכה לאכול? למה את לא יוצאת לטייל? למה את תמיד אומרת לא?). ואלו תשובות מוצלחות, כי כואב לי ורע לי ועצוב לי, אני לא אהנה מזה אז למה בכלל לנסות. זה פוטר אותי מאחריות, מאחריות על המעשים שלי ועל המילים שלי, אין לי צורך להיות מעניינת או מבדרת כי אני כל-כך מסכנה. זה פוטר אותי מההתעסקות בתוכן ונותן לגיטימציה נהדרת להתעסק אך ורק בייבוב על לא כלום.

אגב תוכן, איזה דבר נפלא. מעניין איך בכלל אצליח להתמודד עם תוכן אחרי כל הריק הממושך, שהתרגלתי אליו בכזו קלות והתמסרתי אליו כולי.

 

למען האמת אני כבר מרגישה יותר טוב, אחרי המגילה הזו. אני מאוד אוהבת את המגילות שלי, גאה בהן כאילו היו עבודת קודש ממש.

עדיין כואבת לי הבטן, זה לא היה שקר מוחלט. למה בעצם צריך את כל ההנאה האינטנסיבית הזו, למה אני צריכה להרגיש רע עם עצמי רק כי אני לא מבלה בכל שנייה ביממה? מותר להתבטל, אם לא עכשיו אז מתי? הרי עוד רגע ולא אוכל להמשיך להעמיד פנים שאני ילדה קטנה, להתכרבל בקצה הספה ולראות תוכניות מוקלטות ב-5 בבוקר. עוד רגע ישימו אותי במדים וישלחו אותי להיות פרודוקטיבית. ואני אהיה, אני מניחה, זה לא מה שמפחיד.

מה שמפחיד הוא שזה יהיה ארוך, כל-כך ארוך שלא ברור מתי זה ייגמר. מפחיד שאני לא אוכל להיכנס למיטה ולהישאר בה כל היום, מפחיד שלא אוכל לקום בבוקר בלי אף דאגה בראש, אף לא אחת.

אז אני אוגרת עכשיו את חוסר המעש, אני אוגרת את החופש שנמתח לא-נמתח. את החופש שעוד רגע יגיע לקיצו.

כואבת לי הבטן, והפנים שלי שורפות נורא, ואני לא מתכוונת לצאת היום מהבית. הנה, אמרתי את זה. לצד המבוכה הקלה, אני יכולה להודות שהרווחתי ביושר את הכלומיות שאני עכשיו. זה הזמן שלי להתייחד עם העוד-מעט-מחזור, לומר לעצמי ולכולם כמה שאני מסכנה ועייפה ואין לי כוח, כי עוד מעט כולם יהיו עייפים ומסכנים ואת מי זה יעניין. 
הכל יהיה בסדר, עוד מעט ונפסיק לרחף בחלל נטולי משמעות או כיוון, עוד מעט יפתחו את שערי החללית ונוכל להתיישב בנחת ולצאת למסע, אם נדחף חזק מספיק בתור. אולי בסופו אפילו ננחת בשדה תירס, או באלסקה, מי יודע.

תודה על ההקשבה והמשך יום נעים. 

נכתב על ידי ג'ו , 19/8/2012 19:02   בקטגוריות ברצינות, עמוק, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשב


משהו בחברה מנסה באופן תמידי להוקיע כל דכדוך

אנשים פשוט לא מסוגלים לקבל ולעכל את זה שלפעמים עצובים

הם לא מסוגלים

קשה להם לראות 

קשה להם להכיל אותו בתוכם

אז מה עכשיו

אנחנו צריכים להתחבא בבית? רק כי סמיילי לא מרוח לי על הפרצוף עשרים וארבע שבע?

זה קיים ואין מה לעשות בנידון

צר לי

זה המצב

לפעמים עצובים

ובוכים

לפעמים לא בא לחייך

זה לא אומר שצריך להיעלם מהעולם

אני לא צריכה לדאוג לבידור של כל מי שברדיוס עשרה קילומטרים 

ולחשוש שהחמיצות שלי תבאס לו את התחת

זה מצחיק כמעט כמו שבברית המועצות היו כולאים נכים בבתים שלהם

פשוט לא ראו ולא ידעו

וזה היה נורא יפה

כי לא היו נכים

כן אה

זה מרגיז אותי

כי למה אני צריכה להתקפל

למה אני צריכה לשבת בחדר

סליחה

אני אשב לידכם ואהיה עצובה כמה שאני רוצה

ואתם תהיו שמחים

כמה שתרצו

ואם יתחשק לי אני אחייך

ואם לא אני אבכה עד שיימאס

ואין שום סיבה לכבות את האור

אתם יכולים להסתכל

זה הכל תהליכים טבעיים

של זריחות ושקיעות

ואם זה משחק על המצפון שלכם

ועושה לכם לא נעים

ולא נוח

אז חבל

כאילו

באסה

החיים קשים

תעצמו עיניים כמו שעושים תמיד על הכל

ואז יהיה כמו שלא חולים ולא מתים ולא הורגים מסביב

ויופי טופי אחלה בחלה

נכתב על ידי ג'ו , 11/8/2012 03:33   בקטגוריות אוף, חחח, ברצינות, עמוק, מוות, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ללמוד לנשום


זה לא סתם, שברגע שמשחררים את החבל קל יותר ללכת. כל כלב מחורבן יגיד לך, תפסיק לחנוק אותי. אני מכיר את הדרך בדיוק כמוך, הוא יגיד, אני זוכר לאן.

ואתה כמו בחורה היסטרית תמלמל שאתה מבין ויודע והכל טוב ויפה, אבל הרחוב סואן ומסוכן ואם פתאום חס וחלילה.

אתה מחבק את הילד שלך חזק-חזק כשמחכים לרכבת, שלא יעז אפילו להתקרב לפס הצהוב. שהרוח לא תעיף אותו, שלא יקפוץ אחרי פרפר מהקומה השמינית, תרחישים אפשריים כאלה.

זה הדבר הנכון לעשות, זה הדבר החכם לעשות, וזה בדיוק מה שאתה עושה. עד שיש לך חמישה ילדים.

כשיש לך חמישה ילדים אתה לא יכול להרים את כולם על הידיים אפילו שהרכבת מגיעה ממש עוד שנייה. אתה פשוט לא יכול, מקסימום אחד, לא כולל זה שבעגלה.

כשיש לך עשרה חתולים אתה לא בוכה בלילה כשאחד מהם לא חוזר. כי אי אפשר, אתה מבין, אין מספיק לילות ביום בשביל זה.

אז לפעמים אתה משחרר את הכלבלב המסכן מהרצועה, לעיניי נערה שבדיוק חוצה את הכביש ובטוחה שאתה אידיוט מושלם וחסר אחריות. לפעמים הוא בורח או מת, רב הזמן הולך ליד הרגל שלך עד הבית.

אולי בסופו של דבר אחד הילדים ייפול לתוך פסי הרכבת, או יישכח באוטו עד שיחנק, אבל רובם ישרדו ואפילו יצאו ממש בסדר.

החתולים יחזרו הביתה אחרי יומיים או שלושה, אם לא יקלעו במקרה לאיזו קטטה.

מה שאני מנסה לומר הוא, שכשכל האהבה שלך, כל המשמעות שלך, כל הארנבים בכובע אחד, והכובע טובע בים, העולם קורס עלייך. יש חושך מוחלט והשמיים נופלים לתוך הבור האינסופי שבאדמה.

אבל הקסם בחיים הוא דווקא במגוון המרהיב של האפשרויות, בהמון הגדול. שפע של חיוכים, שפע של שמחות ורעיונות ומטרות והצלחות, שפע של אהבות, שפע של אנשים. שפע שלא נגמר לעולם.

אז אולי במקום להתמקד במבחן שאתה עומד להיכשל בו, בבחור שלא התקשר, בקפלים הקטנים שבצידיי העיניים, במקום להילחץ ולרעוד מפחד, במקום להשקיע את כולך - אולי, וזו רק הצעה, כדאי לקחת דברים בקלות. קלות שלא אופיינית לי ולשכמותי, קלות שמקורה לא בטיפשות או בהכחשה, אלא אחת שנובעת מההבנה וההכרה בכך שהזמן איננו חוזר. בכך שכשיש לך הרבה חברים פתאום הקשר עם החבר הכי טוב הופך לטוב אפילו יותר. כי אין בו תלות חולנית, אין בו פחד מוות, אלא בחירה אמיתית. פתאום כשאת מסוגלת לנשום בסדירות מבלי להתעלף, מה שלא ציפית לו דווקא מצליח.

ואני לא אומרת, תעשו שלא יהיה לכם אכפת, ששום דבר לא יהיה חשוב, אני לא. אני אומרת, תעשו שזה לא יהיה הדבר החשוב היחיד. תעשו שיהיו הרבה קטנים, חלק יותר וחלק פחות.

אבל העיקר הוא שתוודאו שכשהכוכב הכי גדול שלכם מתכווץ לתוך עצמו עד לחור שחור, שהיקום לא יפסיק להתקיים, כי יהיו עוד כוכבים.

והם מתחלפים, באים והולכים, וגם אנחנו.

אבל זה די בסדר, כשחושבים על זה.

אז תחשבו על זה קצת. רק לא יותר מדי, שלא יכאב.

נכתב על ידי ג'ו , 1/8/2012 20:16   בקטגוריות ברצינות, עמוק, מתוק, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, מוות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו מוזר


אני לא מסוגלת ללכת לישון למרות שכבר כואב לי כל הגוף וברור שלגמרי צריך לישון וזו שעה פסיכית וחסרת פואנטה גם

כאילו אני לא מצליחה לעייף את עצמי מספיק לבד וכמה מטומטם שאני נשארת ערה כשזה מיותר

במקום לנוח כמו בנאדם

אני מפחדת להיכנס למיטה ולהירדם ולא להתעורר אותו דבר

אפשר לחשוב שיש הבדל

אבל יש

היום הזה

היום שנגמר והיום שמתחיל

זה שובר לי את הלב

אני מרגישה שהיום לא אהבו אותי

כמו שהייתי רוצה

הוא לא מעביר את זה

ומה לעזאזל

למה שוב אני צריכה לבכות בגלל כלום

אני לא רוצה להיקשר כלכך הרבה אני לא

ממש ממש לא רוצה

כי זה ייגמר

הוא מהאנשים האלה שאוכלים את העולם

מהאנשים האלה שמשיגים כל מה שהם רוצים

והוא הראשון שאני הצלחתי אז

זה רק עניין של זמן עד שהוא ירצה משהו אחר

יש הרבה דגיגות יפות בים

אולי הן גם חופרות פחות

ובוכות פחות

ויש להן תחת חטוב

ופעם זה לא היה מזיז לי

אבל עכשיו זה כן

מי אשם בזה שאני לא יכולה להרגיש שלמה עם עצמנו

לא יכולה להרגיש בטחון

לא יכולה להרגע

חוץ משתי שניות שבהן אני שומעת שהכל בסדר ונרגעת

ואז שוב נלחצת כאילו לא היה לפני רגע

 

טוב די

אולי בכל זאת ננסה לישון קצת לפני שהשמש תהרוג אותנו

נכתב על ידי ג'ו , 30/7/2012 04:33   בקטגוריות אוף, ברצינות, עמוק, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרגע שבו


מתבצע בפועל הניתוק הרגשי מן המציאות השוחקת

כשאני מתקשרת

ואומרים לי אני כבר חוזר אלייך

ואז אף אחד לא חוזר אליי

שעה

ושעתיים

ושלוש

ואני מבינה כמו ילדה גדולה שהאסימון שלה מתגלגל נורא לאט על הכביש

שצריך להפסיק להסתכל על השעון ולהסתובב במעגלים מסביב לשטן הסלולרי הקטן

שמייצר רק צלצולי פאנטום

 

כי הכל בסדר

והכל יהיה בסדר

לבבות לא ישברו

כמו גם צלחות

ודמעות לא יישפכו

וכולם ממשיכים לזוז

טופ טופ טופ

עם הרגליים הקטנות שלהם על המדרכה

וגם אני

 

כשתמצאו קצת זמן

תתקשרו

אולי מגיע לי כי אני בעצמי

ארורה כזו

אבל לפחות אני טורחת להמציא תירוצים

לפחות אני טורחת!

הרי בסוף הם תמיד מתקשרים

בלי הסברים

 

אני לא אבכה

וכנראה שזו תהיה

תחילתו המופלאה

של הסוף המר

כשאין דמעות

כל החיוכים בעולם ביחד

לא שווים שקל

 

הכי מצחיק לגלות שהוא בעצם מת

בטעות

סתם סתם

תרגעו

תשחו עם הזרם

חבל על שרירי הידיים

כולם מתים בסוף

נשיקות

נכתב על ידי ג'ו , 15/7/2012 19:34   בקטגוריות ברצינות, חחח, עמוק, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כל הזמן חולמת


הגעגועים אוכלים אותי מבפנים. אני רוצה להתחפר בשקט בתוך היישות האיתנה שלך ולהיבלע, פשוט להסתכל עלייך ולנשום ולא להצטרך להסביר שום דבר או לדבר שום דבר.

כל פעם שאתה מתקשר אני עוטה על עצמי את הפרצוף השמח וממלמלת כל מיני שטויות וצוחקת מדי ולא יודעת מה בדיוק נכון לומר. הכי גרוע זה שלא חשוב מה, הבחירה שלי אף-פעם לא תהיה במילים הנכונות שיעבירו את התחושה הנכונה.

חלמתי שאני בהריון, מרוח הקודש כנראה, שהרחם שלי עובד ובועט וכמעט התחשק לי שזה יהיה אמיתי.

אני מפחדת שמתישהו כל הלא-מספיקים הקטנים האלה יתאספו לערימה גדולה של יש בחורות טובות יותר. באמת יש.

עצוב לי עכשיו, כואב ממש בתוך הבפנים של הכל ואני מרגישה שמישהו הוציא את כל האוויר מהעולם הזה.

ויש בי כל-כך הרבה רוע, כל-כך הרבה שנאה, אני שופטת הכל ואת כולם ולא רוצה לתקשר ולא רוצה לצאת מהבית. רק תנו לשקוע עד הסוף.

ובא לי להקיא.

אני מרגישה כמו ילדה בת 12 שצריכים להגיד לה שטוב בסדר תרגעי זה הכל שטויות מה את בוכה. אני קצת.

מה את רוצה מה את רוצה מה את רוצה

 

20 קילו פחות

נכתב על ידי ג'ו , 12/7/2012 14:50   בקטגוריות אוף, ברצינות, חחח, מוות, עמוק, שומנים, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תישארי יציבה כי


אני אוהבת את זה שכשדברים מתחילים להסתדר פחות או יותר בראש שלי, פתאום אני מתפנה רגשית מספיק בשביל לראות הרבה המון אינספור בעיות של כל האנשים שמסביב. או שאולי זה דווקא להיפך, כל המסכנוּת הזו פשוט מפמפמת לי באוזן לאסוף את עצמי. זה אף-פעם לא זמן טוב להתמוטט בו, אבל עכשיו במיוחד, נו.

וכולם כל-כך עצובים, שזה עושה לי נעים. חוסר האונים הזה שאני שוחה בו, המון תסבוכות שאין ביכולתנו אפילו להתחיל לחשוב על לפתור.

אני כאילו

כאילו מתחשק לי לחבק את כל האנשים בעולם ואולי זה יעזור

זה לא יעזור

קצת מפחיד להבין שזה מורכב יותר

ובכלל לא בשליטתי

אני סתם גלגל הצלה

שלא משתמשים בו

אף פעם לא משתמשים בו

ואם הוא לא היה קופץ

דור היה טובע

הייתי הורגת את עצמי

מה הקשר עכשיו

 

 

כוסאמק

לבכות ולהקיא

לבכות

ולהקיא ולבכות

נכתב על ידי ג'ו , 12/7/2012 00:00   בקטגוריות אוף, ברצינות, מוות, עמוק, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האלכסנדר שלי.


בכל פעם שאני עוצמת עיניים, הפנים שלך עולות ולא נותנות לי להתרכז בשום דבר אחר.

הכל עוצר מלכת ואני מרגישה רק את החיוך היפה שלך, הידיים שלך עליי, השפתיים על הצוואר.

כולך בתוכי, בכל נשימה, בין האצבעות, מאחורי האזניים, לאורך עמוד השדרה.

מעולם לא תארתי לעצמי שיש עוד לאן להתקרב, והנה בכל רגע שעובר אתה נחרט עמוק יותר.

אתה יודע, הייתי מסתכלת על האנשים השמחים האלה, שהפרצופים שלהם דבוקים אחד לשני, ולא הייתי מאמינה. לא הייתי קונה את הסיפור הזה, על אהבה משכרת. זה תמיד נראה כמו משהו שעושים כי עושים, כי ככה חושבים שצריך, לא יודעת אפילו. 

והנה אתה, היית כאן כל הזמן ולא רציתי לראות. אמרתי לעצמי שבלתי אפשרי, זה טוב מדי, נכון מדי, מתוק מדי, זה לא יכול לעבוד. אני אשתגע ואתה לא תוכל להבין, אני לא אוכל להסביר, ואת הבור שייפער בינינו כבר לא נצליח לאטום.

אז הלכתי לחפש משהו אחר, משהו שיהיה דפוק מספיק מהתחלה, משהו שלא אהרוס. ואתה היית כאן כל הזמן.

עדיין טוב מדי, וכל הטוב הזה, אתה יודע, לא עושה לי טוב. אולי לא נחזיק לנצח, אבל כרגע הכי רחוק שאני יכולה לראות זה לתוך העיניים שלך.

ולהתחבק עד אין-סוף נשמע לי כמו תוכנית די מוצלחת.

אתה פרש הברונזה שלי, השמש הקטנה שזורחת בכל בוקר בלי לשקוע בכלל, אתה הצחוק והבכי, המושיע והמגן שלי מהעולם הזה, החומה האיתנה שלא נופלת. אתה הקסם. ואם אי-פעם תראה את זה לא תאמין, אולי תצחק עליי, אולי תרים גבה. מה זה משנה.


אני לא אמורה לקרוא לך שוּרה, ועדיין לא יכולה שלא לחשוב לעצמי כל הזמן, שזה בדיוק מה שאתה.

 


 

"אז מה נעשה בקיץ?"

"אני באמת לא יודעת. כלום, אני מקווה, כלום בעיקר"

"אבל נעשה את הכלום הזה ביחד?"

נכתב על ידי ג'ו , 2/7/2012 19:17   בקטגוריות מתוק, עמוק, אהבה ויחסים, אופטימי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולא אדע שובע


כל-כך יפה וכל-כך מושלם וכל-כך אתה

 

פשוט תישאר

 

זה הדבר הנפלא ביותר בעולם

 


נכתב על ידי ג'ו , 1/7/2012 16:37   בקטגוריות מתוק, עמוק, אהבה ויחסים, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בורות ופרפרים או


כשמתים בקיץ

 


 

אז עצוב

וחם בקבר

כולם במשקפי שמש והרגליים רועדות

ואתה לא יודע לאן צריך ללכת

ומתי זמן טוב לבכות

 

ושמים בצד

כי עכשיו שמחים

בואי נדבר על משהו אחר

עם החברים היפים שלך תדבר על משהו אחר כי

אני רוצה לדבר על זה

 

אין לי כוח להעמיד פנים

ובכנות

אני לא מבינה איך לך יש

 

אני רוצה לדבר על הסבתא הגוססת שלי

אני רוצה לדבר על הבת הקטנה של השכנים שמתה מסרטן

אני רוצה לדבר על הזקנים בבית אבות שצורחים ואוכלים בזונדה

אני רוצה לבכות איתם

אני רוצה שתרצה לבכות ביחד איתי

 


 

אולי יש יותר טוב?

נכתב על ידי ג'ו , 29/6/2012 19:32   בקטגוריות אוף, ברצינות, חולי, מוות, עמוק, פסימי, אופטימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשיקות קטנות בערב


השמיים מאירים

 

אני תוהה לפעמים אם אפשר להיות ליותר מאדם אחד בו זמנית

אם אפשר לרצות דברים מנוגדים לחלוטין

 

ומתכוון לומר אני אוהב

 

אם זה הגיוני בכלל לדחות כל דבר טוב שקורה לך

אם אנחנו נתחיל להתפרק

או בדיוק להיפך

 

כי לפעמים באמצע צחוק על הפנים

 

אני מפחדת שמתחילה להיקשר

יותר ממה שאמורה

יותר ממה שבדרך כלל

בצורה שמטה את כל ההתנהגות שלי

את מסלול הטיסה שלי

אתם יודעים

 

ומחבק אותך חיבוק שלא נגמר

 

אולי אני קרובה מדי

רק שלא יברח

רק לא עכשיו

ולא בכלל

נכתב על ידי ג'ו , 25/6/2012 00:42   בקטגוריות ברצינות, עמוק, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת אנשים עצובים


כי זה כאילו

קל יותר להתמודד איתם

הם צריכים אותך

ואני תמיד מרגישה שמחה יותר לידם

או נהנית מההתבוססות בעצב ביחד

 

קצת מרושע

לרצות שלאנשים שאני אוהבת

יהיה רע

רק כדי שלי יהיה נוח

 

אבל זה נכון.

נכתב על ידי ג'ו , 20/6/2012 21:36   בקטגוריות ברצינות, אוף, עמוק, פסימי, שחרור קיטור  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
19,218
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)