לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש בחוץ חיים שאתה לא הספקת

בלוג אישי של אמצע החיים ועל אמצע החיים, המחשבות, ההרהורים וההבנות שעוזרות להמשיך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

מקקים ומכות אחרות


אני גר בתל אביב וכמוני מתגוררים בעיר הזאת מיליוני ג'וקים ומשום מה הם באים לבקר אותי מדי שבוע לפעמים כמה פעמים בשבוע, לצערי, אבל ממש לא בגלל שיש להם סיבה, אני לא משאיר אוכל בחוץ, אני לא גר ממש בקומת קרקע, אין לי מלון למקקים, אז למה? לפני כמה ימים גיליתי את הסיבה האמיתית!! זה לא שבא להם להתאכסן אצלי הם פשוט בורחים מהשכנה שלי, זאת שחיה פה איתם מימי המנד"ט. היא פשוט מרססת את חדר המדרגות כאילו אין מחר, כנראה קנתה מניות בסנו ומורידה מיכלים שלמים כל יום על 4 מדרגות סכנות שמרוב ריסוס הן מתפוררות ולהבנה הזו הגעתי כשאני בעצמי נחנקתי וכמעט התפגרתי. שלוש גווית של ג'וקים פרפרו להם בכניסה לדירה שלי, שניים על הבטן ואחד על הגב ולקח לי זמן לעבור את שלב הגועל והגוויות ולפתוח את הדלת. ואז בפתח ביתי, בתוך הדירה, עוד אחד על הגב, אבל אחד ממש ענק, למה? למה אצלי? יש עוד שכנים באותו מפלס, נו באמת, קצת התחשבות ורגישות לזולת, תתפזרו קצת בין כולם. שוב עברתי את מחסום הגועל ואת הגוויה המפרפרת שבנוסף לכל הרגשתי לא נעים כלפיה ולא יכולתי להסתכל ליצור בעיניים כי למרות הכל אני חובב בעלי חיים באשר אם, פרקתי את אצמי על הכיסא, הדלקתי מזגן ולנגד עיני עוד חבר גווע לו בשקט בפינת החדר...דיייי, מספיק עם זה, אני מרגיש כמו דוקטור קבורקיאן שכולם באו למות אצלו. למזלי למחרת הגיעה העוזרת ופינתה את הגוויות בלי להניד עפעף ונשמתי לרווחה. באותו ערב שמתי שלט קטן בתחתית הדלת, בגובה גו'ק כדי להקל עליהם את הקריאה ובזו הלשון - כאן לא מודיעין, נא לפנות לדלת ממול... אני מקווה שזה יעזור.
נכתב על ידי djD , 3/8/2010 02:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  djD

בן: 58




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdjD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על djD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)